Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat kan dat nu kwaad behalve voor henzelf om te gaan aanschuiven, als het niet over besmetting gaat...als ik na nachtshift naar huis rij staan de mensen graag te wachten voor een gesloten bakker zelfs elke dag opnieuw, laat hen toch doen...geen last van

mensen werkten in huis, in den hof...als je het niet nodig hebt is er natuurlijk nix dringend

kun je nagaan wat het op de autokeuring gaat geven maar daar kun je op afspraak gelukkig

Comment

• Apothekers moeten niet klagen, het is de best bezochte winkel van allemaal.
      Of ze zijn bezorgd dat de leeftijdsgroep die er meest de dorpel afloopt sterk ingekrompen is door corona.
      Z4 M40i

Comment

• Die containerparken hebben ze toch mooi opgelost door slechts 1 bezoek per 14 dagen toe te laten, dat zouden ze bij meerdere zaken moeten toepassen (maar je kan moeilijk bij elke winkel een bareel gaan installeren natuurlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Dus feesjes van een bende zatlappen die rond elkaars lijf hangen konden geen kwaad?

De containerparken gingen open voor dringende zaken, op de moment dat alles ging stonden ze in files aan te schuiven om iets te kunnen weggooien. Het gaat niet over de mogelijkheid tot besmetting want dat zal wel miniem zijn geweest in containerparken, maar geef de mensen 1 vorm van vrijheid na een lockdown en ze staan er weer. Ipv nog enkele dagen te wachten en te spreiden, wat kan er zo dringend zijn om persee op dag 1 te gaan aanschuiven
          Toch normaal... heb je enig idee hoe wij hier gewoon zitten te wachten tot ze zeggen ‘go’?

- Vanavond moet ik al dringend gaan wandelen ergens waar ik de auto moet voor uithalen.
          - als volgende week de winkels opengaan, sta ik maandagochtend in de MediaMarkt. Ik heb niets nodig, ik wil gewoon eens BUITEN.
          -...

Er is een groeiende groep mensen waaronder ik die vinden dat het nu echt wel welletjes geweest is.
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Die containerparken hebben ze toch mooi opgelost door slechts 1 bezoek per 14 dagen toe te laten, dat zouden ze bij meerdere zaken moeten toepassen (maar je kan moeilijk bij elke winkel een bareel gaan installeren natuurlijk)
            Ben van de week 2x geweest omdat ik mijn afval groepeer en 2 volle auto's had.. In de week moeten aanschuiven, de zaterdag geen kat.

In de apotheek mondmaskers gezien ( 14€ voor 10 stuks )..
            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Toch normaal... heb je enig idee hoe wij hier gewoon zitten te wachten tot ze zeggen ‘go’?

- Vanavond moet ik al dringend gaan wandelen ergens waar ik de auto moet voor uithalen.
              - als volgende week de winkels opengaan, sta ik maandagochtend in de MediaMarkt. Ik heb niets nodig, ik wil gewoon eens BUITEN.
              -...

Er is een groeiende groep mensen waaronder ik die vinden dat het nu echt wel welletjes geweest is.
              Behalve die groep die er van dichtbij mee geconfronteerd worden hé?... maar ik snap je volledig hoor. Het blijft toch een beetje als "gevangen" aanvoelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Sorry maar vind dit nu toch ook maar bullshit. Die mens mag nog blij zijn dat hij moest openblijven van de overheid en nog geld kon verdienen.

Afgelopen week deed ik dus een poging bij mijn locale apotheker om aan mondmaskers te geraken.
                Kom daar binnen: goede namiddag heeft u nog mondmaskers aub? Sorry mijnheer ik ken u niet. Bent u van hier afkomstig. Ja mevrouw, wij wonen hier nu twee jaar in de x-straat en ben begin februari hier voor het eerst binnen geweest voor een puffer, mijn vrouw zal u wel kennen vermoed ik, die zit in de auto... keek even buiten...hoe noemt u of u vrouw?
                Allé wat later ben ik buiten gestapt met 4 stuks (4x€1.40).
                Dag en nacht? Je moet ‘s nachts eens naar een apotheker gaan zoeken...om de zoveel weken heb je geluk om in je eigen gemeente ééntje te vinden anders mag je 1 of 2 dorpen verder rijden.
                Volgens mij mochten ze die een tijd ook niet verkopen aan particulieren (en jij gelooft dat...) en moesten ze voor de zorgsector gereserveerd worden.

