Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De Chinezen komen er aan!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Idem hier. Ik ben niet zot van kleine ruimtes. Bv die thaise kinderen in die grot. Ik had liever nog maanden in die grot gezeten dan dat ze mij uren door die smalle gangen hadden getrokken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Nog een geluk dat die duikers dat geflikt hebben en niet op dat waanzinnig idee van Musk gewacht hebben. Stel u voor, zit je met doodsangsten te wachten in die grot en dan kom je er uit en de eerste die je ziet is Elon Musk... nog een trauma er bij.
Zonder zijn visie en doorzettingsvermogen stonden we nog mijlenver verwijderd van waar we nu staan met E-mobiliteit.
Ik heb mega respect voor die gast... en laat'm dan maar wat kleine kantjes hebben.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
schuldig of niet,ik vrees dat we dat nooit meer zullen weten.
alleen al het feit dat hij zulke ontsnapping organiseert zegt veel,iemand met een loontje aan de band zou wel kunnen blijven zitten,
maar die krijgen dan ook niet de kans om met grote bedragen te gaan lopen,die ontslaat men voor een deurklink.
de enige die de volledige waarheid kent is hijzelf,en die gaat het niet komen vertellen.
afwachten je,maar ik vrees dat het een doofpotoperatie wordt.
Zo speelde ook veel trots mee. Dat Ghosn Nissan gered had vond men goed, maar zo gauw hij begon te spreken over verdere integratie met Renault waarbij de Japanners minder te zeggen zouden hebben, kwam er ineens dit op de proppen. Toch allemaal niet toevallig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Vooral dit is toch frappant eigenlijk he. Zijn wagens in Duitsland dan ook zo fiscaal interessant op de zaak/als bedrijfswagen?VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Terug in topic:
Zo'n bi-directionele lager zou eigenlijk standaard moeten zijn, want is echt nodig om nog meer voordeel te halen uit een EV. Niet enkel voor jezelf maar ook voor de grid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Ik denk dat je in deze zaak het Japanse chauvinisme niet mag onderschatten!
Zo speelde ook veel trots mee. Dat Ghosn Nissan gered had vond men goed, maar zo gauw hij begon te spreken over verdere integratie met Renault waarbij de Japanners minder te zeggen zouden hebben, kwam er ineens dit op de proppen. Toch allemaal niet toevallig.
voorlopig krijgt hij wat mij betreft nog ff het voordeel van de twijfel,maar t'zou niet de eerste grote graaier zijn die door de mand valt.
mij maken ze niet wijs dat het allemaal verzonnen is.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Het is altijd bon ton om op Musk te bashen blijkbaar, maar zoals veel excentrieke geniën uit de geschiedenis heeft hij wel wat veranderd op deze aardkloot.
Zonder zijn visie en doorzettingsvermogen stonden we nog mijlenver verwijderd van waar we nu staan met E-mobiliteit.
Ik heb mega respect voor die gast... en laat'm dan maar wat kleine kantjes hebben.
wat hij wel gedaan heeft is ervoor zorgen dat er schot in de zaak komt, dat zal niemand ontkennen,
maar daarom moeten ze er nog geen boeda beeldje van maken
ik HAD respect voor zijn kwaliteiten,maar die heeft hij kwijtgespeeld toen hij de exentrieke clown begon uit te hangen.
Comment
-
Opleidings-specialist Diversity uit Kortenaken heeft bijvoorbeeld nog een aantal Euro 4-diesels in gebruik en wil ze liever nog niet vervangen. Het bedrijf had eerder enkele Nissan Leafs in gebruik en deed ze weer van de hand omdat het rijbereik onvoldoende bleek voor de operationele vereisten van het bedrijf. “Nu investeren in nieuwe diesels is onzinnig, want de huidige auto’s zijn nog niet versleten” zegt zaakvoerder Raymond Langenberg in een reactie aan onze redactie. “Onze medewerkers met het openbaar vervoer laten reizen probeerden we ook al eens, maar het is te langzaam, te onbetrouwbaar en volstrekt onpraktisch aangezien ze lesmateriaal moeten meenemen. Bovendien worden station parkings ook almaar vaker betalend”. Hij vervolgt “openbaar vervoer is zelfs eenvoudigweg te duur. Je moet niet alleen de afstand, maar ook de werkuren rekenen”. “Ik ben bereid om onze diesels aan te laten passen, maar helaas mag het niet”.
