Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
    Ik ben er niet gerust in voor de corona besmettingen binnen 2-3 weken.(hopelijk ben ik mis)
    Als ik hier rondkijk bij de buren is het alsof er geen maatregelen meer zijn, en het was zaterdag, laat staan nu vandaag met de versoepelde regelgeving.
    Heb zaterdag gefietst en zag de ene na de andere overtreding.
    Ook een beetje op gelet wie zich in de auto's bevond , zeker niet altijd gezinnen.

Het is er inderdaad over.. Ik woon op de bovenste verdieping van een appartementsgebouw midden in het centrum en heb dus een goed overzicht. Vlak bij ons zaten ze gewoon met 8 man buiten in de jacuzzi pinten te hijsen... Niet normaal hoe sommigen enkel aan zichzelf denken. Het is door zo een mensen dat straks heel de boel terug op slot gaat vrees ik.
    Last edited by Elwood; 10/05/2020, 10:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      Ben ook gaan toeren gisteren, heeft deugd gedaan.
      Groot gelijk!
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Het is er inderdaad over.. Ik woon op de bovenste verdieping van een appartementsgebouw midden in het centrum en heb dus een goed overzicht. Vlak bij ons zaten ze gewoon met 8 man buiten in de jacuzzi pinten te hijsen... Niet normaal hoe sommigen enkel aan zichzelf denken. Het is door zo een mensen dat straks heel de boel terug op slot gaat vrees ik.
        Je kan dan wel zo correct mogelijk willen zijn, ergens moet je toch ook snappen dat de mensen er extreem hard genoeg van hebben. Als in, schiet mij liever dood in plaats van dit ‘leven’ (is het wel nog een leven...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
          Niet normaal hoe sommigen enkel aan zichzelf denken. Het is door zo een mensen dat straks heel de boel terug op slot gaat vrees ik.
          Dit!

Ik zie hier ook vooral sinds gisteren weer onbegrijpelijke dingen en dan die gebruikte mondmaskers en handschoenen gewoon op de grond geworpen

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Op ‘uw’ pleintje toch niet, Jocar? Ik vraag me af waar jij toch woont. Ik heb nog NERGENS gebruikte mondmaskers of handschoenen op de grond gezien en geloof me, ben al veel buiten geweest.

Als u dat irriteert (mij ook, trouwens!), steek je energie dan in het oprapen ervan.

Da’s iets dat ik mijn kinderen meegeef: zie je ergens een blikje op de grond liggen, sakker er dan niet over maar raap het op en gooi het in de vuilbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Op ‘uw’ pleintje toch niet, Jocar? Ik vraag me af waar jij toch woont. Ik heb nog NERGENS gebruikte mondmaskers of handschoenen op de grond gezien en geloof me, ben al veel buiten geweest.

Als u dat irriteert (mij ook, trouwens!), steek je energie dan in het oprapen ervan.

Da’s iets dat ik mijn kinderen meegeef: zie je ergens een blikje op de grond liggen, sakker er dan niet over maar raap het op en gooi het in de vuilbak.
              Ik ruim hier al jaren dagelijks het zwerfafval van het hele plein op, kleine moeite, ik ben een https://mooimakers.be/actiekaart, dus daar ga jij mij zeker niet moeten op aanspreken.

Ik heb vanmorgen die maskers tijdens mijn jogging aan het ziekenhuis en aan 2 warenhuizen zien liggen. Vermits ik zelf geen handschoenen bijhad heb ik die wijselijk laten liggen.

Dit bewijst nog maar eens dat er een hoop onverantwoorde idioten rondlopen.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik ruim hier al jaren dagelijks het zwerfafval van het hele plein op, kleine moeite, ik ben een https://mooimakers.be/actiekaart, dus daar ga jij mij zeker niet moeten op aanspreken.

Ik heb vanmorgen die maskers tijdens mijn jogging aan het ziekenhuis en aan 2 warenhuizen zien liggen. Vermits ik zelf geen handschoenen bijhad heb ik die wijselijk laten liggen.

Dit bewijst nog maar eens dat er een hoop onverantwoorde idioten rondlopen.
                Mooi!

Mocht iedereen die sakkert over zwerfvuil wekelijks een stukje vuil in de vuilbak gooien, dan zou er veel minder liggen.

Comment

• Social distancing? Gisteren een pak fietsers gezien in de streek van Geraardsbergen. Niks distance. Tegen elkaar staan te tetteren. Met 4, 6 of zelfs 10. Niet te geloven dat die zelfs al durven denken dat heel deze onzichtbare vijand als verdwenen is... niets wijst er op dat die hier nog is, maar evenveel wijst erop dat het nog niet weg is. Zullen we binnen paar weken weten. Stil hoop ik dat het niet klopt. En dat het voorbij waait.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    Social distancing? Gisteren een pak fietsers gezien in de streek van Geraardsbergen. Niks distance. Tegen elkaar staan te tetteren. Met 4, 6 of zelfs 10. Niet te geloven dat die zelfs al durven denken dat heel deze onzichtbare vijand als verdwenen is... niets wijst er op dat die hier nog is, maar evenveel wijst erop dat het nog niet weg is. Zullen we binnen paar weken weten. Stil hoop ik dat het niet klopt. En dat het voorbij waait.
                    Ik denk dat het echt wel zal meevallen...

Comment

Mooi!

Mocht iedereen die sakkert over zwerfvuil wekelijks een stukje vuil in de vuilbak gooien, dan zou er veel minder liggen.
                      hou ook zo van propere buurt

mijn hond had zo eens gescheten vlak naast het hoopje van een andere hond...ik dacht we pakken die andere gelijk mee in het zakje - kleine moeite - maar hoe belachelijk het ook moge klinken..ik moest zo ongeveer spouwen door die drol van die andere hond , die van eigen hond...no problemo

Comment

Je kan dan wel zo correct mogelijk willen zijn, ergens moet je toch ook snappen dat de mensen er extreem hard genoeg van hebben. Als in, schiet mij liever dood in plaats van dit ‘leven’ (is het wel nog een leven...).

“Is het nog wel een leven... ?” Is dat nu niet een beetje overdreven ?

We zijn nog geen 2 maand ver…

Ik moet nog een halve meter boeken lezen en een aantal reeksen op Netflix bekijken....

Comment

Ik denk dat het echt wel zal meevallen...
                          Ik ben zeker van niet. In Duitsland hebben ze de teugels een klein beetje gelost en besmettingen gaan direct terug omhoog.

In Sint Truiden lijken ze het ook nog altijd niet geleerd te hebben: https://m.standaard.be/cnt/dmf20200510_04952938

Ondanks dat ik zot wordt van mijn jongste met thuis leren, ben ik toch blij dat onze kinderen niet naar school moeten. Gisteren leuk fietstochtje gemaakt, zeer spijtig dat we geen terrasje konden doen. Ijsje meenemen lukte nog wel. Daarna thuis BBQ gedaan voor ons 4. Ik ga nog even mijn bubbel niet vergroten, eerst nog eens 2 weken afwachten

Comment

Jongen, jij moet toch echt eens een goede hobby zoeken zodat je je gedachten kan verzetten.
                            Nog geen 2 maanden heb je je nu wat moeten afzonderen. Nog geen quarantaine: je kan gaan wandelen, joggen, fietsen, ... Eten kan je laten brengen of afhalen, andere goederen kan je gewoon online bestellen.
                            Wat zou je nu op die 2 maanden echt anders gedaan hebben? Eens gaan eten, terrasje doen en op café gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Ik ben zeker van niet. In Duitsland hebben ze de teugels een klein beetje gelost en besmettingen gaan direct terug omhoog.

In Sint Truiden lijken ze het ook nog altijd niet geleerd te hebben: https://m.standaard.be/cnt/dmf20200510_04952938

Ondanks dat ik zot wordt van mijn jongste met thuis leren, ben ik toch blij dat onze kinderen niet naar school moeten. Gisteren leuk fietstochtje gemaakt, zeer spijtig dat we geen terrasje konden doen. Ijsje meenemen lukte nog wel. Daarna thuis BBQ gedaan voor ons 4. Ik ga nog even mijn bubbel niet vergroten, eerst nog eens 2 weken afwachten
                              Wij wachten ook nog een tijdje af ,wel boodschappen om levensnoodzakelijke dingen en de rest kan nog een tijd wachten. De kinderen en kleinkinderen ook nog niet live gezien

Comment

schiet mij liever dood in plaats van dit ‘leven’ (is het wel nog een leven...).
                                Je hebt volgens mij professionele hulp nodig!
                                Gelieve contact op te nemen op het telefoonnummer 1813.

Comment

Als in, schiet mij liever dood in plaats van dit ‘leven’ (is het wel nog een leven...).
                                  Je laatste reis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Jongen, jij moet toch echt eens een goede hobby zoeken zodat je je gedachten kan verzetten.
                                    Nog geen 2 maanden heb je je nu wat moeten afzonderen. Nog geen quarantaine: je kan gaan wandelen, joggen, fietsen, ... Eten kan je laten brengen of afhalen, andere goederen kan je gewoon online bestellen.
                                    Wat zou je nu op die 2 maanden echt anders gedaan hebben? Eens gaan eten, terrasje doen en op café gaan?
                                    Een greep uit wat gepland stond en wat niet doorgegaan is. En dan heb ik het nog niet over wat ‘op den bots’ zou gebeurd zijn:

- autosalon Genève voor 1 dag.
                                    - 4 dagen Madrid
                                    - dagje Nurburgring
                                    - 2 dagen Parc Asterix in Frankrijk
                                    - meerdere uitstapjes naar Auchan in Frankrijk
                                    - de communie van mijn dochter met Hemelvaartsdag + feest dat erbij hoort
                                    - op die tijd al minstens een keer naar NL geneesmiddelen inslaan (daar maak ik altijd een dagje van, ijsje, wat shoppen,...)
                                    - ...

En het gaat door in de volgende maanden. Er is 0 perspectief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

hou ook zo van propere buurt

mijn hond had zo eens gescheten vlak naast het hoopje van een andere hond...ik dacht we pakken die andere gelijk mee in het zakje - kleine moeite - maar hoe belachelijk het ook moge klinken..ik moest zo ongeveer spouwen door die drol van die andere hond , die van eigen hond...no problemo
                                      Dat is gelijk kak en kots van je eigen baby: dat deed me ook niks.
                                      Sammeke Gooris had daar precies meer last van
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• ooooh....
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Dat is gelijk kak en kots van je eigen baby: dat deed me ook niks.
                                          Sammeke Gooris had daar precies meer last van
                                          Idd, maar van een andere kleine, no thanks!
                                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Working...
                                          X