Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Chinezen komen er aan!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B
    ;Of zoals Harris het stelt: Is er nog plek voor een evenwichtig debat tussen alle…
    Topgear en evenwichtig debat.
    Leuk entertainment (de originele versie toch) maar ook niet meer dan dat.
    Last edited by ivob2; 15/10/2019, 09:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

en je moet nooit naar de keuring, daarom dat er sommige nog meer stinken dan andere vanwege de straight pipes
      Idd. (met de auto moet ik trouwens ook nooit meer naar de keuring hoor, die tijd is gelukkig voorbij )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten

Topgear en evenwichtig debat.
        Leuk entertainmlent (de originele versie toch) maar ook niet meer dan dat.
        Quod erat demonstrandum.
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Het zal je misschien verbazen maar ik ben het grotendeels eens met de inhoud van het hiervoor aangehaalde artikel van Harris.
          Alleen niet over model 3, blijft me maar aan "Vitamientje" herinneren (maar dat zal wel meer aan mij liggen dan aan Musk).

Overigens ben ik persoonlijk ook van mening dat geprivatiseerd EV rijden niet de oplossing is (dat blijft best voorbehouden aan de elite ).
          Dat ligt meer in de lijn van een combinatie van de dingen: performant openbaar vervoer, deelrijden en fietsen. Afhankelijk van de afstand en bestemming.
          (Maar dat klinkt hier waarschijnlijk als vloeken in de kerk.)
          Maar zo lang dat dit geen werkelijkheid is (en zoals het er nu voorstaat gaat dat hier - als het al gebeurt - meer van moetens dan van willens zijn) moeten we maar voort met wat de markt ons te bieden heeft.
          En daarvoor moeten we de "schuld" vooral niet bij de markt leggen. De markt biedt gewoon aan waar er vraag naar is.

Besluit: dit topic is minstens twee jaar te vroeg geopend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Quod erat demonstrandum.
            Bart, gij hier?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Bart, gij hier?????
              Nog een geluk dat jij me niet kent of ik zou me beledigd voelen.
              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Idd. (met de auto moet ik trouwens ook nooit meer naar de keuring hoor, die tijd is gelukkig voorbij )
                welke auto heb je dan? Zelfs oldtimers moeten naar de keuring.
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Een EV, zonder trekhaak, die max. om de vier jaar vervangen wordt.

Comment

Het zal je misschien verbazen maar ik ben het grotendeels eens met de inhoud van het hiervoor aangehaalde artikel van Harris.
                    Alleen niet over model 3, blijft me maar aan "Vitamientje" herinneren (maar dat zal wel meer aan mij liggen dan aan Musk).

Overigens ben ik persoonlijk ook van mening dat geprivatiseerd EV rijden niet de oplossing is (dat blijft best voorbehouden aan de elite ).
                    Dat ligt meer in de lijn van een combinatie van de dingen: performant openbaar vervoer, deelrijden en fietsen. Afhankelijk van de afstand en bestemming.
                    (Maar dat klinkt hier waarschijnlijk als vloeken in de kerk.)
                    Maar zo lang dat dit geen werkelijkheid is (en zoals het er nu voorstaat gaat dat hier - als het al gebeurt - meer van moetens dan van willens zijn) moeten we maar voort met wat de markt ons te bieden heeft.
                    En daarvoor moeten we de "schuld" vooral niet bij de markt leggen. De markt biedt gewoon aan waar er vraag naar is.

Besluit: dit topic is minstens twee jaar te vroeg geopend.
                    eindelijk iemand die ervoor uitkomt dat hij bij de elite hoort,en alles eronder minacht

Comment

Een EV, zonder trekhaak, die max. om de vier jaar vervangen wordt.
                      Ik heb dieselstoven en hoef ook nooit naar de keuring Dus niets met EV te maken. Gewoon met de 4 jaar regel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

eindelijk iemand die ervoor uitkomt dat hij bij de elite hoort,en alles eronder minacht
                        Goh, dat duurde lang zeg.
                        (Maar ik laat die uitspraak wel voor jouw rekening, wat eigenlijk ook al niets onverwacht meer is. Alleen begrijp ik het verband niet tussen je besluit en de tekst die je aanhaalt.)

Aangezien een volledig egalitaire maatschappij zonder enige sociale ongelijkheid in de praktijk niet bestaat en ik niet kon bogen op een elitair geboorterecht
                        behoor ik dus tot een elite - en weer laat ik deze uitspraak volledig voor jouw rekening - die volledig voortkomt uit eigen verdienste. En daar - vind ik - is niets mis mee. Integendeel, een zelfverklaarde "Jan met de pet, werkmensch, modaal" die uit ongenoegen voor de situatie waar hij niet wil uitgeraken (of het in het openbaar zo doet voorkomen, wat nog erger is) steeds naar iedereen schopt die het, door eigen inspanningen, iets verder heeft gebracht (in plaats van zijn tijd zitten te verdoen met het voeden van de eigen frustraties) verdient - door eigen toedoen - wellicht enige minachting.

ps. eigenlijk bedoel je dus dat mijn vriendin tot "de elite" behoort. Zelf heb ik nl. geen eigen auto meer.
                        (Dit in tegenstelling tot de zelfverklaarde "Jan Modaal" die in de praktijk met een EV + fossiel blijkt te rijden .)

ps 2. nog een geluk voor mij dat je me niet - toch nog niet openlijk - voor "dikkennekkenbakrijder" verrot scheldt.
                        Last edited by ivob2; 15/10/2019, 14:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik heb dieselstoven en hoef ook nooit naar de keuring Dus niets met EV te maken. Gewoon met de 4 jaar regel.
                          Inderdaad. maar de vraag was met welk vtg ik dan wel reed. En daar heb ik dan een antwoord op gegeven.
                          Ik had uiteraard ook kunnen antwoorden: de salariswagen van mijn vriendin.

Comment

Goh, dat duurde lang zeg.
                            (Maar ik laat die uitspraak wel voor jouw rekening, wat eigenlijk ook al niets onverwacht meer is. Alleen begrijp ik het verband niet tussen je besluit en de tekst die je aanhaalt.)

Aangezien een volledig egalitaire maatschappij zonder enige sociale ongelijkheid in de praktijk niet bestaat en ik niet kon bogen op een elitair geboorterecht
                            behoor ik dus tot een elite - en weer laat ik deze uitspraak volledig voor jouw rekening - die volledig voortkomt uit eigen verdienste. En daar - vind ik - is niets mis mee. Integendeel, een zelfverklaarde "Jan met de pet, werkmensch, modaal" die uit ongenoegen voor de situatie waar hij niet wil uitgeraken (of het in het openbaar zo doet voorkomen, wat nog erger is) steeds naar iedereen schopt die het, door eigen inspanningen, iets verder heeft gebracht (in plaats van zijn tijd zitten te verdoen met het voeden van de eigen frustraties) verdient - door eigen toedoen - wellicht enige minachting.

ps. eigenlijk bedoel je dus dat mijn vriendin tot "de elite" behoort. Zelf heb ik nl. geen eigen auto meer.
                            (Dit in tegenstelling tot de zelfverklaarde "Jan Modaal" die in de praktijk met een EV + fossiel blijkt te rijden .)

ps 2. nog een geluk voor mij dat je me niet - toch nog niet openlijk - voor "dikkennekkenbakrijder" verrot scheldt.
                            kben blij dat ik u gelukkig gemaakt heb.
                            ps mijn vriendin rijd met een cliotje van 2004,die kan zich geen ev (of iets anders)veroorloven,marginaal he...

Comment

kben blij dat ik u gelukkig gemaakt heb.
                              ps mijn vriendin rijd met een cliotje van 2004,die kan zich geen ev (of iets anders)veroorloven,marginaal he...
                              Binnen 2-3 jaar kan ze wel een Zoe vinden voor 5k.
                              Dat zal wel lukken zeker.....

Comment

• sorry maar die heeft nog NOOIT 5000 betaald voor een auto

Comment

marginaal he...
                                  Ik weet het niet. Ik ken je vriendin niet. Jij hopelijk wel en als je het zelf zo stelt laat ik dat - weer - voor je eigen rekening.

Zou zoiets nooit over iemand verkondigen, zelfs niet over een totaal onbekende, zeker niet in het openbaar en al helemaal niet op basis van het soort/type auto waarmee deze persoon zich wenst te verplaatsen.
                                  Basic opvoeding (zelfs niet elitair).

Comment

sorry maar die heeft nog NOOIT 5000 betaald voor een auto
                                    Wat een watje. Een echte vent koopt een wagen voor zijn vriendin

Comment

Zou zoiets nooit over iemand verkondigen, zelfs niet over een totaal onbekende, zeker niet in het openbaar en al helemaal niet op basis van het soort/type auto waarmee deze persoon zich wenst te verplaatsen.
                                      Basic opvoeding (zelfs niet elitair).
                                      Niet ev, wel elitair in de letterlijke zin
                                      Baronesse Isabel kroonakker van’t dorp rijdt fiat 500 en Suzuki jimny
                                      Niet van de moet, ze heeft nog een schip met min 3 man personeel bij mykonos liggen...en doet heelder dagen vrijwilligerswerk, op een leeftijd wij al lang gepensioneerd willen zijn

Respect

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Niet ev, wel elitair in de letterlijke zin
                                        Baronesse Isabel kroonakker van’t dorp rijdt fiat 500 en Suzuki jimny
                                        Niet van de moet, ze heeft nog een schip met min 3 man personeel bij mykonos liggen...en doet heelder dagen vrijwilligerswerk, op een leeftijd wij al lang gepensioneerd willen zijn

Respect

Geef nu toe, erg milieuvriendelijke wagens heeft ze niet

Comment

• Das waar, maar ze rijdt meestal met de TwinAir, tenzij ze in’t bos heeft gezeten

Comment

Working...
                                          X