Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Chinezen komen er aan!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wie stront gooit krijgt stront terug.
    en dat van admin had ik niet eens meer gelezen.
    geef nog maar wat af ,u lees ik ook niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

toch niet. want hetgeen je zegt, dat ambeteert me ook. Ze dwingen ons altijd vanalles, zeker in de EU. Al die regeltjes en zo. laat de mensen toch gewoon met hun geld doen wat ze willen en kopen. Als de ene nu een V8 wil, laat hem die dan kopen, wil de andere een elektrische omdat hij dan denkt iets goed voor het milieu te doen maar dan wel 3 kinderen heeft verwerkt en niet gelooft dat hij daardoor onrechtstreeks meer uitstoot, laat het toch zijn.

al dat vingerwijzen (en zeker van media en politiek) neemt de laatste jaren wel echt serieuze proporties aan. Vervelend is het.
      volledig akkoord

Comment

al dat vingerwijzen (en zeker van media en politiek) neemt de laatste jaren wel echt serieuze proporties aan. Vervelend is het.
        Dit.

Kotsbeu ben ik die zever.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

van die 30 sec nodig om een kabel aan te sluiten gaat niemand doodgaan zeker?

Dit antwoord begrijp ik niet. Aansluiten op het intranet voor het huren/ aftakken alleen al kost je minimaal 3000€.

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• toch altijd goed dat sommigen zich niks van trends aantrekken

Diesels staan vooral bekend om hun vervuilende eigenschappen, maar dat hoeft niet. De onderzoekers van Scandia hebben namelijk een injector uitgevonden die een dieselmotor een stuk schoner kan maken.

Comment

• grappig

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• is dat nu een tankstation voor waterstof ?

Comment

• Oei Elon...

Waarom verkoop je iets waar je zelf niet eens achter staat? Les nummertje één in het verkopen van iets: zeg nooit dat je het niet zelf zou kopen. Vooral niet als je de baas bent van het bedrijf. Mocht je het tóch tegen een klant willen zeggen, doe dit dan helemaal niet via social media. […]

Comment

• Hij is tenminste eerlijk.
                      De upgrade kost 2.000$ en heb je niet nodig voor self-driving. Het nut is enkel voor entertainment verbeteringen.
                      Een ander bedrijf zou direct deze upgrade verplicht gekoppeld hebben aan self-driving en er 3.000$ voor vragen.

En waarom hij het toch produceert? Simpel, omdat deze hardware wel in de nieuwe modellen komt, dus de 2.000$ is niet voor de ontwikkeling van de nieuwe hardware, maar om de hardware te installeren. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen, of wil men weer slechts nieuws kunnen brengen over Tesla?
                      Is denk ik wel nodig want de Tesla shorters moeten ook hun kaviaar eten en dat lukt moeilijk nu het aandeel boven de 400$ staat en Q4 rapportage moet nog binnenkomen (en die zal goed zijn!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                        Hij is tenminste eerlijk.
                        De upgrade kost 2.000$ en heb je niet nodig voor self-driving. Het nut is enkel voor entertainment verbeteringen.
                        Een ander bedrijf zou direct deze upgrade verplicht gekoppeld hebben aan self-driving en er 3.000$ voor vragen.

En waarom hij het toch produceert? Simpel, omdat deze hardware wel in de nieuwe modellen komt, dus de 2.000$ is niet voor de ontwikkeling van de nieuwe hardware, maar om de hardware te installeren. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen, of wil men weer slechts nieuws kunnen brengen over Tesla?
                        Is denk ik wel nodig want de Tesla shorters moeten ook hun kaviaar eten en dat lukt moeilijk nu het aandeel boven de 400$ staat en Q4 rapportage moet nog binnenkomen (en die zal goed zijn!)
                        hij doet dit eerder omdat er, buiten garantie, zoveel problemen zijn met de chips in oudere Tesla's die ze volledig onbruikbaar maken.

Gebruikers melden dat de emmc-chips in oudere Tesla-modellen verslijten, waardoor de auto defect raakt. Deze chip zit gesoldeerd op de boordcomputer van Tesla-auto's. Er worden te snel logbestanden naar de ssd geschreven, waardoor deze kapot zou gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                          Hij is tenminste eerlijk.

