Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Chinezen komen er aan!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
    maar een 4 cilindertje heeft niet de uitstraling van een V8 of V12 van vroeger.
    Zoals meermaals gezegd. Smaken verschillen.
    Toen ik op 20-jarige leeftijd mijn TR6 kocht vond iedereen dat ook verouderde brol.
    Veel plezier - in alle aspecten - van gehad.

Comment

• Ik zeg niet dat je er geen plezier van kan hebben. Maar dan mag je het niet bekijken als een investeringsobject.
      Het kan, maar de kans is klein.
      Ik heb zelf eens een Golf 1 cabrio gekocht voor 1.250€, voor enkele honderden euro's herstellingen aan gedaan, me gereden en na 2j verkocht voor 1.600€. 2 jaar gratis gereden dus.
      Maar dat was bij aankoop al een oude auto (bodemprijs dus) die ik zelf uit NL geïmporteerd heb (waar toen de oldtimer regels net aangepast waren) die in België dus iets meer waard was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten

Iedereen rijdt met een Porsche.
        fout. de mop luidt: wat is het verschil tussen een dom blondje en een porsche? -> nog niet iedereen heeft met ne porsche gereden.

Comment

• Het was dan ook geen mop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
            Ik zeg niet dat je er geen plezier van kan hebben. Maar dan mag je het niet bekijken als een investeringsobject.
            Het kan, maar de kans is klein.
            ieder zijn visie. Maar ik beleef liever plezier aan mijn investeringen.
            Dat is nl. het primaire doel dat ik investeer.
            Geld om de grootte van het getal kan me absoluut niet boeien.
            Kansen creëer je best zelf. Er gewoon op wachten kan anders nogal lang duren en zich zelfs nooit aandienen. En dan nog durven de meesten ze niet aangrijpen.
            Bange mensen sterven ook. En relatief rijk worden ze ook al zelden. En plezier beleven ze bijna nooit.
            Last edited by ivob2; 12/11/2019, 11:24.

Comment

Klopt. Het verbruik is een lopende rekening. Weg is voorgoed weg. Energie (zeker fossiel) zal ook steeds duurder worden.
              Een investering is iets dat je eenmalig doet en op termijn geld genereert in plaats dat het verdwijnt.
              Op de meeste bankrekeningen brengt je geld ook niets meer op, integendeel het wordt opgegeten door de inflatie.
              Hier heb je de kans op een goede investering + er nog dagelijks uitermate veel pleziet aan beleven.
              Soms moet je wat doordenken Dré, anders kom je nooit onder die pet vandaan.
              Er is een groot verschil tussen verkwisten en investeren. En als een investering dan nog eens fysiek plezant is is dat mooi meegenomen.
              Best of both worlds.

Disclaimer: rendementen uit het verleden zijn geen zekerheid voor de toekomst. Geen winst zonder berekend risico.
              ik hoef over zulke bedragen niet door te denken,ik vind ze degoutant.
              dat anderen er anders over denken is hun zaak,ieder diertje zijn pleziertje...
              net zoals er forummers zijn die graag groots uitpakken,en dromen, zijn er(mss veel minder) die wel met beide voeten op de grond blijven,
              en zich niet laten beinvloeden door denegrerende kommentaar over wat ze dan meestal goedkope brol noemen.
              niet iedereen heeft 160000euro om te INVESTEREN.(en nee dat heeft niks met jalouzie te maken)

Comment

• Ik ben uitermate blij dat ik hier ook enig beleggingsadvies kan krijgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

niet iedereen heeft 160000euro om te INVESTEREN.(en nee dat heeft niks met jalouzie te maken)
                  Met wat dan? "Degoutant" komt immers van jou.
                  Niet "iedereen" (sic) kan zich een Zoë veroorloven. Is dat dan ook degoutant?
                  Waar zeg ik dat iedereen wil investeren, laat staan voor welk bedrag?
                  Het ging over de pro/contra van een bepaald model auto.

Sorry, ik was er niet van op de hoogte dat men hier uitsluitend zich mocht uiten over items waar iedereen zich in kan vinden.
                  Als dat de regel is zijn we over zowat alles uitgepraat.

Off topic. Maar je had over sommige zaken misschien wat beter en langer nagedacht? Dan had je misschien over andere zaken ook kunnen nadenken zonder het "degoutant" te moeten vinden.
                  Last edited by ivob2; 12/11/2019, 16:56.

