Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen, ze strookt niet, dat weten we al langer. Betekent niet dat we niet naar elkaars input moeten kunnen luisteren vind ik.
Soit. Je laatste zin, daar heb je volledig gelijk in. Ik ga Extra Time kijken, nog wat lachen met de afgang van mijn Brusselse (on-topic!) voetbalploeg...
Goed idee! Ik kan dat streamen via VRTnu hier in Polen. Juist ook al naar Undercover gekeken
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Goed idee! Ik kan dat streamen via VRTnu hier in Polen. Juist ook al naar Undercover gekeken
Undercover is top!
Dikke fan van Waes, kerel kan alles (fantastische docu’s, presenteren, acteren,...). Supervriendelijke kerel ook, IRL tegengekomen net na de lockdown (ergens eind mei/begin juni).
Maar da’s nu wel heel erg off-topic...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Dikke fan van Waes, kerel kan alles (fantastische docu’s, presenteren, acteren,...). Supervriendelijke kerel ook, IRL tegengekomen net na de lockdown (ergens eind mei/begin juni).
Maar da’s nu wel heel erg off-topic...
Idd! Hij heeft mij als acteur heel hard verrast, nooit gedacht dat hij dat ook nog kon.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Heel het dure ambtenarenapparaat kan de helft de vuilbak in dan. Ik vermoed dat daar het schoentje wringt. Alvast bij de fiscus kan de helft gaan doppen dan.
Wat te veel naar de Collega's gekeken zeker?
Al een geluk dat die hun dop aan de bomen groeit en niet uit de belastingbetalers hun zakken komt.
Dop=minder dan hun loon=minder kunnen uitgeven=minder belastinginkomsten.
Uitzonderingen op regeltjes zullen er altijd zijn en zijn onvermijdelijk. Iedereen vindt wel dat hij ergens een uitzondering verdient.
Daardoor ontstaat dan weer een wildgroei van uitzonderingen en af en toe zou het goed zijn dat eens op te kuisen, wat dan weer protest uitlokt bij diegenen die er een nadeel bij hebben... en zijn we weer bij af.
Jammer maar helaas ligt het allemaal niet zo eenvoudig. We kunnen onze politiekers dan wel zakkenvullers vinden, al bij al zou ik niet willen ruilen van job. De beste stuurlui staan aan wal.
als we dan toch politiek bezig zijn - no prob
benieuwd of de bonden het land gaan platleggen zoals onder michel bij hun aantrede, nog voor er overleg gepleegd is
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Al een geluk dat die hun dop aan de bomen groeit en niet uit de belastingbetalers hun zakken komt.
Dop=minder dan hun loon=minder kunnen uitgeven=minder belastinginkomsten.
Uitzonderingen op regeltjes zullen er altijd zijn en zijn onvermijdelijk. Iedereen vindt wel dat hij ergens een uitzondering verdient.
Daardoor ontstaat dan weer een wildgroei van uitzonderingen en af en toe zou het goed zijn dat eens op te kuisen, wat dan weer protest uitlokt bij diegenen die er een nadeel bij hebben... en zijn we weer bij af.
Jammer maar helaas ligt het allemaal niet zo eenvoudig. We kunnen onze politiekers dan wel zakkenvullers vinden, al bij al zou ik niet willen ruilen van job. De beste stuurlui staan aan wal.
Of wat teveel naar mijn zus geluisterd die bij de overheid werkt. Het is uiteraard anekdotisch want maar 1 dienst, maar laat ons zeggen dat 80% in de privé een schop onder z’n kloten zou krijgen.
Je moet ze dan ook niet laten doppen... werk zoeken verdomme!
Het grappige is dat ik, haaks op het grote deel van de bevolking, geen enkel probleem heb met politiekers. Die werken meestal hard. Ik heb het over Jan Modaal in het ambtenarenapparaat.
En ik blijf erbij... geen uitzonderingen. Allemaal de vuilbak in. Er zitten er voor mij ook tussen die nadelig zullen zijn!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Blijven hangen in de tijd en doorspekt met vooroordelen, dat is het zowat.
Ik ken, net als bij de overheid, ook in grote bedrijven in de privé mensen die haast geen zak uitsteken. De tijd dat ambtenaar zijn oh zo goed was ligt al even achter ons. De statuten worden stilaan verder uitgehold, mensen op pensioen worden niet meer vervangen, enz... . Veel ambtenaren vertrekken ook vrijwillig omdat de privé hen beter betaalt. Defensie heeft zelfs een heel zwaar recruteringsprobleem. Als 't allemaal zo mooi zou zijn zouden ze wel aan de poorten staan aanschuiven, maar er staat niks.
Heel dat tol-systeem gaat uiteindelijk alleen een goede zaak zijn voor Brussel.
