Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

En om u gerust te stellen ik betaal mooi mijn belastingen !! IN OEKRAINE 17 euro per jaar :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    blij voor u :-) Met jouw belastingbijdrage gaan we de sociale zekerheid niet redden en de verpleegsters betalen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten

Ik raad u aan niet meer op de man te spelen en blijven uit te dagen. Kun je zijn posts niet verdragen... lees ze dan niet.

Discussiëren mag en kan op forum, maar elkaar persoonlijk verwijten en kleineren accepteren we niet.

Bij deze de 1 en laatste waarschuwing.

Mvg
      bij deze is mijn vermoeden bevestigd

Comment

Als elke politicus , bv verhofstad met zijn wijn domein , de gucht met zijn kasteel in toscane ,en deze laatste met zijn gefoefel en voorkennis van verkoop va zijn aandelen (daar waar de "gewone" werkman zijn centjes kwijt is) nu is eerlijk ook zou verdienen en alles aangeven , wat zou het leven er mooier uit zien .
        Die generatie klootzak Liberalen die met hun staatsgreep in 1999 aan de macht kwamen zijn de grootste dieven uit de geschiedenis van Belgie.

Ik vind het zo spijtig dat er eigenlijk geen deftige politici meer bestaan. Mss raar,maar de minst foute partij voorzitters vind ik Tom Van Grieken en Peter Mertens,twee uitersten.
        CD&V en SP.a ga ik niet beoordelen. Groen,NVA en zeker Open VLD is desastreus,dat zo een mensen aan politiek mogen doen vind ik verschrikkelijk.
        BDW die zijn ploat is blijven hangen dat alles enkel de fout is van de Walen. Almaci die echt wel beter zou dimmen met haar onmogelijke ideeen voor een eco elite te creeeren. En dan zeker Rutten die alle schaamte voorbij is al grootste verliezen verkiezing achter verkiezing nog steeds overal mee wil graaien. Schandelijk wijf
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

Die generatie klootzak Liberalen die met hun staatsgreep in 1999 aan de macht kwamen zijn de grootste dieven uit de geschiedenis van Belgie.

Ik vind het zo spijtig dat er eigenlijk geen deftige politici meer bestaan. Mss raar,maar de minst foute partij voorzitters vind ik Tom Van Grieken en Peter Mertens,twee uitersten.
          CD&V en SP.a ga ik niet beoordelen. Groen,NVA en zeker Open VLD is desastreus,dat zo een mensen aan politiek mogen doen vind ik verschrikkelijk.
          BDW die zijn ploat is blijven hangen dat alles enkel de fout is van de Walen. Almaci die echt wel beter zou dimmen met haar onmogelijke ideeen voor een eco elite te creeeren. En dan zeker Rutten die alle schaamte voorbij is al grootste verliezen verkiezing achter verkiezing nog steeds overal mee wil graaien. Schandelijk wijf
          Ik ben al blij dat BDW ondertussen het land niet gesplitst heeft, anders konden we deze zomer enkel naar zee. Nu kunnen we nog kiezen tussen zee en Dardennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

bij deze is mijn vermoeden bevestigd
            Vertel eens wat uw vermoeden is?

Of heb je uw fout account gebruikt?
            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Dit vind ik nu een post die ik kan smaken en waar je deftig kunt met weg en weer communiceren
              Ik weet dat ik soms vrijpostig omga met mijn mening geven , maar om even door te gaan als je de politiek en het geen ze gestolen hebben van de mensen door de mensheid heen gaat annalyzeren , dan kun je toch niet anders zeggen dat zij de grootste gangsters zijn die de mensheid heeft gekend, ongeacht kleur of wat dan ook , maarr dat zal nooit veranderen

@on-slow zoals elke burger probeer ik idd zo weinig mogelijk te betalen , maar wie doet dat niet ,iedereen toch .

