Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wallonië wordt 1 grote LEZ vanaf 2023
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Cette mesure d'interdiction généralisée de la circulation des véhicules les plus polluants sur l’ensemble de la Wallonie avait été adoptée en 2019 sous la législature précédente et faisait partie du décret relatif à la lutte contre la pollution atmosphérique. Depuis 2019, deux études ont été menées dans le cadre de cette problématique afin d'objectiver la portée de cette mesure.
Waalse steden en gemeenten zullen zelf mogen beslissen of en wanneer ze een lage emissie-zone zullen invoeren. Maar het plan om van het volledige Waalse Gewest een lage emissie-zone te maken lijkt daarmee wel van tafel te zijn ;-)
Comment
-
’t Is officieel: er komt dan toch geen gigantische lage-emissiezone over de complete oppervlakte van het Waalse Gewest. Dat was namelijk al jaren het plan maar na een eerste keer uitstel, kwamen de strenge beperkingen steeds meer onder vuur te liggen. Daardoor trekt het Waalse Parlement nu definitief de stekker uit de LEZ.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
er is 0 draagvlak voor
ook de verplichte renovatie zou beter op de schop gaan...de ugent...normaat gezien nogal een groenlinks bastion, heeft becijferd dat de energiebesparing van een F naar A-label met 400% wordt overschat
die cijfers waren al bekend van onderzoek in de en nl...maar ja...politici
De langetermijndoelstelling van de Vlaamse overheid omtrent de energieneutraliteit bepaalt dat alle gebouwen tegen 2050 over een EPC-label A of A+ moeten beschikken. Of dit de oplossing – of een deel ervan – is voor het veranderende klimaat laat ik in het midden, alsook de vraag of er een causaal ve
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
De verplichte elektrificatie voor nieuwe auto's van 2029 gaat hopelijk het volgende zijn
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zit er dik in als het zo verder gaat, het zal nog wel een paar jaar opschuiven. Mij niet gelaten hoor, dit soort verplichtingen hebben vaak een averechts effect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOp 't einde van de rit wordt de kleine man altijd getroffen.
30 jaar geleden kochten mensen diesels die weinig reden, gewoon om wat minder te betalen aan de pomp.
Dat draagvlak komt wel…. als de prijzen wat zakken.
De R5 is alvast een dik succes met enorme wachtlijsten.
Comment
Comment