Net zoals, nu, heel veel, het grootste gedeelte van de trein-pendelaars hun abonnement door de werkgever, belastingbetaler (ambtenaren), terug wordt betaald, zo zal dat dan ook wel het geval zijn.
Het zullen een paar enkelingen, die af en toe in Brussel moeten wezen, zijn die opdraaien voor deze extra bron van inkomsten.
Maar zeg nu zelf, voor je plezier ga je toch niet naar Brussel?
Brussels parlementslid Jan Busselen (PVDA) uit zijn ongenoegen. Een week na zijn eedaflegging kreeg hij al zijn loon voor de maanden juni en juli gestort, goed voor ruim 14.000 euro. “En dat zonder ook maar iets te hebben verwezenlijkt”, zegt hij. Hij woonde nog geen enkele commissie of plenaire vergadering bij, want er is nog geen Brusselse regering. “Zoveel loon, zonder iets gedaan te hebben. Dat is echt niet normaal.”
of het propaganda is van de media, of waarheid, wie zal't zeggen, maar nu de aanwervingen in de prive bij een 90% economie op een laag pitje staan en er nog serjeus wat reorganisties zijn te verwachten (in mijn directe vriendekring zitten 2 mensen kompleet zonder inkomen - zelfstandigen in de evenementensector - proberen wat bij te verdienen in den bouw maar das ook gene vette, hun personeel heeft wel dop, en zijn er 2 ontslagen - maritiem en logistiek...das een groot percentage op ne man/vrouw of 15) zouden de richtingen leraar en verpleegster een serjeuze hausse kennen...ik verwacht ook dat het leger wel terug zal aantrekken...ik weet niet of mensen van de horeca in aanmerking kunnen komen als milicien...meestal hebben die toch nog wat fysiek
Tol of niet, Brussel wil gewoon een pak minder auto's binnen krijgen.
Tijdens de Corona periode hebben ze een paar grote invalswegen een stuk versmald en meer plaats gegeven aan fietsers.
Mijn laatste km tot het werk (en dat is in Watermael, dus niet het centrum) duurt nu 15 minuten, vroeger was dat 3 minuten. En dat terwijl er momenteel nog een pak minder mensen op kantoor komen werken.
Ze hebben dat niet uitgevonden hier, maar gewoon afgekeken van steden als Amsterdam, Parijs...
Elk jaar verminderen ze het aantal parkeerplaatsen, en die parking wordt duurder.
Zelfs kleine steden als Mechelen doen daar aan mee. Mijn vrouw volgt een paar cursussen overdag in Mechelen. Vroeger was dat 1-1.5€ per uur parking, nu is het 2.5€, en een maximum van 2h.
Ipv met de auto is het nu met de ebike, of de bus als het regent. En dat gaat ook.
In Mechelen was dat wel enorm lastig toen mijn zoon aan het verbouwen was in zijn appartement. Je wil dan wat gaan helpen en sleurt wat materiaal mee, en dan moet je parkeren op 1km afstand en kost een dagje werken je 15€-20€ aan parkeren... dat vond ik minder leuk.
Nee, dit jaar niet, 'dankzij' corona. Behaalde resultaat van vorig jaar wordt overgenomen. Dat is dan 't zoveelste jaar op rij 100/100, en beloond dat ik daar voor word!
Nee, dit jaar niet, 'dankzij' corona. Behaalde resultaat van vorig jaar wordt overgenomen. Dat is dan 't zoveelste jaar op rij 100/100, en beloond dat ik daar voor word!
De professionele evaluatie staat in de startblokken, gaan ze je daarmee kloten.
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Heel dat tol-systeem gaat uiteindelijk alleen een goede zaak zijn voor Brussel.
Net zoals, nu, heel veel, het grootste gedeelte van de trein-pendelaars hun abonnement door de werkgever, belastingbetaler (ambtenaren), terug wordt betaald, zo zal dat dan ook wel het geval zijn.
Het zullen een paar enkelingen, die af en toe in Brussel moeten wezen, zijn die opdraaien voor deze extra bron van inkomsten.
Maar zeg nu zelf, voor je plezier ga je toch niet naar Brussel?
Spreek voor jezelf. Ik ga heel graag naar Brussel. Samen met Antwerpen de enige stad die naam waardig in België, de rest zijn grote dorpen.
Geen probleem, Jakkel, we zijn 2 weken geleden gaan rekruteren in Molenbeek.... Gigantisch succes.
Jij wordt grappiger met de jaren.
Mja. Ik weet niet of een doorsnee politieker toekomt met 37 uur in een week en geen weekendwerk. Dat zo’n linkse rakker van de PVDA een anekdotische situatie aanklaagt, zegt dan weer heel veel.
Comment