Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Chinezen komen er aan!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
    Elektrische auto breekt misschien door, maar de elektrische bus toch nog niet direct (dit de bureaucratie in Vlaanderen):
    https://www.tijd.be/ondernemen/trans.../10183172.html
    weer een politiek spelleke zeker?

en dan willen ze dat een particulier investeert...............

Comment

• Gisteren belde mijne maat dan nog eens over de Model X. Volgens mij wilt hij dat ik zijne aankoop ga verantwoorden, want het blijft nen twijfelaar Hij was eerst in Zaventem geweest een paar weken terug, maar dat viel daar enorm hard tegen qua verkopers. In Aartselaar zaten blijkbaar echte verkopers.

Was daarnet eens aant surfen over dakkoffer op een Tesla en bij de S en de 3 gaat dat, maar op een Model X kan helemaal geen dakkoffer En dat omwille die geniale vleugeldeuren Dus hem maar ff een appje gestuurd om te zien of hij het zeker ook wel beseft. Want hij gaat 4 x per jaar op skivakantie met meestal 3 à 4 personen en 1 x met het gehele samengestelde gezin met 5 en neemt altijd dakkoffer met eigen gerief mee.

Zou voor mij al nen tegenvaller zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

weer een politiek spelleke zeker?

en dan willen ze dat een particulier investeert...............
        Dat denk ik niet, gewoon gevalletje van Hanlon's scheermes:
        "Schrijf nooit aan kwade opzet toe wat afdoende verklaard kan worden door domheid."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Gisteren belde mijne maat dan nog eens over de Model X. Volgens mij wilt hij dat ik zijne aankoop ga verantwoorden, want het blijft nen twijfelaar Hij was eerst in Zaventem geweest een paar weken terug, maar dat viel daar enorm hard tegen qua verkopers. In Aartselaar zaten blijkbaar echte verkopers.

Was daarnet eens aant surfen over dakkoffer op een Tesla en bij de S en de 3 gaat dat, maar op een Model X kan helemaal geen dakkoffer En dat omwille die geniale vleugeldeuren Dus hem maar ff een appje gestuurd om te zien of hij het zeker ook wel beseft. Want hij gaat 4 x per jaar op skivakantie met meestal 3 à 4 personen en 1 x met het gehele samengestelde gezin met 5 en neemt altijd dakkoffer met eigen gerief mee.

Zou voor mij al nen tegenvaller zijn.
          De koffer van de X is natuurlijk wel al een heel stuk groter als die van de S.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            De koffer van de X is natuurlijk wel al een heel stuk groter als die van de S.
            Dat wel, maar ski's en snowboard gaan er toch niet inpassen als ge 3 kinderen op de achterbank hebt
            Maar hij heeft al een oplossing. Er bestaat dus ook een ski/boarddrager voor op de trekhaak zoals een fietsendrager. Zelf wel gene fan van.

Comment

• Elektrische auto komt er aan.... maar die van Porsche nog even niet:
              Porsche is finding out that it is quite difficult to produce an all-electric vehicle. The German automaker announced that the...

Comment

Dat wel, maar ski's en snowboard gaan er toch niet inpassen als ge 3 kinderen op de achterbank hebt
                Maar hij heeft al een oplossing. Er bestaat dus ook een ski/boarddrager voor op de trekhaak zoals een fietsendrager. Zelf wel gene fan van.
                krijgt ge die koffer dan nog wel open? of moet ge altijd eerst die cargobox er afhalen?

dat is toch zo iets e:

maar als je googlet vind je wel dakkoffers voor een Model X...

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Hetgeen hij gaat halen is dit: https://cdn.motor1.com/images/mgl/ne...16855350-o.jpg
                  Ik vermoed dat ge gewoon dat die kan kantelen zoals een fietsdrager.

De 2de foto is idd een dakkoffer op een volgens mij gefotoshopte model X, want de deuren gaan anders open, tenzij ge die deuren anders kunt laten open gaan. Zie hier: https://www.google.com/url?sa=i&rct=...74435788312393

Comment

Hetgeen hij gaat halen is dit: https://cdn.motor1.com/images/mgl/ne...16855350-o.jpg
                    Ik vermoed dat ge gewoon dat die kan kantelen zoals een fietsdrager.

De 2de foto is idd een dakkoffer op een volgens mij gefotoshopte model X, want de deuren gaan anders open, tenzij ge die deuren anders kunt laten open gaan. Zie hier: https://www.google.com/url?sa=i&rct=...74435788312393
                    en als hij gaat flapperen met die ski's is gaat hij nog vooruit ook, gelijk een échte walvis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

en als hij gaat flapperen met die ski's is gaat hij nog vooruit ook, gelijk een échte walvis.
                      Wie weet. Zelf ben ik daar gene liefhebber van. Ik vind de Model x echt een knappe wagen en die deuren is super omdat ge dan makkelijker kunt uitstappen, maar daarentegen hebt ge niet het gemak van een skibox.