Comment

• De pot verwijt de ketel

Comment

• Dreken, alles wat gij hier zegt heeft met jaloezie (met een e, niet met een u) te maken. Gij gunt niemand iets, dat is een beetje de definitie van jaloezie.
                      We weten het nu allemaal wel al ondertussen, wat voor een vreselijke sukkelaar gij zogezegd zijt ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                        Dreken, alles wat gij hier zegt heeft met jaloezie (met een e, niet met een u) te maken. Gij gunt niemand iets, dat is een beetje de definitie van jaloezie.
                        We weten het nu allemaal wel al ondertussen, wat voor een vreselijke sukkelaar gij zogezegd zijt ..
                        als jullie constant mogen uitpakken met jullie grote luxe,zijn er anderen die daarop kunnen/ mogen reageren ,dat heeft niks met jaloezie te maken,maar met realiteit,
                        .
                        kun je daar niet tegen,reageer dan ook niet,de grote sukkelaars hier zijn diegenen die telkens weer op hun achterste poten gaan staan wanneer een mening hen niet bevalt.

mijn mening is mijn mening,niet de grote waarheid,ze mogen met 1000 komen zeiken,mijn mening gaat daar heus niet door veranderen.
                        forums als deze bestaan alleen als er verschillende meningen zijn.
                        als iedereen hetzelfde denkt kunnen ze over een maand het forum afsluiten.

Comment

• André, even goede vrienden, maar een EV kopen waarbij de om te besparen de batterijen huurt en bij de regelmaat gratis gaat laden bij de Lidl een paar dorpen verderop, en dan anderen een 'sukkelaar' noemen, vind ik er wat over.

Comment

• nog eens herlezen free die "sukkelaar" hierboven kwam niet van mij maar was er een reactie op,
                            ikvoel me helemaal geen sukkelaar en zeker niet zogezegd,
                            ik ben WEL tevreden met wat ik heb integenstelling tot vele anderen

Comment

nog eens herlezen free die "sukkelaar" hierboven kwam niet van mij maar was er een reactie op,
                              ikvoel me helemaal geen sukkelaar en zeker niet zogezegd,
                              Als iedereen tevreden zou zijn met wat hij heeft en niet streven naar meer, leefden we nu nog in de middeleeuwen. Het is net het ijveren naar meer en rijkdom dat mensen inventief en ambitieus maakt. Ter plaatse blijven trappelen, brengt u nergens.

Comment

De pot verwijt de ketel
                                Stond je voor de spiegel toen je dit schreef?

Comment

n
                                  En wie zijn die "anderen" dan. En hoe bepaal jij dat die anderen niet tevreden zijn?
                                  Of ga je er per definitie van uit dat iemand die streeft naar "meer" niet tevreden kan zijn en wie liever blijft stilstaan altijd tevreden is? Zo laat je het toch voortdurend uitschijnen.
                                  Het is niet omdat jij overduidelijk aan een calimerocomplex leidt dat anderen ook moeten blijven steken onder hun pet (zoals jij het altijd noemt).
                                  Ik kan FreeLtd en RX-8 in deze alleen maar volkomen gelijk geven.

tip: iemand die er prat op gaat dat niemand of niets zijn mening kan veranderen blijft inderdaad steken in zijn ontwikkeling.
                                  Niets mis mee. Het is jouw leven. Maar dat je dat o.a. degoutant moet vinden in plaats van blij te zijn dat een ander vooruit wil en/of kan zegt toch het een en ander over je eigen tevredenheidsfactor.
                                  Last edited by ivob2; 13/11/2019, 18:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                    en bij de regelmaat gratis gaat laden bij de Lidl een paar dorpen verderop
                                    Doe ik ook hoort (allee, maar één dorp verder). Is een sport. (wie het kleine niet eert haalt nooit het grote binnen )

Comment

• Ik heb het ook nog eens herlezen.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                                      nog eens herlezen free die "sukkelaar" hierboven kwam niet van mij maar was er een reactie op,
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                                      de grote sukkelaars hier zijn diegenen die telkens weer op hun achterste poten gaan staan wanneer een mening hen niet bevalt.
                                      Maar letterlijk gesteld heb je uiteraard gelijk. Jij noemt een deel van je medeforumers geen "sukkelaar" maar gewoon "grote sukkelaars".
                                      Last edited by ivob2; 13/11/2019, 18:16.

Comment

Ivoor?
                                        Wat moet je daar nu mee? Je krijgt het zelfs niet meer de grens over.
                                        we zullen je eens op echtheid moeten testen met een aansteker

Comment

• Jij was toevallig de laatste tijd toch niet in de omgeving van Bilzen?

(over dat ivoor heb ik het licht nog altijd niet gezien ).
                                          Last edited by ivob2; 13/11/2019, 18:49.

Comment

Working...
                                          X