Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De Chinezen komen er aan!
Collapse
X
-
Ik vraag me af waarom ze elektrische auto's altijd zo lelijk maken. Behalve Tesla. ook het rijbereik is nog steeds te klein. Als je voor 40 a 45 k een mooie elektrische wagen kan kopen met een rijbereik van zo'n 700 km en een 200 pk (dan wel met de afwerking die navenant is uiteraard), dan zou ik kandidaat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin 235iTesla brengt volgend jaar zo een mooi model op de markt.
Ik zie een doorbraak nog ni direct gebeuren. Er is nu al onvoldoende stroom, laat staan dat we onze wagens nog is allemaal in het stopcontact gaan steken.
Eens een betaalbaar mooi model maken zou al een goed begin zijn, waar wachten ze op eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin 235i Bekijk BerichtenTesla brengt volgend jaar zo een mooi model op de markt.
Comment
-
[QUOTE=Edwin 235i;n6276567]De nieuwe Tesla zou 35 a 40000 euro kosten en er zijn er al 250000 besteld.
Ik ken 2 mensen die een hybride hebben, ze verbruiken alle bij meer dan mijn M235i.
De elektrische wagen word de toekomst, de hybrides zijn een tijdelijk fenomeen.
Dan moogt ge mij eens zeggen welke dat zijn? Porsche Cayenne/Panamera e-hybrid of zoiets kan ik nog geloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin 235i Bekijk BerichtenDe nieuwe Tesla zou 35 a 40000 euro kosten en er zijn er al 250000 besteld.
Ik ken 2 mensen die een hybride hebben, ze verbruiken alle bij meer dan mijn M235i.
De elektrische wagen word de toekomst, de hybrides zijn een tijdelijk fenomeen.
Nu een tesla model 3 aan 40000 euro kopen en een leveringstermijn van ??? (er wordt voor België al ten vroegste eind 2018 gezegd, woorden van Tesla België zelf) of binnen enkele jaren een E-wagen van BMW, Mercedes of ander premium merk, mijn keuze zou snel gemaakt zijn. Het blijft koffiedik kijken maar lees de reviews van beleggers er op na en ze geven tesla nog enkele jaren. Financieel is het nog steeds per geproduceerde wagen zwaar verlieslatend en zonder zware investeerders en kunstmatig de aandelenkoers hoog te houden was het sprookje al voorbij. Tesla heeft wel de deur op een kier gezet en de andere fabrikanten zullen de deur verder open doen. Helaas voor Tesla zullen zij niet tegen de grote merken kunnen blijven op botsen en opgeslorpt worden. En ik ben ook voor een E-wagen. Als dit beter rijdt en aanvoelt als een gewone wagen. Zelf met de Tesla S gereden en je koopt deze als je maar enkel kijkt naar : 100% fiscaliteit en vooral te verantwoorden naar uw klanten toe en dit onder het mom van groene jongen willen zijn en aan het milieu denken (wat je met dure benzine en diesel wagens niet hebt want daar is het dan afgunst en een dikke nek zijn die zijn rijkdom wil laten zien).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin 235i Bekijk Berichten
1 niemand rijdt op die manier met een hybride
2 niemand rijdt op die manier met een M3.
Kennis van me heeft een Volvo xc90 T8. Als die gewoon in de buurt zijn verplaatsingen doet heeft die een verbruik van ong. 6,5L. Moet die lange afstanden doen dan verbruikt dat ding ook gewoon 12,5L. Beetje logisch ook, een 2 literke die een 2,5t moet sleuren.
Comment
-
Dromen zijn bedrog…fabrikanten maken nu reclame voor elektrische auto’s, om hun imago wat op te laden, nu "iedereen" zijn Euro gevallen is dat diesel geen toekomst meer heeft...
Elektrische auto’s kunnen niet volledig doorbreken, want wie levert de energie om al die auto’s op te laden.
Er zouden in de wereld +150 kerncentrales, of zo’n 50.000 windmolens, extra moeten bijkomen om al die auto’s op te laden….
De toekomst (eerste 100 jaar althans) zal dus eerder voor CNG / waterstof, zijn denk ik…(en terug kleinere zuinige auto's i.p.v. SUV's, deze Euro moet bij velen nog vallen)
Een grootschalige introductie van elektrische wagens in Europa zou 150 gigawatt aan bijkomende elektriciteitsopwekking vereisen. Dat berekende het Europese Milieuagentschap. Dat is het equivalent van 150 kerncentrales.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk BerichtenDromen zijn bedrog…fabrikanten maken nu reclame voor elektrische auto’s, om hun imago wat op te laden, nu "iedereen" zijn Euro gevallen is dat diesel geen toekomst meer heeft...
Elektrische auto’s kunnen niet volledig doorbreken, want wie levert de energie om al die auto’s op te laden.
Er zouden in de wereld +150 kerncentrales, of zo’n 50.000 windmolens, extra moeten bijkomen om al die auto’s op te laden….
De toekomst (eerste 100 jaar althans) zal dus eerder voor CNG / waterstof, zijn denk ik…(en terug kleinere zuinige auto's i.p.v. SUV's, deze Euro moet bij velen nog vallen)
Een grootschalige introductie van elektrische wagens in Europa zou 150 gigawatt aan bijkomende elektriciteitsopwekking vereisen. Dat berekende het Europese Milieuagentschap. Dat is het equivalent van 150 kerncentrales.
https://jaspervis.wordpress.com/2016...elektriciteit/
Comment
Comment