Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vanaf 1 september 100km/u op Brusselse ring
Collapse
X
-
...ik ben het eigenlijk al gewoon, die 100km/uur...mijn verplaatsingen spelen zich vooral af op die andere 100 per uur ring
met de smart reed ik ook overal maar 100, met de caravan ook net 2200 km tegen die snelheid
met een s-klasse gaat het ook makkelijk(er)...auto geeft je steeds het gevoel...dat het allemaal niet zo hoeft...arriving @ your destination is an anticlimax je wil blijven gaan
maar je krijgt je vierde stem hoor, stem sowieso voor partij zonder verzuiling
Comment
-
Het zou voor een deel te maken hebben met het milieu. Dus als we met zijn allen EV's rijden mogen we daar terug 120 dan? En op andere snelwegen minstens 140? Wegens milieuvriendelijk?
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenHet zou voor een deel te maken hebben met het milieu. Dus als we met zijn allen EV's rijden mogen we daar terug 120 dan? En op andere snelwegen minstens 140? Wegens milieuvriendelijk?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenZolang de economie niet draait is er geen verkeer, tenzij van mensen met een hoge vaste uitkering
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten..
met een s-klasse gaat het ook makkelijk(er)...auto geeft je steeds het gevoel...dat het allemaal niet zo hoeft...arriving @ your destination is an anticlimax je wil blijven gaan
Comment
Comment