En helden...die zitten volgens mij in het hospitaal, wzc en in de supermarkt en al zeker geen taxichauffeurs want die moesten net als apothekers verplicht hun diensten aanbieden met één groot verschil, apothekers hadden nog klanten, veel klanten waarschijnlijk, de taxichauffeur en neven activiteiten hebben niets, 0,0.
                Neen neen, beetje oud gefrustreerd persoon lijkt me die waarschijnlijk persoonlijke of familiale problemen heeft en dan kan je al wel eens je gal willen uitspugen natuurlijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                idd, de farma heeft niet te klagen. die verdienen goed hunne kost. en een lapje stof met een rekker aan: da's nu niet bepaald een gepatenteerd medisch product. die hun redenering volgend, zou men ook geen tandenborstel meer in de supermarkt mogen verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Dus feesjes van een bende zatlappen die rond elkaars lijf hangen konden geen kwaad?

De containerparken gingen open voor dringende zaken, op de moment dat alles ging stonden ze in files aan te schuiven om iets te kunnen weggooien. Het gaat niet over de mogelijkheid tot besmetting want dat zal wel miniem zijn geweest in containerparken, maar geef de mensen 1 vorm van vrijheid na een lockdown en ze staan er weer. Ipv nog enkele dagen te wachten en te spreiden, wat kan er zo dringend zijn om persee op dag 1 te gaan aanschuiven
                  Ik heb niet gezegd dat het geen kwaad kon, ik heb gezegd dat er gebleken is dat het effect ervan te verwaarlozen was.
                  Zo erg was het ook allemaal niet. Ik was die bewuste vrijdag ook in Hasselt, samen met een vriend door de stad gewandeld, een pizza gaan uithalen en dan op zijn appartement wat tv gekeken.
                  Was heel weinig volk in de stad ten opzichte van een "normale" vrijdag avond.
                  We zijn Steven Vandeput (burgemeester van Hasselt) nog tegen gekomen, man ging met zijn gezin op restaurant, kwestie van het goede voorbeeld te geven.

Die containerparken, tja, hier in de stad is het op afspraak, dan hebt ge dat gedoe niet.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Net auto op groot onderhoud (60K) gaan doen (en zomerbandenwissel)

alle receptionisten achter een glazen bunkerke
                    mijn autosleutel ontsmetten voor ze hem aannamen
                    identiteitskaart ontsmetten
                    rijbewijs ontsmetten
                    alles scannen
                    ipad voor te tekenen ontsmetten
                    ik teken
                    ipad opnieuw ontsmetten nadat ik em vasthad
                    rijbewijs ontsmetten en teruggeven
                    identiteitskaart ontsmetten en teruggeven
                    vervangwagensleutel ontsmetten en overhandigen
                    mee met receptionist naar de vervangwagen
                    buitenklink ontsmet
                    binnenklink ontsmet
                    deurgreep ontsmet
                    stuur ontsmet
                    vitessepook ontsmet
                    armsteun en centrale console ontsmet

klaar voor vertrek. En dat allemaal met een mondmaskerke op mjin smoel dat mijn bril zo deed aandampen dat ik eigenlijk ni zag wat ik getekend heb en wat voor kleur vervangwagen ik mee heb.

en hopelijk moet ik ni in de koffer zijn want die is ni ontsmet

sjans dat ik niet meer bij bmw ben voor onderhoud, want deze manuren gingen mij een ferme noot gekost hebben
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      klaar voor vertrek. En dat allemaal met een mondmaskerke op mjin smoel dat mijn bril zo deed aandampen dat ik eigenlijk ni zag wat ik getekend heb en wat voor kleur vervangwagen ik mee heb.

sjans dat ik niet meer bij bmw ben voor onderhoud, want deze manuren gingen mij een ferme noot gekost hebben
                      Hahaha, of bij Mercedes, daar ontsmetten ze eerst en vooral uw bankkaart, de rest is dan toch niet meer belangrijk

Bril in combinatie met mondmasker is idd vervelend

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hahaha, of bij Mercedes, daar ontsmetten ze eerst en vooral uw bankkaart, de rest is dan toch niet meer belangrijk

Bril in combinatie met mondmasker is idd vervelend
                        Idd, maar als die mondmasker goed aansluit rond de neus is het te doen.
                        Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Idd, maar als die mondmasker goed aansluit rond de neus is het te doen.
                          Het is nog wat zoeken hier, toch bedankt voor de tip!
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Net auto op groot onderhoud (60K) gaan doen (en zomerbandenwissel)

alle receptionisten achter een glazen bunkerke
                            mijn autosleutel ontsmetten voor ze hem aannamen
                            identiteitskaart ontsmetten
                            rijbewijs ontsmetten
                            alles scannen
                            ipad voor te tekenen ontsmetten
                            ik teken
                            ipad opnieuw ontsmetten nadat ik em vasthad
                            rijbewijs ontsmetten en teruggeven
                            identiteitskaart ontsmetten en teruggeven
                            vervangwagensleutel ontsmetten en overhandigen
                            mee met receptionist naar de vervangwagen
                            buitenklink ontsmet
                            binnenklink ontsmet
                            deurgreep ontsmet
                            stuur ontsmet
                            vitessepook ontsmet
                            armsteun en centrale console ontsmet

Wat een gedoe.
                            Waarom hebben ze in de garage je rijbewijs en identiteitskaart nodig? Die heb ik nog nooit moeten tonen in een garage. Enkel m'n bankkaart. Toch al een paar merken en een paar verschillende garages gehad, door de jaren heen. (Of lease misschien? Ik rij privé)

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                              Wat een gedoe.
                              Waarom hebben ze in de garage je rijbewijs en identiteitskaart nodig? Die heb ik nog nooit moeten tonen in een garage. Enkel m'n bankkaart. Toch al een paar merken en een paar verschillende garages gehad, door de jaren heen. (Of lease misschien? Ik rij privé)

Ik heb dat bij alle merken al moeten afgeven als ik vervangwagen kreeg. Was zo bij Audi, BMW, volvo en nu bij Renault.

Tju, ik ga precies naar beneden in de premium ranking

Comment

• Da's inderdaad gek. Ik rij momenteel ook 2 Renaults, en ook daar (hiervoor Peugeot - Mercedes, maar met de merc ging ik niet bij de dealer, met de Peugeot door alle Peugeot jaren heen bij 2 officiële dealers) hoeft het niet.

Gek dat dat niet uniform is. Wel kleinere garage, kennen alle klanten persoonlijk, misschien is dat in de stad (of gewoon al buiten Limburg) anders.

Wat ik me dan afvraag, want ik moet binnenkort naar de keuring. Als ze dat ontsmetten, dat is waarschijnlijk met alcohol. Kan dat geen kwaad voor de deurklink, of voor de leren pook of... Zou dat niet verkleuren?

Comment

• op da job ontsmetten wij zowat alles binnen handbereik, bureau pc telefoon lederstoel worden door 3 mensen gebruikt (24u bedrijf) sommige dingen kunnen ertegen, andere slaan helemaal uit....schermpje telefoon bvb (polycarbonaat?) is helemaal uitgeslagen

Comment

• wonen in nederlands limburg evenveel italianen?
                                    denk zelf van niet, maar jullie weten mss beter

Comment

Da's inderdaad gek. Ik rij momenteel ook 2 Renaults, en ook daar (hiervoor Peugeot - Mercedes, maar met de merc ging ik niet bij de dealer, met de Peugeot door alle Peugeot jaren heen bij 2 officiële dealers) hoeft het niet.

Gek dat dat niet uniform is. Wel kleinere garage, kennen alle klanten persoonlijk, misschien is dat in de stad (of gewoon al buiten Limburg) anders.

Wat ik me dan afvraag, want ik moet binnenkort naar de keuring. Als ze dat ontsmetten, dat is waarschijnlijk met alcohol. Kan dat geen kwaad voor de deurklink, of voor de leren pook of... Zou dat niet verkleuren?

Maar ik heb dan ook een onbetrouwbare smoel

En ik zie er nog heel jeugdig uit voor mijn 43, dus moet nog altijd bewijzen dat ik een rijbewijs heb

Comment

Maar ik heb dan ook een onbetrouwbare smoel

En ik zie er nog heel jeugdig uit voor mijn 43, dus moet nog altijd bewijzen dat ik een rijbewijs heb
                                        Da's vervelend als je een fles wijn gaat halen in de gb..

Comment

Da's vervelend als je een fles wijn gaat halen in de gb..

Online kopen

Comment

Working...
                                          X