Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Chinezen komen er aan!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• laat ons hopen dat 50% van al diegenen die hier zitten af te geven op een ev het besluit nemen om nooit meer
    met een auto te rijden wanneer het zover komt dat je niet meer anders kan dan ev te rijden.
    gedaan files

Comment

• Tegen dan wil ik PV cellen in de hele woning. Komen binnenkort misschien doorzichtig en kunnen als glas geplaatst worden. Geen dakcellen meer.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• die zijn er al, maar nog niet zo efficiënt als de dakcellen

ofwel de dakpannen van Tesla pakken. Zijn goed verdoken zonnepanelen.
        www.peugeotforum.be

Comment

• Koramic heet ook dakpannen met zonnecellen in. Nog maar 2 x vraag van een klant naar gehad. De eerste zag het al niet meer zitten ivm de prijs en de opbrengst, en de 2de heb ik verteld over die eerste en die wilde dal niet meer

Is enorm duur voor de opbrengst dat het maar geeft.

Comment

• maar die van Tesla zien er dus uit als dakpannen. Ge kunt zelfs uw structuur kiezen. Dat zijn dus geen dakpannen met die klassieke zonnecellen erin. Zou volgens tesla goedkoper zijn dan echte dakpannen (als je de opbrengst van de stroom erbij rekent).
            www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              maar die van Tesla zien er dus uit als dakpannen. Ge kunt zelfs uw structuur kiezen. Dat zijn dus geen dakpannen met die klassieke zonnecellen erin. Zou volgens tesla goedkoper zijn dan echte dakpannen (als je de opbrengst van de stroom erbij rekent).
              Van Tesla heb ik geen idee hoe het zit. Ook nog geen vraag naar gehad, maar ook nog geen vertegenwoordiger over de vloer gehad. Mss komt dat wel op termijn. Het zal allemaal zijn voor- en nadelen hebben. Maar ga het eens bekijken als ik tijd heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                die zijn er al, maar nog niet zo efficiënt als de dakcellen

ofwel de dakpannen van Tesla pakken. Zijn goed verdoken zonnepanelen.
                Worden allemaal te warm, de circulatie helpt enorm bij de constructie zoals we ze nu kennen. Gevelbekleding bestaat ook al op dit moment maar zelfde problematiek.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                  Euh… Kan ik niet meer rekenen of het journaille van vroom?

"
                  Tot op heden is het aandeel elektrische auto’s op Belgische wegen behoorlijk anekdotisch: 0,8 procent of 11.000 voertuigen op een totaal wagenpark van bijna 6 miljoen auto’s."

Ik kom aan iets meer dan 0,18%
                  Of wil men het gewoon iets minder anekdotisch doen lijken dan het in werkelijkheid is?
                  Rekenen en milieu nieuws gaan niet samen
                  VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                    laat ons hopen dat 50% van al diegenen die hier zitten af te geven op een ev het besluit nemen om nooit meer
                    met een auto te rijden wanneer het zover komt dat je niet meer anders kan dan ev te rijden.
                    gedaan files
                    dat ze dan eerst bv inductieladen in de weg inbouwen dat wordt gevoed door échte groene stroom, want nu is het gewoon miserabel. er staat vaak maar 1 laadpunt op een centrale plek in een gemeente terwijl ze net de auto's willen weren uit de centra.

En die Tesla of Ionity superchargers worden niet altijd geladen door groene stroom.
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

dat ze dan eerst bv inductieladen in de weg inbouwen dat wordt gevoed door échte groene stroom, want nu is het gewoon miserabel. er staat vaak maar 1 laadpunt op een centrale plek in een gemeente terwijl ze net de auto's willen weren uit de centra.

En die Tesla of Ionity superchargers worden niet altijd geladen door groene stroom.
                      We hebben nu al zowat de slechtste wegen van Europa. Dus dat inductieladen zal er al nooit in komen

Comment

Inductieladen??? Nog meer verliezen,en controlemiddelen.?
                        ik heb die dure onzin helemaal niet van doen.
                        ja,er zal een klein percentage mee gebaat zijn,MAAR WIE GAAT DAT BETALEN?

