Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow
Bekijk Berichten
De nieuwe soort ouders kan niks voor alles moet de overheid een oplossing zoeken , ne kinderopvang jama oei daar moet alleman voor bij dragen , (ook de geen zonder kinderen) zonder het in het belachelijke te willen trekken de helft van de ouders zouden ze beter sterilizeren, en juist die kwikken als konijnen ,
Als ik ze zie af komen met hunnen elentrieke vlo een honden car achter met vier bleters in dan gewoonlijk van die dreadlocks weken ni gewassen , de je weet wel (groenlinks) gepeupel, als het die zijn dat later voor jullie pensioen moet zorgen laat me niet lachen ,
In belgie krijgde schrik om zelfstandige te zijn want je kunt bijdragen voor alles , ook gewone werkmensen zonder kinderen .
En om af te sluiten wij hebben 2 school juffrouwen die bijverdienen , ik heb die hun wedde gezien , alle bei met een jaar of 10 dienst klaag toch niet dan jullie zijn luxe paarden , en ja deze bevestigen zelf dat zei nog niet dikwijls moe zijn geweest en enorm genieten van het systeem 60 vakantie 20 uurkes les en verder veel geld verdienen met hun bijverdienste :-))
Dus mijn voorstel 3 weken schoolvakantie is zeker voldoende TENSLOTTE HEEFT GROEN LINKS MET ANALA DEN BLETER DEZE JEUGT AL EEN HEEL JAAR LANG OP DONDERDAG VAKANTIE GEGEVEN (hoe lang gaat deze zin hier blijven staan ben benieuwd) (dit is precies iedereen vergeten) is er ene slimme die al is berekend heeft wat deze onzin toen de economie gekost heeft , dus word het tijd als ze toch willen dat de jeugt verantwoordelijkeid leert , dat ze die nu nemen en wat schoolvakanties inleveren en studeren
Als er een stuk van de werkmensen een heel dikke extra verdient zijn het de verzorgenden , laat ons die belonen inplaats van een bende lamzakken die al 60 dagen vakantie hebben en op hun poten staan voor een paar weken verder te werken
Comment