Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Einde van de vrijstellingen voor PHEV en doodsteek voor CNG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten

On-topic: heel mooie cijfers! Maar je elektriciteit kost ook geld toch?
    In ons geval niet, we hebben per jaar een goeie 1500kwh eigen productie (zonnepanelen) op overschot dus ik kan daarmee om de andere dag batterij volladen (is maar een kleine 9kwh netto).
    Dat was ook 1 vd redenen om voor een PHEV te gaan.
    Mijn vrouw zou op haar werk ook kunnen laden maar het is niet nodig want h/t is maar 22 km en dat kan met gemak puur elektrisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Dat zat ik ook te denken. Tenzij je op het werk gratis kan laden natuurlijk.
      zie hierboven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten

In ons geval niet, we hebben per jaar een goeie 1500kwh eigen productie (zonnepanelen) op overschot dus ik kan daarmee om de andere dag batterij volladen (is maar een kleine 9kwh netto).
        Dat was ook 1 vd redenen om voor een PHEV te gaan.
        Mijn vrouw zou op haar werk ook kunnen laden maar het is niet nodig want h/t is maar 22 km en dat kan met gemak puur elektrisch.
        Idem hier.
        Overschot zonnepanelen wordt nu gebruikt voor de wagen.
        Na 6 maand zonder benzine verbruik ben ik wel verplicht om een paar liter benzine bij te vullen om het verouderen van de benzine tegen te gaan.
        Heb dat nu al 2x moeten doen.
        Bij ouders en schoonouders kan ik ook gratis bijladen.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Idem hier.
          Overschot zonnepanelen wordt nu gebruikt voor de wagen.
          Na 6 maand zonder benzine verbruik ben ik wel verplicht om een paar liter benzine bij te vullen om het verouderen van de benzine tegen te gaan.
          Heb dat nu al 2x moeten doen.
          Bij ouders en schoonouders kan ik ook gratis bijladen.
          Mag ik eens vragen waarom dan een PHEV gekozen en geen EV?
          Lijkt me toch ook niet zo voordelig om onderhoud te moeten betalen voor de ICE sectie als die niet gebruikt wordt.
          Of heb je laatste 6 maanden uitzonderlijk laag gebruik gehad?

Comment

• Tja, een tussenstap denk ik.
            Een ev was te duur en met de 55km bereik kom ik in 95% van de gevallen toe.
            Onderhoud was 160€ dus dat valt goed mee.
            Nu weet ik wat het is om elektrisch te rijden en heb eigenlijk een range extender als het nodig is.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Als CNG-rijder loont het de moeite de app CarbuOgaz te consulteren alvorens langs een tankstation te rijden, Dats24 is de laatste tijd de allerduurste.. met wat uitkijken vind je er andere waar je voor een euro (per kg jawel) minder hetzelfde H-gas kan tanken. Zo lang het duurt.

Comment

• iemand een prognose wat er zou kunnen gebeuren

...het waren de russen...niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

iemand een prognose wat er zou kunnen gebeuren

...het waren de russen...niet

Stel de vraag op Twitter-X. Alleen daar kan je de waarheid vinden.

Comment

• op x vind je dubbel zoveel leugens, alleen krijg je daar tenminste niet alleen de groenlinkse eu+harris-propaganda te slikken

Comment

• Op X mag je onder het mom van vrije meningsuiting zowat alles zetten, inclusief opruiende leugens, die door de narcistische eigenaar mede gretig worden verspreid.
                        Waarschijnlijk staat er hier en daar wel een waarheidje tussen als je goed naar een speld in een hooiberg kan zoeken.

Comment

• heel de propagandapers haalt hun scoops uit X, vlg hun narratief en met een paternale duiding erbij, wat hen niet zint wordt verzwegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            op x vind je dubbel zoveel leugens, alleen krijg je daar tenminste niet alleen de groenlinkse eu+harris-propaganda te slikken
                            Omdat die door lord Elon wordt tegen gehouden.
                            Ik heb Musk op mijn negeerlijst staan, en toch krijg ik zijn zever en leugens toch op mijn tijdlijn.

X is rechtse propaganda, waar ze om de schijn te redden toch wat linkse berichten tussen laten staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Omdat die door lord Elon wordt tegen gehouden.
                              Ik heb Musk op mijn negeerlijst staan, en toch krijg ik zijn zever en leugens toch op mijn tijdlijn.

X is rechtse propaganda, waar ze om de schijn te redden toch wat linkse berichten tussen laten staan.
                              Doe geen moeite meer... bobo zit hier momenteel gewoon wat tegen zichzelf te zeveren, geen kat (zelfs geen extreemrechtse kat) die nog reageert.

Comment

Working...
                              X