Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tolrijden Brussel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    Dat je een firmawagen gebruikt, wat een deel van je loon is, ok, maar extra betaald krijgen omdat je met een velo naar je werk fietst,....
    ​​​​​
    Hopelijk betalen ze je schoenen, omdat je je moet verplaatsen tussen uw bureau en de koffiemachine toch ook, of je broek, die verslijt om dagen lang op een stoel te zitten.
    idd, kledij van het werk gekregen, schoenen van het werk gekregen, en elke maand 50-60€ kledijvergoeding. het werk betaald openbaar vervoer toch ook, dus als ik niet met de fiets ga, hoeft het werk geen openbaar vervoer te betalen.
    en als ik met de auto ga, dan moeten ze een parkeerplaats voorzien (centrum oostende, begin maar hé). bijkomend eisen ze ook dat ge fysiek goed blijft. en door het fietsen naar het werk haal ik dat ook zonder problemen (tot vorige maand was het 140km/dag fietsen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

De geüniformeerde collega's lijken het toch niet echt te snappen dat verplicht thuiswerk.
      Officieel wordt het inderdaad verplicht, maar in de praktijk...
      Ben eergisteren naar het kantoor gemoeten (verplicht nieuwe laptop afhalen). Er stonden bijna evenveel auto's op de verschillende parkings als altijd.
      De geüniformeerde collega's in Evere snappen het dan misschien niet. In de operationele eenheden snappen we het wel, het is voor velen praktisch gewoon niet mogelijk (ook voor mij niet).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten

idd, kledij van het werk gekregen, schoenen van het werk gekregen, en elke maand 50-60€ kledijvergoeding. het werk betaald openbaar vervoer toch ook, dus als ik niet met de fiets ga, hoeft het werk geen openbaar vervoer te betalen.
        en als ik met de auto ga, dan moeten ze een parkeerplaats voorzien (centrum oostende, begin maar hé). bijkomend eisen ze ook dat ge fysiek goed blijft. en door het fietsen naar het werk haal ik dat ook zonder problemen (tot vorige maand was het 140km/dag fietsen)
        En vergeet uw maandelijkse 15 euro toelage niet voor het gebruik van persoonlijke communicatiemiddelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
          Dat je een firmawagen gebruikt, wat een deel van je loon is, ok, maar extra betaald krijgen omdat je met een velo naar je werk fietst,....
          ​​​​​
          Schaf de fietsvergoeding morgen af, en de files worden nog langer.
          Fietsen zorgt voor minder files, minder vervuiling en het is goed voor de fysiek (minder obesitas, minder hart- en vaatziekten, minder diabetes, enz...,= minder belastend voor de gezondheidszorg).

Comment

• ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

En vergeet uw maandelijkse 15 euro toelage niet voor het gebruik van persoonlijke communicatiemiddelen.
              en bij corona nu, de premie als je WEL moest gaan werken (kilometer vergoeding voor de auto). maar aangezien ik de auto niet neem, krijg ik dat niet

Comment

• Magnette begraaft Brusselse kilometerheffing

In een interview met L’Echo begraaft PS-voorzitter Paul Magnette de tolheffing voor wagens die Brussel willen binnenrijden. ‘Dat komt er niet tijdens deze legislatuur’. Zijn partijgenoot Rudi Vervoort, minister-president van het Brussels Gewest, is het daar voorzichtig mee oneens.
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                X