Oorspronkelijk geplaatst door ivob2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De Chinezen komen er aan!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk BerichtenEn wie zijn die "anderen" dan. En hoe bepaal jij dat die anderen niet tevreden zijn?
Of ga je er per definitie van uit dat iemand die streeft naar "meer" niet tevreden kan zijn en wie liever blijft stilstaan altijd tevreden is? Zo laat je het toch voortdurend uitschijnen.
Het is niet omdat jij overduidelijk aan een calimerocomplex leidt dat anderen ook moeten blijven steken onder hun pet (zoals jij het altijd noemt).
Ik kan FreeLtd en RX-8 in deze alleen maar volkomen gelijk geven.
tip: iemand die er prat op gaat dat niemand of niets zijn mening kan veranderen blijft inderdaad steken in zijn ontwikkeling.
Niets mis mee. Het is jouw leven. Maar dat je dat o.a. degoutant moet vinden in plaats van blij te zijn dat een ander vooruit wil en/of kan zegt toch het een en ander over je eigen tevredenheidsfactor.
proffesor ivo is er ene van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenactie is reactie
Comment
-
Enkele van je eigen uitspraken:
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenik hoef over zulke bedragen niet door te denken,ik vind ze degoutant.Oorspronkelijk geplaatst door ANDREactie is reactie
Oorspronkelijk geplaatst door ANDREkun je daar niet tegen,reageer dan ook niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
als ik sommigen hoor janken over prullen,bagatellen,en kleinigheden ligt die hun tevredenheidsfactor toch niet zo hoog.
proffesor ivo is er ene van.
Uw frustratieniveau stijgt zienderogend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten.klein kind.
Als jouw persoonlijke bijdrage kan dit dan ook weer aan het lijstje gevoegd worden.
Aan verwijten en grofheid heb je blijkbaar geen gebrek.
Of schrik je gewoon als je je eigen "bijdragen" op een rijtje gezet ziet?
Op één dag tijd en in één topic achtereenvolgens mensen benoemen als: "grote sukkelaars", "jankers" en "klein kind" zegt al genoeg over jouw ingesteldheid.
Zulke bijdragen ga je inderdaad van mij niet vinden.
Je mag zoveel van mening verschillen - en dat kan zelfs grondig zijn - met anderen als je wil. Dat is iedereen gegeven.
Maar als je daar niet tegen kan kan je je blijkbaar niet onthouden (je eigen woorden) maar begin je een scheldpartij en tirade vol verwijten, die bovendien dan nog eens steeds persoonlijker wordt. Zo'n taalgebruik draagt totaal niets bij en is niet eens een mening an sich.
Waarschijnlijk begrijp je zelf niet eens dat dit er ver over is.
Je volgt blijkbaar je eigen raad niet graag zelf op. Zal ik ze maar wijselijk ter harte nemen.Last edited by ivob2; 13/11/2019, 19:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk BerichtenDoe ik ook hoort (allee, maar één dorp verder). Is een sport. (wie het kleine niet eert haalt nooit het grote binnen )
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenik ben WEL tevreden met wat ik heb integenstelling tot vele anderen
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Ieder doet ermee wat hij wilt, maar enerzijds de allergoedkoopste EV kopen, de batterijen dan nog huren omdat het anders te duur is en dan 3 Lidl's overslaan om dan 5 dorpen verder te gaan omdat ge daar gratis kunt laden ... en dan anderzijds anderen sukkelaars noemen omdat ze een firmawagen hebben, vind ik niet kunnen.
ik vind die sukkelaars met firmawagens die in hun vrije tijd op kosten van een ander honderden km rondtoeren ook niet kunnen.(aja ne zelfbetaalde wagen is te duur,zelfs met huurbatterij)
jongens toch....
- Likes 1
Comment
-
nu en dan een beetje overdrijven moet kunnen he free,waren het geen 5 lidl's en en 8 dorpen?
ik vind die sukkelaars met firmawagens die in hun vrije tijd op kosten van een ander honderden km rondtoeren ook niet kunnen.(aja ne zelfbetaalde wagen is te duur,zelfs met huurbatterij)
jongens toch....
Ik ben zo’n sukkelaar met firmawagen en ik rij veel rond . Ben je nu boos?
En dan heeft niks met een auto zelf te kunnen betalen, dat kan perfect. Ik heb thuis op de oprit nog een auto staan die zonder financiering is betaald, of is dat ook een schande?? Ik snap niet wat een firmawagen te maken heeft met het al dan niet zelf kunnen betalen van een auto.
Als het voor mijn baas goedkoper is om een auto onder mijn kont te schuiven ipv een paar honderd euro opslag te geven, dan is er mss iets fout met het systeem.
Ik veronderstel dat ge toch een volwassen persoon zijt, waarom dan zo kinderachtig discussiëren?
