Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Inventief

ik vind madamme boekiboekis het lekkerste wijf van belgie
    Dat is idd een heel mooie madam , daar heb ik het ook niet over .
    Voor mij gaat het er om , de vrt is een vlaamse zender , en ik begrijp heel goed dat iedereen een kans verdiend , maar tegen woordig , laten ze ene zien dat huild is het ne zwarte , laten ze ene zien dat honger heeft is ne zwarte, ne talkshow ne ... op de sport ne .... het nieuws ne ...... kortom nen BELG krijgt gewoon geen kans , je mag alleen netjes u belastingen betalen om hun te sponseren.
    Vandaag iets gehoord over die .... dat rechter wou worden van het hooggerechts hof niks nul nouga bollen , maar als er een nva of vlaams belanger maar een poot miszet ist prijs net zoals de nva dat van die griekse gezinnen heeft tegen gehouden niks op de linkse vrt .
    Als dat in een talkshow in prime time , boekiboekis zegt komaon schat zingt na mo een lieke veu ma ; dat gaat er echt over .
    ik heb nooit will tura horen zeggen komaan jenny zet a hi mo veu de camera .
    je begrijpt men punt zeker wel
    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Het enige juiste is, "wie heeft wie hier gewillen". Je ouders kies je niet hé. Denk daar maar een keer (goed) over na. Dat jij voor je ouders (zou) moet(en) zorgen vind ik helemaal niet zo vanzelfsprekend. Vele ouders denken daar niet bij na als ze kinderen op de wereld zetten want hun oude dag is nog een "ver van mijn bed show" en vinden dat maar de gewoonste zaak van de wereld maar ik vind dat niet. Ik vind dan ook dat ouders ten alle tijden voor hun kinderen en voor hen zelf moeten zorgen.

ja maar het is toch dankzij je ouders dat je hier nu rondloopt en een (hopelijk) leuk leven hebt ? Anders had je misschien nooit bestaan en met den otto kunnen rijden. En hopelijk hebben ze je de eerste 16 jaar of zo toch eten en drinken en een beetje opvoeding bezorgd waardoor je nu het leven leid dat je hebt ? 16 jaar iemand begeleiden en opvoeden da's niet niks. Dus da's toch niet teveel van een beetje terug te doen ?

Comment

• je zet geen kinderen op de wereld om er iets terug te van verwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
          die jonge viriele mannen die met hun splinternieuwe i phone het bootje nemen
          Da's durven hé met een nieuwe iphone in zo'n bootje kruipen zonder te weten of je het haalt of niet ?
          Ik denk dat dit voor veel zelfstandigen gedroomde lage kosten werknemers zijn waar ze goed zouden aan verdienen.

Comment

je zet geen kinderen op de wereld om er iets terug te van verwachten
            dat hoop ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

Da's durven hé met een nieuwe iphone in zo'n bootje kruipen zonder te weten of je het haalt of niet ?
              Voor u is dat durven , voor mij zijn dat laffe honden die hun kinderen en vrouw achter laten om hun eigen geluk te willen veilig stellen (geluk) LEES NU DUIDELIJK in belgie aankomen en een woord kennen OCMW,
              En dat beste os low is wat jij ook bent ne laffe hond samen met uwe andere held , den dancia rukker waar ik nog steeds wacht tot hij mijn berichten post (ondanks dat ik er 10 prive berichten naar stuurde, en mijn uithaal verduidelijk ik hier onder even als tweede antwoord

Ik denk dat dit voor veel zelfstandigen gedroomde lage kosten werknemers zijn waar ze goed zouden aan verdienen.
              Als je toch zo graag afgeeft op zelfstandigen , belastingontduikers, of mensen die kei hard werken om een beter leven te hebben en te kunnen genieten in hun eigen tijd
              NIEMAND houd u tegen om ook zelfstandige te worden , of te werken en iets bijeen te krijgen, of zogezegt te kunnen profieteren van die asiel zoekers .
              Ik heb ne maat in sint katelijne waver , welke van die gelukszoekers een kans wou geven, als dank zijn ze met zijn zwartgeld van een maand gaan lopen ,hebben ze aan een installatie voor tien duizenden euro naar de kloten gedaan omdat ze hun geld niet kregen , en NEE ze waren niet int zwart bezig , alles wettelijk.
              kan der nog een paar noemen waar ze werkte zolang de baas er bij stond eens deze weg was gedaan en rusten .

Comment

Ik heb ne maat in sint katelijne waver , welke van die gelukszoekers een kans wou geven, als dank zijn ze met zijn zwartgeld van een maand gaan lopen
                Ik vind dat een goede oplossing.
                Nu gaan die gasten dat geld uitgeven en komt dat terug in het officiële circuit terecht.
                Had het op de bank gestaan ze hadden het niet kunnen doen :-)
                Zo zie je maar dat alles zijn nut heeft.

