Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Chinezen komen er aan!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk Berichten

24 kw voor 150km : zijn dat waarden die gehaald worden met EV's? Mijn hybride X5 haalt 60km met 21kw. Natuurlijk niet de lichste en meest gestroomlijnde wagen...
    16kWh/100km is een goede waarde voor een Tesla Model 3. Een Zoe zit daar ook in de buurt.
    Model S zit rond de 20-24, en de eTron eerder naar 26-30 kWh/100km.

Comment

• Alez, de kans dat er eind volgend jaar een EV op de intrit staat, is niet meer onbestaande. Madam vond electrisch maar niets, maar in het weekend haar eens verteld dat zij zeer makkelijk met een EV door het leven kan gaan omdat zij niet zo heel veel range nodig heeft. En deze morgen begint ze er zelf over om het toch maar eens te bekijken, want op haar werk wordt er wel heel fel op ingezet. Ben benieuwd. Wie weet ne Zoë op de inrit

Comment

• Zal bij mij net zo zijn binnen een jaar of 2, denk ik. Mijn vrouw komt nog niet aan de 10K per jaar meer, dus dan is EV een heel goed alternatief.
        Hopelijk tegen die tijd nog wat meer betaalbare opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Zal bij mij net zo zijn binnen een jaar of 2, denk ik. Mijn vrouw komt nog niet aan de 10K per jaar meer, dus dan is EV een heel goed alternatief.
          Dat is nog zowat het struikelblok ivm het aanbod. Maar zij is minder kieskeurig en zal er zeker eentje vinden. Voor mij zal het wss nog 4 jaar dieselen zijn en daarna zeker en vast EV. Tesla Model 3 of mss zelfs de Cyber Truck

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

mss zelfs de Cyber Truck

't kan verkeren zei Bredero. Ga je dan met die persoonlijke nummerplaat f*cktesla of zoiets rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

't kan verkeren zei Bredero. Ga je dan met die persoonlijke nummerplaat f*cktesla of zoiets rondrijden
              Nope, op de firmawagens komen geen perso platen Anders deed ik dat mss wel
              Neenee, hoe knap ik sommige platen ook vind, ik zal het nooit op een auto plaatsen. Al win ik 100 miljoen op de Euromillions. Ze herkennen u dan te snel.

Maar op zich is die Cyber Truck wel een bruikbare wagen voor mij als die bak achteraan netjes dicht kan en de bak 160cm lang is. Super mooi is het niet, maar pokke lelijk vind ik m ook niet. Zeer gewaagd en zou ermee de baan op durven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Zal bij mij net zo zijn binnen een jaar of 2, denk ik. Mijn vrouw komt nog niet aan de 10K per jaar meer, dus dan is EV een heel goed alternatief.
                Ja en nee...
                Als je maar 5-10k per jaar doet is benzine een verwaarloosbare kost, en is een EV nog heel duur.
                Ik zou de keuze maken tussen een nieuwe kleine benzine of een 2de handse EV

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Ja en nee...
                    Als je maar 5-10k per jaar doet is benzine een verwaarloosbare kost, en is een EV nog heel duur.
                    Ben niet zeker, maar geloof dat zijn vrouw een leaseslet heeft.

Comment

Ben niet zeker, maar geloof dat zijn vrouw een leaseslet heeft.
                      Dat heeft ze idd....;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Ja en nee...
                        Vooral de koudemotorkilometers zijn erg vervuilend, de meeste stadswagens staan nooit warm

En die worden allemaal warm gerekend in onze voorstellen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• onmogelijk mijnheer,superveilig mijnheer...............al dat electronisch spul is te kraken,alleen het gaat hier over wel zeer lage bedragen,vermits de kaart alleen voor laadpalen gebruikt wordt, of ze daar echt moeite voor gaan doen???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

onmogelijk mijnheer,superveilig mijnheer...............al dat electronisch spul is te kraken,alleen het gaat hier over wel zeer lage bedragen,vermits de kaart alleen voor laadpalen gebruikt wordt, of ze daar echt moeite voor gaan doen???
                            Alles is te kraken he André.
                            Uw portefeuille met 20 fr briefjes kunnen ze ook pikken.
                            Criminelen gaan steeds ofwel vernuftiger of drastischer te werk, denk bv. maar plofkraken.
                            Hoe veilig men ook iets tracht te maken er zullen altijd pipo's zijn die het trachten te bedotten.

Comment

• mijn portefeille kunnen ze inderdaad pikken,maar daar zit nooit heel men bezit in,
                              mss een paar briefjes van 20,terwijl op je rekening je maandloon staat....
                              wanneer electronisch spul gepikt wordt,moet je afwachten hoe groot de gevolgen zijn.
                              tenslotte zijn al die betaalmiddelen gekoppelt aan een rekening....
                              wat mij in heel deze het meeste stoort is dat telkens weer ,bij elke nieuwe toepassing,afkomen met die superbeveiligde onzin....
                              en dat telkens weer na verloop van tijd blijkt dat het met de veiligheid toch niet zo super is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

fckgreta zou ook kunnen als nummerplaat
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Lees ook de volledige review op Teslafacts.nl:https://teslafacts.nl/model-3/hoe-bevalt-de-tesla-model-3-na-6-maanden.aspIk heb mijn Model 3 Long Range AWD nu...

Dit vind ik nu's een leuk verslagje over het leven met een elektrische auto.
                                  Vooral zijn passage over het "tanken" vind ik zeer goed verwoord.

Comment

• De uitstoot van broeikasgassen door nieuwe auto's is voor het tweede opeenvolgende jaar toegenomen. Dat blijkt uit de referentie-uitstootwaarden die in het Belgisch Staatsblad zijn gepubliceerd.

Voor het klimaat zijn diesels beter dan benzinewagens. Het beleid om diesel te ontmoedigen, heeft dus een negatief effect op het klimaat. Voor de luchtkwaliteit is dat beleid wel gunstig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

fckgreta zou ook kunnen als nummerplaat
                                      Als nummerplaat nog niet gezien, maar een paar weken terug stak ik op de E314 ter hoogte van Maasmechlen een ouder model 3-reeks met duitse nummerplaten op die in het groot op zijn achteruit een sticker had van Fuck Greta met de nodige gebaren bij

Comment

Als nummerplaat nog niet gezien, maar een paar weken terug stak ik op de E314 ter hoogte van Maasmechlen een ouder model 3-reeks met duitse nummerplaten op die in het groot op zijn achteruit een sticker had van Fuck Greta met de nodige gebaren bij
                                        ja je ziet het meer, ook met die vlechtjes aan de koffer waardoor het precies lijkt of ze opgesloten zit.

Misschien gaan we binnenkort ook Naomi zien, de anti greta uit europa die nu is opgestaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

ja je ziet het meer, ook met die vlechtjes aan de koffer waardoor het precies lijkt of ze opgesloten zit.

Misschien gaan we binnenkort ook Naomi zien, de anti greta uit europa die nu is opgestaan.
                                          Ah, die vlechtjes heb ik nog niet gezien, maar is wel goed gevonden

Comment

Working...
                                          X