Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vanaf 1 september 100km/u op Brusselse ring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Gaat de goede kant uit. Ik heb al twee stemmen.
    3 zelfs, als ge voor uw eigen stemt tenminste
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

...ik ben het eigenlijk al gewoon, die 100km/uur...mijn verplaatsingen spelen zich vooral af op die andere 100 per uur ring
      met de smart reed ik ook overal maar 100, met de caravan ook net 2200 km tegen die snelheid

met een s-klasse gaat het ook makkelijk(er)...auto geeft je steeds het gevoel...dat het allemaal niet zo hoeft...arriving @ your destination is an anticlimax je wil blijven gaan

maar je krijgt je vierde stem hoor, stem sowieso voor partij zonder verzuiling

Comment

Het zou voor een deel te maken hebben met het milieu. Dus als we met zijn allen EV's rijden mogen we daar terug 120 dan? En op andere snelwegen minstens 140? Wegens milieuvriendelijk?
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Het zou voor een deel te maken hebben met het milieu. Dus als we met zijn allen EV's rijden mogen we daar terug 120 dan? En op andere snelwegen minstens 140? Wegens milieuvriendelijk?
          Als er tegen dan überhaupt nog plaats op de wegen is misschien wel
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Zolang de economie niet draait is er geen verkeer, tenzij van mensen met een hoge vaste uitkering

Er is nog niet veel beweging in de haven atm

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              Zolang de economie niet draait is er geen verkeer, tenzij van mensen met een hoge vaste uitkering
              Dat was aan de files op de Brusselse ring onlangs toch niet te zien en op de E313 vanaf Geel nog minder. Daar beginnen ze alweer te werken vanaf dinsdag en zelfs afgesloten met omleiding in de weekends. Gaat weer leuk worden...

Comment

brussel is minder maak-industrie als wel diensten
                en als je denkt dat je van diensten kan blijven leven...

Comment

van het tourisme moeten we het niet hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ..

met een s-klasse gaat het ook makkelijk(er)...auto geeft je steeds het gevoel...dat het allemaal niet zo hoeft...arriving @ your destination is an anticlimax je wil blijven gaan
                    Ik wil echt eens met een S rijden

Comment

Working...
                    X