En dan om even terug te komen op mijn post over leraren en anuna

Vraag nu aan iedere hard werkende burger is zijn mening overr leraren en hun vakantie ??
              En wat betreft de donderdagse stakingen die we een jaar gehad hebben , vind je dat je dit echt kunt uitleggen aan een normaal mens dat een kind van 16 jaar het land lam legt ?gesteund door groen links , maar ga even politiek er uit laten , ik ben nogal goed bevriend met ne stellingbouwer met een redelijk grote firma , vraagt is aan die mens wat dit hem gekost heeft .daar word je mottig van , is het dan zoveel gevraagt nu de zelfstandigen weer klappen krijgen en eigenlijk heel het land iedere werkmens op zijn tand vlees zit om van de leraren en de jeugt die toch veranwoordelheid moeten leren om is een paar weken iets terug te doen .
              Dit is nu is op een deftige manier vertaald wat ik bedoel
              Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Het grootste probleem is dat er eigenlijk geen rechts en links meer is behalve Vlaamse Belang en PvdA. De andere neuken elkaar (letterlijk ingeval van Tom en Liesbeth in Antwerpen) om toch maar postjes te kunnen krijgen.
                Je moet eens even kijken naar wat Open Vld deed het voorbije jaar. Vlaams volgen ze een Vlaams gezinde rechtse regering en federaal kruipen ze tegen de PS aan om toch maar mee te doen.
                To the point gezien zijn de meeste (en ik spreek dan over economische) extra belastingen steeds gekomen van zogezegd rechtse regeringen.
                Mss raar,maar ergens heb ik nog hoop in Coens op dit moment die me niet direct de grootste crimineel lijk,of hij kan goed acteren
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

En dan om even terug te komen op mijn post over leraren en anuna

Vraag nu aan iedere hard werkende burger is zijn mening overr leraren en hun vakantie ??
                  En wat betreft de donderdagse stakingen die we een jaar gehad hebben , vind je dat je dit echt kunt uitleggen aan een normaal mens dat een kind van 16 jaar het land lam legt ?gesteund door groen links , maar ga even politiek er uit laten , ik ben nogal goed bevriend met ne stellingbouwer met een redelijk grote firma , vraagt is aan die mens wat dit hem gekost heeft .daar word je mottig van , is het dan zoveel gevraagt nu de zelfstandigen weer klappen krijgen en eigenlijk heel het land iedere werkmens op zijn tand vlees zit om van de leraren en de jeugt die toch veranwoordelheid moeten leren om is een paar weken iets terug te doen .
                  Dit is nu is op een deftige manier vertaald wat ik bedoel
                  Helemaal juist. Ik ben zelf ook van mening dat we rekening moeten houden met het klimaat. Maar laat ons vooral stoppen met het klimaat te misbruiken om extra belastingen te heffen.
                  Om het even "auto" te houden. Ik wordt ziek van die fiscale gunstmaatregelen om toch maar geforceerde verkopen te kunnen behouden...
                  Geloven jullie nu echt dat het goed is om elke 4 jaar een bedrijfswagen te wisselen voor ééntje met een gram minder C02. Laat ons eens afstappen van het wegwerpen van auto's.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Jakkel heeft ooit een papiertje getekend dat hij ten alle tijde naar de pijpen van zijn "baas" zal dansen.

Ik ook... Dat heet dan 'ten dienste staan van de natie'.
                    Is dat dan in het bos spelen en losse flodders afvuren?
                    Z4 M40i

Comment

• Ik ken ook een stellingbouwer, een hele grote,zonder namen te noemen, uit een Scheldestad(je) dat in vroegere tijden bekend stond door een scheepswerf.
                      Die is door de coronacrisis ook al veel geld verloren naar eigen zeggen.
                      Gelukkig is dit verlies nog steeds tientallen malen gedekt door in het verleden (en heden waarschijnlijk ook) te werken met, voorzichtig uitgedrukt, werkvolk van bedenkelijk allooi, redelijk onderbetaald en meestal in 't zwart en uiteraard zonder aan de veiligheidsvoorwaarden te voldoen.

Comment

Het grootste probleem is dat er eigenlijk geen rechts en links meer is behalve Vlaamse Belang en PvdA.
                        Da's geen rechts en links, da's uiterst rechts en uiterst links.
                        Vooral dat uiterst rechtse krapuul heeft met hun populistisch gezeik, geroep en getier al voor veel ellende gezorgd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Vooral dat uiterst rechtse krapuul heeft met hun populistisch gezeik, geroep en getier al voor veel ellende gezorgd.
                          Ik ben helemaal geen extremist,maar eerlijk is eerlijk. Beter een een extremist die laat zien waar hij voor staat dan al die kazzakkendraaiers die enkel aan hun eigen geld gewin denken.
                          Nogmaals,ik ben geen Vlaams Belanger,maar wel een democraat en dan is het gewoon misdadig dat we nu een liberale regering hebben,die waren de grootste verliezers.....En dan nog die belachlijke Vlaamse regering die enkel belastingen kan heffen.
                          Ik blijf bij mijn standpunt,georganiseerde misdaad kan nog wat leren van onze politici. Dieven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Is dat dan in het bos spelen en losse flodders afvuren?
                            zalig toch