Comment

Ik vind dat een goede oplossing.
                  Nu gaan die gasten dat geld uitgeven en komt dat terug in het officiële circuit terecht.
                  Had het op de bank gestaan ze hadden het niet kunnen doen :-)
                  Zo zie je maar dat alles zijn nut heeft.
                  Top ! Je bent een geweldige fantast !
                  samen met dancia een
                  meerwaarde voor de maatschappij

Comment

• je kan dat dan wel als grap bedoelen maar dat meen je niet

Comment

De corona is een beetje aant zakken , de mensen (hardwerkende zelfstandige) niet de lamzakken die liever 6 u per dag werken natuurlijk en de rest op de ziekenkas staan zitten met hun handen in hun haar hoe ze alles gaan betaalt krijgen ,
                      Wat ben ik blij dat we mensen zoals u hebben die het land rechthouden.

Comment

je kan dat dan wel als grap bedoelen maar dat meen je niet
                        Dat ik hem een
                        meerwaarde vind idd dat was een grap

Comment

je kan dat dan wel als grap bedoelen maar dat meen je niet
                          als ze iemand zijn zwart geld pakken en ze kunnen daar een maand eten mee kopen, dan is de kans toch kleiner dat ze iemand anders zijn dingen stelen die maand ? En dan komt dat geld ook nog eens opnieuw in het offciële circuit terecht. Waarop belastingen geïnd worden. Waarmee onze ziekenhuizen voor een deel gesubsidieerd worden.
                          Daar zullen uiteindelijk mensen van profiteren die nooit een euro belasting betalen op papier.

Comment

Dat ik hem een
                            meerwaarde vind idd dat was een grap
                            jij bent dan ook zeer grappig. Ik heb hier nu al minstens drie keer uw grap gelezen van dee gasten met hun iphone en ik lig iedere keer weer dubbel.
                            Waar blijf je het toch halen ?
                            Ge moest een programma krijgen op vtm.

Comment

Als je toch zo graag afgeeft op zelfstandigen , belastingontduikers, of mensen die kei hard werken om een beter leven te hebben en te kunnen genieten in hun eigen tijd
                              NIEMAND houd u tegen om ook zelfstandige te worden , of te werken en iets bijeen te krijgen, of zogezegt te kunnen profieteren van die asiel zoekers .

Neen dank u ik ben content met wat ik heb.
                              En een tip voor u : https://www.gva.be/cnt/aid1034227/ha...-voor-het-hart

Comment

ja maar het is toch dankzij je ouders dat je hier nu rondloopt en een (hopelijk) leuk leven hebt ? Anders had je misschien nooit bestaan en met den otto kunnen rijden. En hopelijk hebben ze je de eerste 16 jaar of zo toch eten en drinken en een beetje opvoeding bezorgd waardoor je nu het leven leid dat je hebt ? 16 jaar iemand begeleiden en opvoeden da's niet niks. Dus da's toch niet teveel van een beetje terug te doen ?
                                Bah, waarom had ik hier moeten zijn? Je bent maar een pion, nummer, marionette, noem het maar gelijk je zelf wil, die hier maar tijdelijk is hoor. Morgen, neen overmorgen spreken ze al niet meer over je. En ja ik heb een goede en mooie jeugd gehad maar ook al wat tegenslagen gehad nadien. Of dat allemaal wil zeggen dat ik ouderen of ouders moet helpen tot aan het einde van hun dagen...ja als je zelf wat bent opgevoed doe je dat automatisch maar ik denk dat er zeker evenveel mensen zijn die dit niet hoeven, willen of kunnen doen.
                                Persoonlijk vind ik dan ook dat er echt wel veel moeite is gedaan om zoveel mogelijk oudere mensen bij ons te houden. Is dat verkeerd? Neen! Had het anders gekunnen, misschien zelfs gemoeten? Ja dat denk ik wel. Het economisch distaster zal groot zijn en de kinders zullen bonen gefret hebben en meer dan waarschijnlijk die kleinkinderen ook.
                                Btw, is maar iets waar iedereen maar eens een keer moet bij stilstaan, niet meer of niet minder.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Zo is dat.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Terug eerste dag file

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Stabroekse miserie
                                    BMW X5 45e

Comment

• ja, het waren, op dat gebied...2 schone maanden
                                      wel fijn om aan de scholen terug ouders te zien staan die hun nazaten gingen oppikken

Comment

Nee maar, je mag ze toch wel met het nodige respect behandelen. Misschien besef je dat pas als je zelf kinderen hebt. Maar toch, ik kan mij niet voorstellen dat ik in deze periode mijn ouders eenzaam zou moeten laten sterven zonder er nog bij te kunnen zoals nu wel veel gebeurd is.
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• we schelen van mening in dit opzicht en das niet erg...als je ouders alleen moesten sterven is dat owv die lockdown en diegene die voor dat scenario kozen...als je het risico wou nemen, zonder lockdown had je hen met bescherming kunnen bijstaan

Comment

Working...
                                          X