Moet de onderneming meer kosten maken omwille van LEZ-zones - omwille van de aanschaf van nieuwe voertuigen, maar ook omdat er meer logistiek bij komt kijken bijvoorbeeld -, dan is evident de kost ervan doorsijpelt tot bij de consument.
en zo wordt alles weer duurder en gaan we met onze leasewagens nog meer shoppen in het buitenland of online...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
electrische aandrijving bestaat al meer dan 100 jaar,dat is geen verdienste van musk.
wat hij wel gedaan heeft is ervoor zorgen dat er schot in de zaak komt, dat zal niemand ontkennen,
maar daarom moeten ze er nog geen boeda beeldje van maken
ik HAD respect voor zijn kwaliteiten,maar die heeft hij kwijtgespeeld toen hij de exentrieke clown begon uit te hangen.
Jij bent dus zowat de Elon Musk van AF.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenOpleidings-specialist Diversity uit Kortenaken heeft bijvoorbeeld nog een aantal Euro 4-diesels in gebruik en wil ze liever nog niet vervangen. Het bedrijf had eerder enkele Nissan Leafs in gebruik en deed ze weer van de hand omdat het rijbereik onvoldoende bleek voor de operationele vereisten van het bedrijf. “Nu investeren in nieuwe diesels is onzinnig, want de huidige auto’s zijn nog niet versleten” zegt zaakvoerder Raymond Langenberg in een reactie aan onze redactie. “Onze medewerkers met het openbaar vervoer laten reizen probeerden we ook al eens, maar het is te langzaam, te onbetrouwbaar en volstrekt onpraktisch aangezien ze lesmateriaal moeten meenemen. Bovendien worden station parkings ook almaar vaker betalend”. Hij vervolgt “openbaar vervoer is zelfs eenvoudigweg te duur. Je moet niet alleen de afstand, maar ook de werkuren rekenen”. “Ik ben bereid om onze diesels aan te laten passen, maar helaas mag het niet”.
Moet de onderneming meer kosten maken omwille van LEZ-zones - omwille van de aanschaf van nieuwe voertuigen, maar ook omdat er meer logistiek bij komt kijken bijvoorbeeld -, dan is evident de kost ervan doorsijpelt tot bij de consument.
en zo wordt alles weer duurder en gaan we met onze leasewagens nog meer shoppen in het buitenland of online...
Zelf geef ik ook veel opleidingen en zeker de eerste dag moet ik veel materiaal meenemen om uit delen. Zou met bus of trein niet haalbaar zijn. Als ik echter naar een grote stad moet (Brussel centrum), dan verstuur ik het vaak vooraf per koerier en ga ik met de trein. Moet je bvb echter naar een bedrijf in Diegem, dan is OV een crime.
Veel zou al gemakkelijker gaan als er wat meer laadpalen zijn.
In NL kan je er al bijna zeker van zijn dat er een laadpaal is. En als je dat vooraf aangeeft, wil men voor de trainer wel een plaatsje reserveren. Dan moet je al bijna 400km naar de klant moeten rijden om in de problemen te komen. Dan kan je beter overnachten als het een meerdaagse training is, want dan ben je toch 4u onderweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
eerlijk gezegd hang jij hier ook wel wat de excentrieke clown uit ...
