Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    Mijn grootvader heeft een touw gepakt op zijn 97, het was goed geweest zei ie. Nog in perfecte gezondheid, maar mocht ni meer rijden en niet meer met de duiven spelen. En oma was al effe dood.

Ben er lang kwaad op geweest maar kan het nu al beter begrijpen.
    Das wel heel drastisch. Ook wel raar van zijn auto en duiven... Auto mss medisch maar de duiven? Ge pakt ne hobby toch niet zomaar af. Enfin begrijp je wel.

Denk als er één van de twee sterft de andere wel meestal vlug volgt zeker? In de meeste gevallen.
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Een ver familielid trouwde voor de tweede keer op zijn 99 ste.

Comment

• Trouwens het bewijst hoe ziek deze wereld wel is , als je al uw ouders al niet meer kunt appreciëren .Van mij mag er hier gerust een paar schoppen tegen de 00 gegeven worden op hun jonge leeftijd , er moet niet gewacht worden totdat ze tot de ouderen categorie behoren zoals wij nu ondervinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten

Das wel heel drastisch. Ook wel raar van zijn auto en duiven... Auto mss medisch maar de duiven? Ge pakt ne hobby toch niet zomaar af. Enfin begrijp je wel.

Denk als er één van de twee sterft de andere wel meestal vlug volgt zeker? In de meeste gevallen.
          Ja, auto rijbewijs hebben ze hem verplicht laten inleveren wegens hoge leeftijd, terwijl die nog héél goe was.
          En dan kon ie natuurlijk niet meer weg met zijn duiven om ze zelf te gaan afgeven voor te lossen. En thuis kwamen ze die niet afhalen. Weg duivenhobby.
          Oma was op dat moment wel al bijna 20 jaar dood.
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Kan mis zijn maar heb de indruk dat er tegenwoordig super weinig wagens worden verkocht.
            Merk het bij handelaars van jonge 2de hands waarvan ik de voorraad wat opvolg (neemt nagenoeg alleen maar toe) en de meeste auto's waarvan ik notificaties krijg via Autoscout zoekopdrachten blijven ook maar staan.

Staan nochtans regelmatig echt goede deals tussen.
            Wacht iedereen nu op zijn vakantiegeld of is dat extreme corona-voorzichtigheid, ik weet het niet?
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              Kan mis zijn maar heb de indruk dat er tegenwoordig super weinig wagens worden verkocht.
              Merk het bij handelaars van jonge 2de hands waarvan ik de voorraad wat opvolg (neemt nagenoeg alleen maar toe) en de meeste auto's waarvan ik notificaties krijg via Autoscout zoekopdrachten blijven ook maar staan.

Staan nochtans regelmatig echt goede deals tussen.
              Wacht iedereen nu op zijn vakantiegeld of is dat extreme corona-voorzichtigheid, ik weet het niet?
              Volgens mij wachten de meesten op een signaal van hun werkgever.

De Europese automarkt is ingestort, meer dan 76% in de min. Dat toonzalen dicht waren en konden bezocht worden zal hierin natuurlijk niet vreemd zijn maar misschien kunnen ze nu ook aan online-shoppen beginnen naar voorbeeld van de USA.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Je bent zeker niet mis, er wordt gewoon heel weinig verkocht.
                Véél meer mensen zijn onzeker over hun job, en dan is het laatste wat je doet die auto vervangen.
                Maar ook bedrijven stellen het vervangen van firmawagens uit omdat er misschien nog wel ontslagrondes vallen, en dan worden auto's die nog niet einde termijn zijn doorgegeven.

Comment

• Als de autoverkoop stil is gevallen, is de vastgoedverkoop serieus aan het boomen.

Niet normaal wat er sinds 11 mei allemaal al verkocht is geweest.
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Als de autoverkoop stil is gevallen, is de vastgoedverkoop serieus aan het boomen.

Niet normaal wat er sinds 11 mei allemaal al verkocht is geweest.
                    als veilige belegging waarschijnlijk ?