Comment

Ik ben helemaal geen extremist,maar eerlijk is eerlijk. Beter een een extremist die laat zien waar hij voor staat dan al die kazzakkendraaiers die enkel aan hun eigen geld gewin denken.
                              Nogmaals,ik ben geen Vlaams Belanger,maar wel een democraat en dan is het gewoon misdadig dat we nu een liberale regering hebben,die waren de grootste verliezers.....En dan nog die belachlijke Vlaamse regering die enkel belastingen kan heffen.
                              Ik blijf bij mijn standpunt,georganiseerde misdaad kan nog wat leren van onze politici. Dieven!
                              Zeg ik ergens dat jij een extremist bent?
                              Ik blijf er ook bij: liever een regering met liberalen dan met Vlaams Blokkers, want dat gespuis is pest, cholera en corona tegelijkertijd.

Comment

Zeg ik ergens dat jij een extremist bent?
                                Ik blijf er ook bij: liever een regering met liberalen dan met Vlaams Blokkers, want dat gespuis is pest, cholera en corona tegelijkertijd.
                                Misschien,maar wat is democratie dan waard? Waarom houden we dan verkiezingen.....Het succes van die extremen is het gevolg van het gedrag van de anderen....als er morgen eervolle gematigde en eerlijke politici komen zijn de extremen dood....
                                Ben ik voor Trump? Nee,maar begrijp ik zijn kiezers? zeker weten,streken als de rust belt werden jaren lang doodgezwegen en aan hun lot over gelaten
                                Ben ik voor Johnson? Nee,maar de EU is zo corrupt dat ik het Brexit verhaal wel snap.
                                Onze huidige Politici zijn een groepje die zich zelf steeds blijven in stand houden.... LUISTER naar de KIEZER

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten

zalig toch
                                  Idd, je ganse loopbaan kind blijven en gepamperd worden.
                                  Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Idd, je ganse loopbaan kind blijven en gepamperd worden.
                                    Dat waren geen losse flodders...

Comment

Ik ken ook een stellingbouwer, een hele grote,zonder namen te noemen, uit een Scheldestad(je) dat in vroegere tijden bekend stond door een scheepswerf.
                                      Die is door de coronacrisis ook al veel geld verloren naar eigen zeggen.
                                      Gelukkig is dit verlies nog steeds tientallen malen gedekt door in het verleden (en heden waarschijnlijk ook) te werken met, voorzichtig uitgedrukt, werkvolk van bedenkelijk allooi, redelijk onderbetaald en meestal in 't zwart en uiteraard zonder aan de veiligheidsvoorwaarden te voldoen.
                                      ik heb een paar vragen bij u bericht
                                      Verduidelijk u is de term "bedenkelijk allooi"
                                      redelijk onder betaalt , volgens mij als je gaat zien voor werk en de pree staat u niet aan ben je vrij van te weigeren en iets anders te zoeken toch ?
                                      int zwart ? was jij daar bij ?
                                      veiligheids voorwaarden , heb jij dat gezien ? of van horen zeggen ?

Comment

rechts krapuul ?? Hoe noem je de donderdagse gijzeling door groen links gedurende een jaar ? sociale ontmoetingen ,?
                                        De definitie van groen links , dreadlocks , minstens 5 kinderen , liefst wat illegalen in huis om het verantwoord te maken dat je graag bomen ziet , op alles kakken wat geld heeft gekost en een mens die kei hard heeft gewerkt het licht in de ogen niet gunnen , zoveel mogelijk jaloezie zever verkondigen bv dat het slecht is voor het milieu "de auto"
                                        PVDA iedereen een pensioen van 1500 en dan gaan vraag je wie betaalt dat en hoorde ze niet meer .

Een heel mooi vb is de vrt , ,het door de vlaming betaalde tv zenderke , laat ons ze is op noemen , als ik de naam verkeerd schrijf is dat per ,ongeluk en niet om te schelden
                                        boukiris ,schakimani van zaventem , die van het sport azuleva koekeloekie en zo zijn er nog een stuk of 8
                                        wat is er mis met peeters of swinkels die ook voor journalist gestudeert hebben .
                                        De lijn , de reklame folderkes 9/10 of ne zwarte of een met ne doek op hare kop op het papierke .
                                        Gij kunt zoveel voor links zijn als je wilt inburgering bestaat niet , en ik ben ben oook niet met alles wat het vb verkondigt het eens , maar een regring met een bende loezer die de verkiezingen verloren is ook verre van ok.

Comment

Working...
                                        X