Comment

• Stroomnet in BE is beter dan in andere landen. NMBS heeft het grootste stroomnet en is nog goed onderhouden ook. Dus als ze daar gebruik van maken, komt het wel ok. Heb zelf voor een aantal projecten samengewerkt door een gedeelte van hun net te huren. Inderdaad, ze verhuren hun net.
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

laat ons hopen dat 50% van al diegenen die hier zitten af te geven op een ev het besluit nemen om nooit meer
                            gedaan files
                            Het is niet anders dan jij die bijvoorbeeld deze week zat af te geven op DAB.
                            Ga je dan ook nog een lol posten wanneer het zover komt dat je niet meer anders kan dan DAB te luisteren ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Het is niet anders dan jij die bijvoorbeeld deze week zat af te geven op DAB.
                              Ga je dan ook nog een lol posten wanneer het zover komt dat je niet meer anders kan dan DAB te luisteren ?
                              haha goed punt!

Comment

• integendeel ik zeg dat er niets nieuws nodig is,
                                ik geef niet af op dab,alleen op het dwingen..
                                ik dwing niemand om iets aan te schaffen waar ze geen behoefte aan hebben
                                waar jullie op afgeven is altijd dat het oude moet verdwijnen omdat de kindjes nieuwe speeltjes willen,en iedereen maar moet aanpassen.
                                daarbij ik heb duidelijk vermeld moest ik nu een nieuwe nodig hebben dat ik dan wel zou overschakelen......
                                de rollen niet omdraaien he
                                ps de reden waarom ik daar niet meer op reageer (dab)is simpel
                                dergelijke kinderachtige egoistische opmerken zijn de moeite niet waard.
                                Last edited by ; 19/12/2019, 16:22.

Comment

haha goed punt!
                                  nog zone slimme die alleen leest wat hem goed uitkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Stroomnet in BE is beter dan in andere landen. NMBS heeft het grootste stroomnet en is nog goed onderhouden ook. Dus als ze daar gebruik van maken, komt het wel ok. Heb zelf voor een aantal projecten samengewerkt door een gedeelte van hun net te huren. Inderdaad, ze verhuren hun net.
                                    van die 30 sec nodig om een kabel aan te sluiten gaat niemand doodgaan zeker?

Comment

nog zone slimme die alleen leest wat hem goed uitkomt.
                                      toch niet. want hetgeen je zegt, dat ambeteert me ook. Ze dwingen ons altijd vanalles, zeker in de EU. Al die regeltjes en zo. laat de mensen toch gewoon met hun geld doen wat ze willen en kopen. Als de ene nu een V8 wil, laat hem die dan kopen, wil de andere een elektrische omdat hij dan denkt iets goed voor het milieu te doen maar dan wel 3 kinderen heeft verwerkt en niet gelooft dat hij daardoor onrechtstreeks meer uitstoot, laat het toch zijn.

al dat vingerwijzen (en zeker van media en politiek) neemt de laatste jaren wel echt serieuze proporties aan. Vervelend is het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat gaat spoedig veranderen, wees gerust! De file in op stroom wordt het nieuwe autorijden
                                        Dat zou een serieuze verbetering zijn.
                                        Geen stank en minder gestreste mensen.
                                        Laat ze nog allemaal automatisch volgen en de file ratjes gaan er ook uit wat dan veiliger is als ik er met de moto door moet.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

ik geef niet af op dab,alleen op het dwingen..

ps de reden waarom ik daar niet meer op reageer (dab)is simpel
                                          Ah ja, omdat de admin gezegd had dat we moesten ontopic blijven :-P

In elk geval, het blijft afgeven. Ge geeft af op mensen die afgeven, maar terwijl geeft ge dus zelf af. De pot verwijt de ketel.
                                          Dreken den afgever ..

Comment

Working...
                                          X