Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhttps://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04...ep-of-hittego/
phate, wrm fixeert de media zich weer op de oversterfte van 80% op de topdagen? terwijl over de volledige periode vlg nytimes een oversterfte is van 25%
en dit...
Piek rond 10 april
Het aantal sterfgevallen bereikte een piek rond 10 april, toen er 637 mensen per dag stierven. Het vorige record dateert van 2018, toen er in het griepseizoen 465 doden per dag vielen. Aldus Van Gucht.
elke dode is te veel, maar 200 doden extra tov de griep en we halen de wereld onderuit...massa werklozen...massa gezonde levensjaren kwijt door armoede...
we mankeerden politici met ballen en meer oog voor de economie
je kan zeggen dat er opportuniteiten zijn voor andere werelddelen die armer waren en het saldo mss positief is, maar das ook 1 groot vraagteken
zaag zaag zever zever
Comment
-
Ik zou er graag mijn werk van maken,als ze de maatregelen stopzetten ga ik per dode die er valt in mijn omgeving een klant indien tegen Maggy de Block met serieuze schade vergoeding. Politiekers kun je toch enkel pakken met geld. En dan zal ik dat geld telkens doorstorten aan onze univ's.
Dan staat die klote vld daar met hun staatsgreepBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie 637 zijn ook niet allemaal corona, weet je nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhanden blijven wassen en niet op elkaar spugen
je zou de media nog betere arbeidsvoorwaarden kunnen geven als vandaag en vragen andere klemtonen te leggen
Comment
-
media heeft meegezorgd voor een ongezonde angspsychose, ze hadden kunnen focussen op nl en zweden ipv te focussen op de vreselijke italiaanse beelden, dag-na-dag
het moet gezegd, de laatste dagen geeft vlaamse media meer een positief verhaal, itt waalse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmedia heeft meegezorgd voor een ongezonde angspsychose, ze hadden kunnen focussen op nl en zweden ipv te focussen op de vreselijke italiaanse beelden, dag-na-dag
En hoe is dat de taak van de media? Daarnaast zijn beide aspecten uitgebreid in het nieuws gekomen. De tragische beelden uit Italië en Spanje, en de andere aanpak van NL en Zweden zijn beiden uitgebreid besproken.
Of men moet het censureren volgens u?
Comment
-
onze cijfers werden nooit - en bewust - vergeleken met nl
vandaag laten ze - gelukkig veelal leraars aan het woord die gretig zijn om terug te starten...het kan ook omgedraaid en angstige leraars aan het woord laten
media zorgt voor 'een beeld' en wij slikken dat
Comment
-
Volgens mij hebt ge drie groepen.
1) De mensen die lakser en lakser worden en zich niet veel van de regels aantrekken;
2) De mensen die zich aan de regels houden;
3) De mensen die schril hebben en zitten te vragen op nog strengere regels.Last edited by knight-rider; 24/04/2020, 01:09.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik zit tussen 1 en 2 knight. Ik ben me bewust van de regels en probeer er me zo goed mogelijk aan te houden, maar ik krijg het soms moeilijk. M’n beste maat is hier eergisteren geweest, kwam een DVDbox ophalen.
Hebben toch een halfuurtje staan praten. Weliswaar op minstens 2 meter van elkaar, maar in feite is dat niet toegestaan.
Ik interpreteer de regels losjes als ik geen gevaar zie. Ga ik lockdownfeestjes houden? Neen. Maar in iets als bovenstaande, een ritje met de auto,... zie ik het gevaar niet.
Het mag nu wel gaan eindigen wat mij betreft. De teugels mogen losser, de economie moet dringend opveren en boosten.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk zit tussen 1 en 2 knight. Ik ben me bewust van de regels en probeer er me zo goed mogelijk aan te houden, maar ik krijg het soms moeilijk. M’n beste maat is hier eergisteren geweest, kwam een DVDbox ophalen.
Hebben toch een halfuurtje staan praten. Weliswaar op minstens 2 meter van elkaar, maar in feite is dat niet toegestaan.
Ik interpreteer de regels losjes als ik geen gevaar zie. Ga ik lockdownfeestjes houden? Neen. Maar in iets als bovenstaande, een ritje met de auto,... zie ik het gevaar niet.
Het mag nu wel gaan eindigen wat mij betreft. De teugels mogen losser, de economie moet dringend opveren en boosten.
Ik zit zelf nog altijd in groep 2, omdat ik geen cent wil betalen, en de de kans bestaat altijd dat je gepakt word wanneer je je niet aan de regels houd.
Maar ik heb van in het prille begin al problemen gehad met verschillende van de regels die totaal geen steek houden, dus ik begrijp de mensen die zich daar niet (altijd) aan houden maar al te goed.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment