Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Website pieceauto24.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Website pieceauto24.be

Heeft er iemand al eens iets besteld van deze website? Ik bestelde gisteren ruitenwissers die op voorraad waren en kreeg ook een bevestigingsmiddelen. Maar tot nu nog geen mail met link om zending op te volgen. Zou verstuurd worden met DHL of GLS. Iemand een idee hoe lang de wachttijd kan zijn?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Bon ik raad iedereen aan om nooit of te nimmer iets te bestellen bij deze website of groep. Produkten waarvan staat dat ze in voorraad zijn worden 4 dagen na bestelling en betaling nog steeds niet ingepakt/verzonden.

Comment

da's bij de rest helaas net hetzelfde. Bij autodoc heb ik mijn batterij die ook op voorraad was, pas na 14 dagen ontvangen. Bleek dan nog dat het karton zeikende nat was (maw batterij had gelekt) en nog een heel circus eer ik alles terug gekregen heb. Heb geld terug en hier thuis staat de batterij nog steeds. Kan ze dus op mijn kosten naar het containerpark gaan brengen.
      www.peugeotforum.be

Comment

oude wrakken van auto's, kapotte batteries, oud ijzer, koper, lood en zink...pakt die wel mee

Comment

die komt altijd langs als ik er niet ben
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            da's bij de rest helaas net hetzelfde. Bij autodoc heb ik mijn batterij die ook op voorraad was, pas na 14 dagen ontvangen. Bleek dan nog dat het karton zeikende nat was (maw batterij had gelekt) en nog een heel circus eer ik alles terug gekregen heb. Heb geld terug en hier thuis staat de batterij nog steeds. Kan ze dus op mijn kosten naar het containerpark gaan brengen.
            Autodoc behoort tot zefde groep . Richten allemaal gelijkaardige websites op .Piecesauto24.be autoonderdelen24.be autodoc.be . Zal de maffia achter zitten

Comment

Maar ik wacht wel liever een week langer dan dat ik soms het 3 dubbel betaal voor hetzelfde onderdeel op een ander. Die zijn echt wel goedkoop. Gaspositiesensor van mijn Porsche was er 53€, op andere sites als winparts, mister auto, rosepassion. Dezelfde voor 180€ tot zelfs 400€.... is het wachten dus wel waard.
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

ik bestel nagenoeg alles daar, tenzij het dringend is. Inderdaad slechts één nadeel, duurt meestal meer dan een week.
                En indien er een probleem mocht zijn, dan is de communicatie erg goed, binnen de dag antwoord via mail.
                En de prijs is zeer goed.

Comment

Als je kan wachten zou ik toch ook niet twijfelen, als de prijs een stuk lager is dan elders.
                  Wanneer je echter snel iets nodig hebt is dat natuurlijk geen optie.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                    ik bestel nagenoeg alles daar, tenzij het dringend is. Inderdaad slechts één nadeel, duurt meestal meer dan een week.
                    En indien er een probleem mocht zijn, dan is de communicatie erg goed, binnen de dag antwoord via mail.
                    En de prijs is zeer goed.
                    Ik heb na 2 dagen toch nog steeds geen antwoord gekregen. Ik wacht na bijna een week nog op hun 2de mail dat de zending vertrokken is. Dus als die mail binnenkomt dan nog eens een week wachten. Gelukkig dat mijn koper geduld toont.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Als je kan wachten zou ik toch ook niet twijfelen, als de prijs een stuk lager is dan elders.
                      Wanneer je echter snel iets nodig hebt is dat natuurlijk geen optie.
                      Klopt. Maar dat wist ik niet. Wilde snel bestellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartmaniac Bekijk Berichten
                        Ik heb na 2 dagen toch nog steeds geen antwoord gekregen. Ik wacht na bijna een week nog op hun 2de mail dat de zending vertrokken is. Dus als die mail binnenkomt dan nog eens een week wachten. Gelukkig dat mijn koper geduld toont.

als je een gewoon herstel voor een klant moet doen die op zijn wagen wacht dan moet je daar inderdaad zeker niet bestellen;

Comment

Nog steeds geen antwoord op mijn mail. Geen enkel idee in welke fase mijn bestelling zit. Zeer onprofessioneel. Annuleren is ook zeer omslachtig en onduidelijk. Er is 1 emailadres om te annuleren maar dat is hetzelfde adres waar ik ook een vraag naar gestuurd heb dus dat belooft niet veel goeds. Ik vrees dat ik 42 euro de vuilbak heb in gegooid. Misschien via mijn bank terug het geld recupereren.

Comment

Autodoc is eerlijk in zijn prijs&kwaliteit&aangeduide part tov die andere met extra btw op't einde. Omdat het van Berlijn komt duurt het min 10 dagen. Je kunt zelfs via de chat per chassnr bestellen
                            De andere zitten wellicht in dezelfde groep maar andere bazen is andere wetten. Zelf een Hollander kun je beter vertrouwen.
                            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

ik heb zelf al enkele malen besteld bij autodoc.
                              inderdaad prima prijzen,maar...
                              gemiddelde levertijd is inderdaad 6 (werk)dagen,maandag besteld,volgende week dinsdag in huis,en je kan maar beter zorgen dat je aanwezig bent of je kan de dag nadien ook nog eens naar een dhl afhaalpunt.
                              dus dringende reparatie,vergeet het maar,ofwel goedkoop,owel meer betalen bij de automotive handel.

Comment

Tegenwoordig moet je bijna raden welk goed is. Dure remblokken die te heet worden zodat je lagers vroegtijdig drooglopen of de mof van je aandrijfas die uitdrogen. Multiriemen die gaan uitrekken.
                                Stilaan moet je dan wel bij je favoriet merk blijven ipv, weer een merk erbij, is proberen.
                                Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
                                X