Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Loooooool had ik dat 2 dagen (8 pagina's) geleden al niet geschreven?
Gaat als een boemerang in ons gezicht terugkomen. Pas op daar moet je lang voor naar school geweest zijn hé om zoiets te berekenen/voorzien.
Sommige geselecteerde landen dus en bestemming...met dank aan onze cijfers dus.
Er zal nog heel wat moeten onderhandeld worden denk ik tussen nu een juni.
Last edited by Metaxa; 24/04/2020, 23:23.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendas teken dat de opgegeven snelheid te laag is
Dus vandaag is die opgegeven snelheid daar ineens te laag terwijl dat anders niet zo was??
Net op de persconferentie, ze roepen op dat de mensen die een auto hebben, hun verplaatsingen met de auto maken om plaats op het openbaar vervoer vrij te houden voor mensen die zich enkel met het openbaar vervoer kunnen verplaatsen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe opgegeven snelheid is op die weg al lang zo en word daar maar heel zelden voorbij gestoken terwijl ik mij altijd aan de snelhied houd.
Dus vandaag is die opgegeven snelheid daar ineens te laag terwijl dat anders niet zo was??
Comment
-
Ik denk eerder dat er heel wat mensen stilaan zot aan het worden zijn van al die regeltjes met dit corona gedoe.
Vandaag ook heel wat meer mensen met mondmaskers zien rondlopen, maar de manier waarop ze die mondmaskers hanteren voorspelt niet veel goeds.
Ik vrees dat dit voor heel veel mensen net een vals gevoel van veiligheid gaat geven.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
- Likes 1
Comment
-
Weer veel onduidelijkheid en amateurisme ten top me dunkt bij het persmoment. Ist nu zo moeilijk voor duidelijk te zijn...
Comment
-
opmerking:
vanaf 4 mei mag je in open lucht sporten (tennis, athletiek, vissen, golfen, ... ) met max. 2 personen die niet onder jou dak wonen
MAAR
niet-essentiële ritten blijven verboden
Hoe moet ik mij dan met m'n sticks naar het golf terrein begeven dat 30 km verderop ligt ??
fuck it die zogenaamde "niet-essentiële" ritten !
Comment
-
Wanneer ge dat moogt gaan doen, dan is dat toch een essentiële rit om die toegelaten activiteit te kunnen doen, dus bij gevolg is die verplaatsing dan toegelaten.
Ale, als ge logisch redeneert is dat toch het besluit??Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWanneer ge dat moogt gaan doen, dan is dat toch een essentiële rit om die toegelaten activiteit te kunnen doen, dus bij gevolg is die verplaatsing dan toegelaten.
Ale, als ge logisch redeneert is dat toch het besluit??
1 dikke soep !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIets gezegd over het openen van de grenzen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Nee want dat is niet waar: ze zeggen enkel essentiële ritten zijn toegelaten (naar het werk, naar de winkel, naar de dokter) alle andere soorten van ritten vallen onder niet-essentiële ritten. Zoals ge nu moogt gaan wandelen en fietsen als je van bij u thuis vertrekt, met de auto naar het bos 20 km verderop rijden voor te wandelen is ook nog altijd verboden in principe (dus hetzelfde voor de golfbaan, of het tennisveld, of de vis vijver ... )
1 dikke soep !
Suppen/kayakken/... mag vanaf 4 mei, maar ge moet de sup naar't water dragen, en ook te voet naar de golfbaan gaan. Lijkt me een tegenstelling. Zal de volgende dagen nog wel uitgeklaard worden.
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendat kan toch niet dat die nog eens herverkozen gaat worden in november
Is daar nu echt niemand anders te vinden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenWeer veel onduidelijkheid en amateurisme ten top me dunkt bij het persmoment. Ist nu zo moeilijk voor duidelijk te zijn...
Die nog het duidelijkst uit zijn woorden kwam was die uit onze Duitse gemeenschap.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDenk dat ik morgen mijn lief eens ga bezoeken in NL.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmijn neefke zit op tu delft - rocket science - en mijn broer is al enkele malen op en neer gereden met toelating...nooit controle gehad, geluk kan ook
Comment
Comment