Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wallonië wordt 1 grote LEZ vanaf 2023
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
De uitstoot van verbrandingsmotoren zit vol slechte dingen, fijnstof is er maar één van. En het ene fijnstofdeeltje is het andere niet, m.a.w. het fijnstof van banden is waarschijnlijk minder ongezond dan het fijnstof dat ontstaat door de roet van een diesel op hoge temperatuur te verbranden, of het ultrafijnstof van een directe injectie benzinemotor.
Dus ik vind het een beetje goedkoop van de olielobby om nu maar ineens de banden te gaan viseren.
Zouden beter iets doen aan al die microplastics die overal inzitten tegenwoordig
Comment
-
De aandacht mag er in ieder geval ook naartoe gaan, dat ze dit maar doorontwikkelen. Alles helpt hier. Maakt niet uit waar die zaken vandaan komen, als er maar vooruitgang mee geboekt wordt, en het niet blijft bij elkaar met de vinger wijzen. Want dat kunnen al die lobby’s, of het nu ev of ice is, zeer goed. It’s all about the money.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDe uitstoot van verbrandingsmotoren zit vol slechte dingen, fijnstof is er maar één van. En het ene fijnstofdeeltje is het andere niet, m.a.w. het fijnstof van banden is waarschijnlijk minder ongezond dan het fijnstof dat ontstaat door de roet van een diesel op hoge temperatuur te verbranden, of het ultrafijnstof van een directe injectie benzinemotor.
Dus ik vind het een beetje goedkoop van de olielobby om nu maar ineens de banden te gaan viseren.
Zouden beter iets doen aan al die microplastics die overal inzitten tegenwoordig
Roet van een diesel op hoge temperatuur verbranden is niet ongezonder dan roet niet verbranden...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
.
het is een beetje zoals de BIV in belgie. een tax die volgens europa maar 1x mag gehoffen worden, maar welke in belgie elke keer bij inschrijving nieuwe eigenaar wordt gehoffen.
Belgie zelf betaald liever de boete ( wegens die inkomsten ) dan dit correct te zetten.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Als het nu Pier of Pol is die begonnen is of gelijk heeft, dat boeit gewoon niet.
Gewoon ONTOPIC blijven, de rest zoek of vecht je maar uit op de peuterspeelplaats.
- Likes 2
Comment
-
Rode linten tegen circulatieplan en LEZ: “Veel Gentenaars bloeden door die asociale maatregelen”
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Dat gaat vloeken op de M5den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
- Likes 1
Comment
-
Zo’n 23.314 automobilisten liepen er al tegen de lamp, sinds in april 2017 een verbodsbord werd gezet aan het begin van de Kortedagsteeg in Gent. Wie van de Kouter komt, mag daar niet rechtsaf, maar heel wat mensen doen dat toch. De PVDA klaagt de signalisatie aan, maar schepen van Mobiliteit Filip Watteeuw (Groen) voert aan dat je zelfs over het voetpad moet om die straat in te rijden.
“Elke boete is er één te veel", reageert mobiliteitsschepen Filip Watteeuw. “Maar we zien dat het voetgangersgebied en de knips steeds beter worden nageleefd. We proberen daar ook op te werken. Het is niet toevallig dat het voetpad daar doorloopt. Dat zie je normaal niet aan een kruispunt. Als je over een voetpad moet rijden, zou dat een signaal moeten zijn dat er iets niet klopt.
ik laat erbuiten of het goed of slecht is....het geeft alleszins aan dat er aan de voetgangers wordt gedacht
maar zowel bij ons als in de buurgemeentes en bepaalde delen van apen, rij je over verhoogde mooie voetpaden in de straten
Comment
-
De melkkoe van Gent die straat, natuurlijk wil Watteeuw er niets aan doen. Kijk hoever het bord staat, en er hangt nog een pijl rechtdoor aan ook, hoe misleidend kan het zijn. Maar bon, ik kom al 10 jaar niet meer met de auto in mijn stad.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Ik ken die situatie daar maar al te goed. Enorm veel mensen zijn er al door gekloot, maar men weigert, om vanzelfsprekende redenen, er iets aan te doen.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenok...valt onder de noemer linkse treiterij/tirannie zoals we gewend zijn
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
LEZ’s in België: om de poen te doen?
Comment
Comment