Ik heb hier gezeten als jonge twintiger en heb -nu achteraf gezien- belachelijke discussies gevoerd met Jakkel. We zullen nog altijd niet de beste vrienden worden, maar kunnen wel discussiëren op een volwassen niveau. Kan je mss wat van lerenBMW X5 45e
- Likes 1
Comment
-
nu en dan een beetje overdrijven moet kunnen he free,waren het geen 5 lidl's en en 8 dorpen?
jongens toch....
Gij rijt toch ook zomaar wat rond om naar een verre lidl te gaan om dan op kosten van de lidl (lees: andersmans) te rijden? Zijn dat geen onzinnige kilometers dan?
En waarom moet iemand met een firmawagen een privéwagen nemen? Stel dat zowel mijn vrouw als ik nog eens privéwagen zouden kopen, dan staan thuis 4 auto's terwijl ik maar 1 garage en 2 staanplaatsen heb. Dus moet er al ene auto op straat staan. Beetje onzinnig, niet? Mss moet ge eens uw oogkleppen afdoen en wat minder focussen wat anderen hebben en gij niet hebt. Ge lijkt wel weggelopen bij het ABVV.
Moest ik zelf een auto kopen, zal die zelfs een pak duurder zijn dan uwe electrische overdekte rolstoel
Comment
-
en waarom ben je per definitie een verzuurde mens als je met iets niet akkoord gaat?
als al diegenen die met vele de verschillende standpunten die hier al aan bod gekomen zijn verzuurde mensen zijn,dan zijn alleen diegenen die
hier niet komen geen verzuurde mensen waarschijnlijk?
proficiat met u firmawagen,en nee ik ben niet boos.
diegenen die er van kunnen profiteren hebben groot gelijk,het is het systeem dat niet deugd.
en dat heb ik al meermaals verkondigd, willen jullie er iets persoonlijk van maken dan is dat jullie probleem.
valt me wel op ,dat steeds weer,als er iets gezegd wordt in het nadeel van firmawagens er een hele hoop op hun achterste poten staan.
alsof het een aanval op hun persoontje betreft,terwijl het net diegenen zijn die het eerste reageren als ze ergens niet van kunnen profiteren
kinderachtige verzuurde mensen?
Comment
-
jongens toch....
Ik heb een firmawagen en toch neem ik de fiets naar het station, neem daar de trein naar het werk en wandel verder naar het kantoor.
In het weekend? Ja, neem ik voornamelijk de fiets naar de centrumgemeente nabij want met de auto kan je toch nergens parkeren.
Mijn FIRMAwagen staat al 2 weken op 232k km, na 2 weken nog geen 1.000km erbij op gezet.
Iedere week naar de winkel en 1x in de 2 weken naar de squash.
En op kosten van een ander?
Mijn firma betaalt de firmawagen met het geld dat ik verdien voor mijn firma, niet iemand anders?
"Ja maar uiteindelijk betalen wij toch allemaal voor een ander zijn firmawagen door belastingsvoordelen?"
Ja, maar dan betaal ik ook voor alle fietsen via het werk, speedpedelecs, maaltijdcheques, openbaar vervoer, zonnepanelen, ...
Hoor je mij toch niet over zagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
En op kosten van een ander?
Mijn firma betaalt de firmawagen met het geld dat ik verdien voor mijn firma, niet iemand anders?
"Ja maar uiteindelijk betalen wij toch allemaal voor een ander zijn firmawagen door belastingsvoordelen?"
Ja, maar dan betaal ik ook voor alle fietsen via het werk, speedpedelecs, maaltijdcheques, openbaar vervoer, zonnepanelen, ...
Hoor je mij toch niet over zagen?
Comment
-
firmawagens worden door de overheid gesubsidieerd... en dat weet iedereen. Daar is België zelfs al meermaals voor op de vingers getikt. En ja, er zijn er genoeg die met de firmawagen kilometers afleggen die ze anders met een privéwagen niet zouden doen. Ik zou best wel eens een onpartijdige vergelijking willen zien tussen het gemiddelde aantal kilometers tussen leasing en privéwagen. Maar of de individuele gebruiker daarvoor moet boeten? Neen, want die heeft geen keuze. Wat men wel zou mogen veranderen is dat je een brandstofbudget krijgt op basis van een berekening van je kilometers. Doet ge er meer (die vaak privé zijn), dan betaalt ge uw brandstof maar zelf. Bij electrische leasingwagens kan het bedrijf beter zelf voorzien in laadinfrastructuur. In combinatie met zonnepanelen op het bedrijfspand kan dat wel eens goedkoper uitkomen dan voor heel de vloot tegenwoordig dure brandstof te voorzien
Subsidie op andere voordelen zijn die dan vergelijkbaar? Neen, want een firmawagen draagt niet bij tot de algemene gezondheid. Fietsvergoeding wel, zelfs een treinabonnement..
- Likes 2
Comment
Comment