Ik vind dat allemaal heel tof maar uit een vroeger leven herinner ik mij alle homologatieperikelen hier in ons Belgenland. Een belangrijk deel ligt niet alleen bij het ministerie maar ook bij de verzekeringen. Als er iets afgeweken wordt van standaard, dan doen ze er alles aan om zich te onttrekken aan hun verantwoordelijkheid.
                          Maar als ik dit allemaal lees, continue software updates, soms met aanzienlijke vermogenstoename, stel ik me de vraag hoe dat allemaal verzekeringstechnisch in orde is. Je koopt een wagen met een homologatie, die beantwoordt aan een bepaalde specificatie. Maar dan wordt die vanuit de fabriek even 'ge-update' en heb je ineens 10% meer vermogen... Hoe leg je dat uit als er eens iets gebeurt?
                          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

hij doet dit eerder omdat er, buiten garantie, zoveel problemen zijn met de chips in oudere Tesla's die ze volledig onbruikbaar maken.

https://tweakers.net/nieuws/158668/g...mmc-chips.html
                            Die problemen zijn er zeker, en dat is gewoon een dikke flater van Tesla en daar zouden ze gewoon coulance op moeten geven, want dat is een ontwerp fout.

Maar volgens jou zegt hij dus dat klanten niet de upgrade moeten kopen want er zijn de problemen met de flash chip in het oude systeem?
                            Dat maakt toch totaal geen zin?!

Dan zou hij beter iedereen aanraden om de upgrade te doen, om zo toekomstige problemen met die flash chip te vermijden bij klanten die het probleem nog niet hebben.
                            Een klant die nu reeds problemen heeft met de flash chip, zou ook beter upgraden, want dan krijgt hij een grotere flashchip EN een snellere processor etc.

gpdude : goede vraag, ik weet het ook niet. Dat is nu voornamelijk bij Tesla zo, maar gaat bij andere fabrikanten ook meespelen. Auto wordt meer en meer software. Maar als je met software automatisch door de fabrikant geïnstalleerd ineens meer vermogen krijgt, ben je dan nog in orde met je verzekering? Moet je die upgrade dan aangeven aan hen? En/of aan de overheid ivm homologatie?
                            Tesla heeft trouwens ook al autopilot features weggenomen ivm Europese wetgeving.
                            Last edited by Chris_147; 23/12/2019, 15:22.

Comment

• Ne maat van mij heeft een Twizy van het eerste jaar, 7 jaar oud en 50k.... batterij draait nu rond 80% maar Renault is toch niet al te scheutig om de leasebatterij te vervangen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• zelf de klantendienst van renault contacteren wil wel eens helpen...........

Comment

• Ik wil nu geen slechte reclame maken, alleen wat er gebeurd is...was hij zijn (vrijetijds)voertuig (alle sjans) kwijt voor 3 weken om de batt te testen, we gaan nog even wachten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• mss toch best eerst het batterijcontract eens nakijken,in de beginjaren was er sprake van een vervanging vanaf 80%;nadien weer gewijzigd in 75%.
                                    3 weken voor een batterijcontole,dat zou bij mij toch ook niet goedkomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten

Maar als ik dit allemaal lees, continue software updates, soms met aanzienlijke vermogenstoename, stel ik me de vraag hoe dat allemaal verzekeringstechnisch in orde is. Je koopt een wagen met een homologatie, die beantwoordt aan een bepaalde specificatie. Maar dan wordt die vanuit de fabriek even 'ge-update' en heb je ineens 10% meer vermogen... Hoe leg je dat uit als er eens iets gebeurt?
                                      da's een heel goede opmerking !
                                      Zou een advokaat dat kunnen gebruiken om een auto op benzine ook het recht te geven op een vermogensupdate ? :-) Anders is er toch sprake van partijdigheid ? Waar zit die advocaat hier ? :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

da's een heel goede opmerking !
                                        Zou een advokaat dat kunnen gebruiken om een auto op benzine ook het recht te geven op een vermogensupdate ? :-) Anders is er toch sprake van partijdigheid ? Waar zit die advocaat hier ? :-)
                                        Goed punt die homologatie.
                                        Bij vermogenstoename of tuning zijn er 3 aspecten:
                                        - verzekering op basis van vermogen: dat kan geregeld worden
                                        - uitstoot: is alleen een issue bij ICE
                                        - rijtaks: is geen issue bij een BEv vermits die toch nul is voorlopig, bij een ICE kan dat een hogere taks opleveren

ik weet wel dat het belgische inschrijvingssysteem niet toelaat dat er nog gegevens wijzigen, en al zeker niet zonder toelating van de constructeur.

Comment

Ik wacht op de dag dat ik eens mag meerijden in J zijn Tesla.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X