Jij bent dus zowat de Elon Musk van AF.
zielige slaafjes toch,worden jullie mss betaald om hem te vereren?
ieder zijn mening he,en jullie mogen zo vaak aanvallen als jullie willen,mijn mening veranderd zelden.
hoe vaker jullie hier de lofzang zingen ,hoe vaker kan ik het nuanceren
Comment
-
Bmw heeft recent gezegd dat ze elektrische wagens gaan produceren op basis van de bestaande chassis en pas over een paar jaar eventueel in een full elektrisch ontwerp ala i3 gaan investeren indien elektrisch effectief de gouden graal blijkt te zijn. Ze voorspellen tevens dat ze nog vijfentwintig tot dertig jaar verbrandingsmotoren in productie zullen houden
Net als BMW ben ik toch wel benieuwd wat de snelle elektrifikatie de volgende twee a drie jaar gaat opleveren. Ik vrees voor grote infrastructuurproblemen waardoor de hype wel eens even snel zou kunnen verdwijnen als ze gekomen is. Hoewel ik overweeg sterk een zelfrijdende tesla met zwaar getinte ruiten dat ik in de trajectcontroles rustig mijn gazet kan lezen in plaats van mij te frustreren
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Het is altijd bon ton om op Musk te bashen blijkbaar, maar zoals veel excentrieke geniën uit de geschiedenis heeft hij wel wat veranderd op deze aardkloot.
Zonder zijn visie en doorzettingsvermogen stonden we nog mijlenver verwijderd van waar we nu staan met E-mobiliteit.
Ik heb mega respect voor die gast... en laat'm dan maar wat kleine kantjes hebben.
Maar het idee en een aantal uitwerkingen ervan bestonden al voordat musk zijn ouders geboren waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Is zeker waar, maar opleidingen dat is dan vaak ook het hele land door.
Zelf geef ik ook veel opleidingen en zeker de eerste dag moet ik veel materiaal meenemen om uit delen. Zou met bus of trein niet haalbaar zijn. Als ik echter naar een grote stad moet (Brussel centrum), dan verstuur ik het vaak vooraf per koerier en ga ik met de trein. Moet je bvb echter naar een bedrijf in Diegem, dan is OV een crime.
Veel zou al gemakkelijker gaan als er wat meer laadpalen zijn.
In NL kan je er al bijna zeker van zijn dat er een laadpaal is. En als je dat vooraf aangeeft, wil men voor de trainer wel een plaatsje reserveren. Dan moet je al bijna 400km naar de klant moeten rijden om in de problemen te komen. Dan kan je beter overnachten als het een meerdaagse training is, want dan ben je toch 4u onderweg.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Als ik de reclameboekjes van de merken voor het autosalon zie, dan gaan er wel heel wat hybrides bij komen dit jaar
Wat de elektrische auto's betreft gaat het toch wat minder snel heb ik de indruk.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
dat versturen per koerier is dan wel een beetje averechts he. jij gaat wel met de trein, maar de koerier rijd nog wel steeds rond met een wagen....
Comment
-
Haha toch altijd grappig, als je hier eens een stelling plaatst die tegen het gangbare in gaat.
Uiteraard zijn er altijd nuances in elk verhaal, en al zéker van zo iemand die mondiale impact heeft.
Maar je moet het maar doen, zeg ik.
Willy Naessens is soms ook een halve nar, maar ik zou zijn bankrekening toch wel willen ;-)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Die koerier bezorgt misschien 10 of 20 pakjes met één rit?
En als ik voor 12 personen materiaal moet meenemen, dat krijg ik niet mee op de trein, dus moet ik de auto nemen. Gereden wordt er toch, ofwel de koerier met een busje vol pakjes, ofwel ik met een bijna lege auto (over heel de afstand, en terug ook!)
Maar ik moet direct toegeven dat mijn eerste bekommernis hierbij mijn eigen gemakzucht was en geen zin om in files te gaan staan, Turnhout - Brussel is niet evident met de wagen. Files kunnen het traject zo maar 1 uur langer maken en als trainer kan je het niet maken om te laat te komen, dus dan moet ik zeer vroeg vertrekken.Last edited by Chris_147; 10/01/2020, 10:32.
Comment
Comment