Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De Chinezen komen er aan!
Collapse
X
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
- Likes 1
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendat moet er niet morgen liggen hé
er wordt nu veel paniekvoetbal gespeeld terwijl de hete soep nog gegeten moet worden. Ge kiest nu nog altijd zelf wat ge doet. Zelfs voor brussel 2035 hebt ge nu nog meer dan 15 jaar de tijd. Wie weet welke batterijen er dan zijn en hoe snel ge ze kunt opladen. Het gaat nu al zo snel qua ontwikkelingen.
Precies of niemand is gematigd.
Je bent voor en nen groene of radicaal tegen en nen ouwe lul.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
- Likes 1
Comment
-
Ik ga me toch ook niet opjagen om elektrisch te gaan. Ooit komt het er toch wel van, maar dan wil ik eerst zonnepanelen. Ik denk dat je met een bescheiden 1.0 tot 1.5’je op benzine nog lang safe zit, ook fiscaal. Ik hoef wel niet met de wagen in Brussel te zijn.
Comment
-
bang van verandering gixxer, daarom zaagt men. Doemscenario's maken is veel makkelijker want dan kan men verantwoorden waarom er niets veranderd moet worden. De verandering komt er of men wil of niet. Alleen gaat dat niet morgen zijn maar geleidelijk. Weet het nog met de eerste gsm's... dat waren snobs die dat hadden. Luidruchtig staan bellen in de supermarkt om te vragen welke pakske spagetti ze moesten meenemen. Nu zit iedereen als een verslaafde te tokkelen op hun smartie en geen haan die er naar kraait. Zal met de electrische auto net hetzelfde zijn, net zoals met de zelfrijdende auto. Alles kabbelt verder met vaak onmerkbare veranderingen...
Last edited by flappy; 27/10/2019, 09:49.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtendat moet er niet morgen liggen hé
er wordt nu veel paniekvoetbal gespeeld terwijl de hete soep nog gegeten moet worden. Ge kiest nu nog altijd zelf wat ge doet. Zelfs voor brussel 2035 hebt ge nu nog meer dan 15 jaar de tijd. Wie weet welke batterijen er dan zijn en hoe snel ge ze kunt opladen. Het gaat nu al zo snel qua ontwikkelingen.
Comment
-
guy eerlijk zijn. neem de eerste echte electrische auto's, genre leaf. 100 km was de max, zo snel ging het laden niet echt. En kijk waar men nu al zit op korte tijd. Het gaat rasse schreden vooruit, laat staan binnen 15 jaar...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Zou het toch niet proberen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenguy eerlijk zijn. neem de eerste echte electrische auto's, genre leaf. 100 km was de max, zo snel ging het laden niet echt. En kijk waar men nu al zit op korte tijd. Het gaat rasse schreden vooruit, laat staan binnen 15 jaar...
zonder noemenswaardige prijsverhogingen.
inderdaad,de evolutie gaat veel sneller dan men zou denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
de eerste zoe had 8 j geleden een range van 120 km,sinds2017 een range van 300 km en de nieuwe 400 km.
zonder noemenswaardige prijsverhogingen.
inderdaad,de evolutie gaat veel sneller dan men zou denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenIk ben niet negatief, ook niet naïef. In grote steden als Parijs is het al lang een gegeerd spelletje.
Net zoals er steden zijn waar men autoruiten stukgooit, banden kapot steekt, spiegels en ruitenwissers afbreekt enz...
Kabeltje uittrekken, doorsnijden of kapot sleuren is dus een drogreden om tegen elektrische auto's te zijn.
- Likes 1
Comment
-
Tijdens de week zou ik perfect elektrisch kunnen rijden. Tijdens het weekend doen wij veel kilometers, dan komen we er niet. En zeker niet als “tanken” +20min is. Moest dat 5 a 10 min zijn is het nog te doen.
Voor mij is een hybride perfect. Elektrisch tijdens de week en een brandstofmotor voor de lange stukken.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
In steden als Antwerpen smijten ze zelfs granaten onder auto's.
Net zoals er steden zijn waar men autoruiten stukgooit, banden kapot steekt, spiegels en ruitenwissers afbreekt enz...
Kabeltje uittrekken, doorsnijden of kapot sleuren is dus een drogreden om tegen elektrische auto's te zijn.
Comment
-
Ik zou niet weten waarom een Vlaming die in Brussel gaat werken daar ook absoluut zijn EV zou moeten kunnen opladen.
Ik neem aan dat iemand liever nog wat wacht om een ev te kopen, maar flauwe excuses hoeven toch niet?
En ja, in grootsteden is het met een bang hartje dat je een nieuwe wagen achterlaat, maar dat geldt toch voor elke nieuwe auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenIk zou niet weten waarom een Vlaming die in Brussel gaat werken daar ook absoluut zijn EV zou moeten kunnen opladen.
Ik neem aan dat iemand liever nog wat wacht om een ev te kopen, maar flauwe excuses hoeven toch niet?
En ja, in grootsteden is het met een bang hartje dat je een nieuwe wagen achterlaat, maar dat geldt toch voor elke nieuwe auto?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
Maar de Brusselaars krijgen het groene en linkse beleid waar ze voor gekozen hebben. De Vlaming die er zijn boterham gaat verdienen moet zich maar plooien blijkbaar.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Kijk, dat is zowat de grootste zever dat er hier steeds verteld wordt. Jakkel (en nog anderen) schrijven dat hier ook regelmatig. De meeste mensen daar (maar gebeurt ook elders) hebben daar zelfs helemaal NIET voor gekozen maar worden wel met die onzin, "willens nillens" geconfronteerd door ons politiek systeem. Dus please, hou daar mee op om zulke onrechtvaardigheid te schrijven.
Comment
Comment