Comment

• staat toch bij dat de deuren zijn aangepast
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Dat denk ik niet, gewoon gevalletje van Hanlon's scheermes:
                          "Schrijf nooit aan kwade opzet toe wat afdoende verklaard kan worden door domheid."
                          episode 2 geen uitstel voor oude bussen in gent.................................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            maar als je googlet vind je wel dakkoffers voor een Model X...

Bestaat dat echt, of enkele op papier?
                            Want ik kom nog twee andere zaken voor de Model X tegen.

Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Fancy maar als die bewegende dragers eens mankeren (en we spreken over elektronica ), ga je rare dingen zien gebeuren met die dakkoffer...
                              VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Zowat overal zie je dezelfde verhalen opduiken. Laadpalen die niet beschikbaar en / of bezet zijn / blijven. Miserie met updates. De kost van onderdelen die dienen vervangen te worden bij oa Tesla na garantie. De actieradius die maar wordt gehaald met een ei onder het gaspedaal...
                                Besluit : te vroeg gestart met het op de markt brengen, of te veel kinderziektes? Blijft te duur voor de gewone particuliere markt. En nu de subsidies wegvallen, zal ook op bedrijfsniveau de verkoop wat zakken. Nu nog de aftrekbaarheid weg, en we gaan het beeld nog zien wijzigen, denk ik. Want de meeste Tesla's en aanverwanten zijn niet gekocht uit ecologische overwegingen, maar wel om de 120% aftrekbaarheid. De meeste bedrijfsleiders en aanverwanten die een EV hebben van dat kaliber, hebben meestal nog een ander voertuig staan om hun weekends mee te vullen.
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                                  Fancy maar als die bewegende dragers eens mankeren (en we spreken over elektronica ), ga je rare dingen zien gebeuren met die dakkoffer...
                                  Of ge kunt niet meer uitstappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Zowat overal zie je dezelfde verhalen opduiken. Laadpalen die niet beschikbaar en / of bezet zijn / blijven. Miserie met updates. De kost van onderdelen die dienen vervangen te worden bij oa Tesla na garantie. De actieradius die maar wordt gehaald met een ei onder het gaspedaal...
                                    Besluit : te vroeg gestart met het op de markt brengen, of te veel kinderziektes? Blijft te duur voor de gewone particuliere markt. En nu de subsidies wegvallen, zal ook op bedrijfsniveau de verkoop wat zakken. Nu nog de aftrekbaarheid weg, en we gaan het beeld nog zien wijzigen, denk ik. Want de meeste Tesla's en aanverwanten zijn niet gekocht uit ecologische overwegingen, maar wel om de 120% aftrekbaarheid. De meeste bedrijfsleiders en aanverwanten die een EV hebben van dat kaliber, hebben meestal nog een ander voertuig staan om hun weekends mee te vullen.
                                    Tesla bestaat in België alleen door de fiscale voordelen. Anders was het maar een garagist die ze verkocht vanuit een oude schuur.
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Zowat overal zie je dezelfde verhalen opduiken. Laadpalen die niet beschikbaar en / of bezet zijn / blijven. Miserie met updates. De kost van onderdelen die dienen vervangen te worden bij oa Tesla na garantie. De actieradius die maar wordt gehaald met een ei onder het gaspedaal...
                                      Maat van mij die nu op het punt staat de Model X te bestellen, is dat zijn enige wagen. Alhouwel zijn vriendin een Megane heeft, maar dat is niet ideaal met 3 kinderen achterin. Voor hem is het voldoende qua range en hij is er zeker van dat hij er ook op gemak mee op vakantie kan. Hij stopt redelijk veel ten opzichte van mij op zo een ritten. Binnenkort gaat hij al eens op vakantie met een andere maat van hem die al een Model X heeft. Die had tegen hem gezegd dat de range geen probleem was, maar dat ge wel moddervet wordt daarvan. Die was al een paar kilo bijgekomen van altijd ergens te stoppen om te laden waar koffie en koffiekoeken zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Bestaat dat echt, of enkele op papier?
                                        Want ik kom nog twee andere zaken voor de Model X tegen.

Allemaal goed en wel, maar op mijne Tiguan moet ik al eens in de deuropening gaan staan om alles uit de bak te halen ... of erin te steken en te ordenen. Hoe gaat ge dat bij deze Model X doen? Klein trapje meenemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Tesla bestaat in België alleen door de fiscale voordelen. Anders was het maar een garagist die ze verkocht vanuit een oude schuur.

True.

BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X