Comment

• Dat verbaast me dan weer totaal niet. Er zijn ook 2 maanden nagenoeg geen transacties geweest. Is gewoon alles wat er in de pijplijn zat dat nu weggewerkt wordt
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Gisteren nog gepraat -vanaf 2m afstand - met iemand uit de straat wiens huis vorige week verkocht is. Er waren in maart al veel geïnteresseerden maar toen is alles stilgevallen. En zo gaan er veel zijn. Dus logisch wanneer alles weer op gang komt dat ook de transacties volgen. Ik zie dat wel terug stilvallen de komende maanden. Er is vorig najaar ook al zoveel verkocht geweest met die woonbonus wijziging.
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          Véél meer mensen zijn onzeker over hun job, en dan is het laatste wat je doet die auto vervangen.
                          Maar ook bedrijven stellen het vervangen van firmawagens uit omdat er misschien nog wel ontslagrondes vallen, en dan worden auto's die nog niet einde termijn zijn doorgegeven.
                          Zou goed kunnen.
                          Ander teken zijn ook de tragere nummerplaatuitgiftes. Normaal gaan er per werkdag 5 tot 6 derde lettertjes door. Tegenwoordig maar 2 of hoogstens 3.
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Zou goed kunnen.
                            Ander teken zijn ook de tragere nummerplaatuitgiftes. Normaal gaan er per werkdag 5 tot 6 derde lettertjes door. Tegenwoordig maar 2 of hoogstens 3.
                            Dat is het gevolg van minder uitleveringen. Heel de pijplijn tussen fabriek en garage was leeg, het duurt wel een week of 2-3 eer die terug vol zit.

Comment

• de kortingen/acties beginnen ook te komen, collega had vlak voor de sluiting gaan kijken voor een nieuwe firmaslet maar moest enkele keuzes maken(niet alles wat hij wou ging in budget) dan was er de sluiting van de toonzalen en aangezien hij tegen eind juni moet veranderen, werd het dringend en nu kon hij op dezelfde auto alle opties krijgen dat hij eerst wou zonder probleem...enige dat hij nog niet weet is of de auto op tijd geleverd gaat worden
                              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                de kortingen/acties beginnen ook te komen, collega had vlak voor de sluiting gaan kijken voor een nieuwe firmaslet maar moest enkele keuzes maken(niet alles wat hij wou ging in budget) dan was er de sluiting van de toonzalen en aangezien hij tegen eind juni moet veranderen, werd het dringend en nu kon hij op dezelfde auto alle opties krijgen dat hij eerst wou zonder probleem...enige dat hij nog niet weet is of de auto op tijd geleverd gaat worden
                                Geeft de garage dan geen aanloopwagen?
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

als veilige belegging waarschijnlijk ?
                                  Nee, het zijn vooral woningen die nu binnenkomen waar de mensen zelf gaan wonen.
                                  BMW X5 45e

Comment

Gisteren nog gepraat -vanaf 2m afstand - met iemand uit de straat wiens huis vorige week verkocht is. Er waren in maart al veel geïnteresseerden maar toen is alles stilgevallen. En zo gaan er veel zijn. Dus logisch wanneer alles weer op gang komt dat ook de transacties volgen. Ik zie dat wel terug stilvallen de komende maanden. Er is vorig najaar ook al zoveel verkocht geweest met die woonbonus wijziging.
                                    Najaar zorgt altijd voor pieken, met of zonder woonbonussen.

Ze hadden verwacht dat na de woonbonus de prijzen gingen "kelderen". De woningen worden gewoon nog duurder verkocht en voor prijzen waarvan wij geregeld "WTF" roepen.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Vlg mij korte euforie kefkie, ik denk dat de realiteit nog moet doorsijpelen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Najaar zorgt altijd voor pieken, met of zonder woonbonussen.

Ze hadden verwacht dat na de woonbonus de prijzen gingen "kelderen". De woningen worden gewoon nog duurder verkocht en voor prijzen waarvan wij geregeld "WTF" roepen.
                                        Prima, dan heb ik vorig jaar een goede investering gedaan.

Comment

• Drone-beelden van de markt in Hannuit in corona-tijd.

Die 5 blauwe punt-tenten, met daaronder groenten en fruit, zijn wij...
                                          Les marchés hebdomadaires peuvent à nouveau se tenir et accueillir des visiteurs dès lundi, comme l’a annoncé le Conseil national de sécurité mercredi passé. Le marché de Hannut est l’un des premiers à reprendre.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X