Voor de keren dat je meer dan 30 per uur kan rijden, is de snelheid verlaagt naar 100 ipv 120 op R0 Brussel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vanaf 1 september 100km/u op Brusselse ring
Collapse
X
-
Dinsdag toevallig voorbij gekomen, daar kan je toch nergens 100 km/h rijden. Zal voor 's nachts zijn dan.
Die snelheidsbeperking komt nog overal hier, net als in Holland. Ze moeten eerst nog wat salariswagens uitdelen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Er zijn toch wel momenten, toen ik in Machelen aan het werk was, en rond 0500u op de ring reed, dat je de baan vrij hebt. En er werd dan wel regelmatig sneller gereden dan 120. De brug in Vilvoorde is zelfs weinig of niemand die zich aan de opgelegde 90 houd.
Ik volg Jocar wel. Komt op lange termijn overal op 100 met massa’s aan flitspalen en trajectmetingen. Allen op de fiets dus. En in onze garage meerwaardig naar onze auto kijken van hoe het ooit was.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
de max 100 per uur op de ring.. Da's meer dan 15 jaar geleden dat ik dat nog es gekund heb.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDinsdag toevallig voorbij gekomen, daar kan je toch nergens 100 km/h rijden. Zal voor 's nachts zijn dan.
Die snelheidsbeperking komt nog overal hier, net als in Holland. Ze moeten eerst nog wat salariswagens uitdelen
Comment
-
Ben eerder benieuwd hoe ze in oktober de invoering van de rettungsgasse gaan invoeren.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Viaduct is een ramp. Moesten al lang overal trajectcontroles zijn op drie ringwegen, Antwerpen, Brussel en Gent. We zouden met zen allen ettelijke uren minder in de file staan.
Zolang ze dat niet doen zal er niets veranderen, niet op de Brusselse ring of Antwerpen en in mindere maten Gent. Als ik in op de Antwerpse ring 80 rij ondanks dat er 70 staat vermeld ben ik al in overtreding maar je wordt wel ingehaald door vrachtwagens en andere wagens tegen 100+.
Maat voor niets dus op de Brusselse ring. Je mag in België zoveel voorstellen om te rijden als er geen geldboetes aan vast hangen zal het geen oplossing brengen.
Groot contrast toch met wat je ziet in Duitsland (zelfs zonder trajectcontroles en Nederland met trajectcontroles) hoe de mensen daar wel discipline kunnen opbrengen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkoLast edited by Metaxa; 28/08/2020, 10:33.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenViaduct is een ramp. Moesten al lang overal trajectcontroles zijn op drie ringwegen, Antwerpen, Brussel en Gent. We zouden met zen allen ettelijke uren minder in de file staan.
Zolang ze dat niet doen zal er niets veranderen, niet op de Brusselse ring of Antwerpen en in mindere maten Gent. Als ik in op de Antwerpse ring 80 rij ondanks dat er 70 staat vermeld ben ik al in overtreding maar je wordt wel ingehaald door vrachtwagens en andere wagens tegen 100+.
Maat voor niets dus op de Brusselse ring. Je mag in België zoveel voorstellen om te rijden als er geen geldboetes aan vast hangen zal het geen oplossing brengen.
Groot contrast toch met wat je ziet in Duitsland (zelfs zonder trajectcontroles en Nederland met trajectcontroles) hoe de mensen daar wel discipline kunnen opleggen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Een duitser weet waar het pijn doet: aan de punten op zijn rijbewijs.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Ik zou dat niet erg vinden van dat hier ingevoerd te zien.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Zolang ze op de leuke binnenbaantjes geen trajectcontroles doen, is het mij allemaal gelijk.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Als ze hier ook 100km/h invoeren dan sticht ik de autopartij met als enig partijstandpunt om de snelheid terug naar 120 te brengen.
Ik hoor nochtans geen Hollanders klagen. Integendeel, de meningen die ik hoor zijn bijna allemaal positief, het gaat veel vlotter zeggen ze.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenViaduct is een ramp. Moesten al lang overal trajectcontroles zijn op drie ringwegen, Antwerpen, Brussel en Gent. We zouden met zen allen ettelijke uren minder in de file staan.
Groot contrast toch met wat je ziet in Duitsland (zelfs zonder trajectcontroles en Nederland met trajectcontroles) hoe de mensen daar wel discipline kunnen opbrengen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalko
In Antwerpen hield ik mij in het begin ook aan de flexibele snelheidslimieten maar die zijn zo een willekeur dat ik ermee gestopt ben. (dan zat ik daar zoals je zegt 70 te rijden en kom je van Antwerpen noord tot Antwerpen zuid geen enkele file tegen terwijl iedereen 90+ rijd).
Discipline op Belgische wegen bestaat niet zelf niet bij de hulpdiensten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Als ze hier ook 100km/h invoeren dan sticht ik de autopartij met als enig partijstandpunt om de snelheid terug naar 120 te brengen.4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha! Het gaat in ieder geval die richting uit. Maar ik zal toch voor jou stemmen hoor
Ik hoor nochtans geen Hollanders klagen. Integendeel, de meningen die ik hoor zijn bijna allemaal positief, het gaat veel vlotter zeggen ze.
ik vond dat tot 15/8(sindsdien in congé) er veel minder verkeer op baan was dan normaal, zeker rond Brussel, woensdag voor het eerst eens rondgereden & het was al een pak drukker
wacht tot volgende week: dat is de echte test: start van scholen en de meesten beginnen terug te werken(tijdelijke werkloosheid ohmv Corona stopt)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
ze vergeten er wel bij te zeggen dat de 100km/u ingevoerd werd tijdens de Corona waardoor(ook bij ons) het verkeer veel minder is
ik vond dat tot 15/8(sindsdien in congé) er veel minder verkeer op baan was dan normaal, zeker rond Brussel, woensdag voor het eerst eens rondgereden & het was al een pak drukker
wacht tot volgende week: dat is de echte test: start van scholen en de meesten beginnen terug te werken(tijdelijke werkloosheid ohmv Corona stopt)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Files gaan er alvast niet beter op worden. Welke ouder heeft nog zin om zijn kind momenteel op een overvolle bus te steken“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha! Het gaat in ieder geval die richting uit. Maar ik zal toch voor jou stemmen hoor
Ik hoor nochtans geen Hollanders klagen. Integendeel, de meningen die ik hoor zijn bijna allemaal positief, het gaat veel vlotter zeggen ze.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
ik ben lid!
Comment
Comment