Ik heb in het verleden 2x een trackday-auto laten wrappen en het resultaat was niet goed. Nu krijg ik binnen enkele weken een Yaris Gr die ik graag in een vintage race-livery wil laten zetten. Iemand die een bedrijfje kan adviseren dat topresultaat levert ? Zijn er andere opties dan wrappen ? Iedeeën voor liveries zijn ook altijd welkom.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wrappen
Collapse
X
-
1 adres: https://www.bcsignature.be/
Het enige wat deze blauwe Porsche 911 nog miste was de bijpassende GULF striping om de look te .vervolledigen. De striping en nummer werd op maat gemaakt, en vakkundig geplaatst zodat er geen vervorming optreed op de oversized spoiler achteraan. Ready for some vintage racing! Op zoek naar de striping die bij uw auto past?Contacteer ons voor uw vrijblijvende offerte. Cette Porsche 911 bleue manquais encore juste le striping GULF pour finir le look. Le striping et numèro sont fait sur mesure, et
Deze BMW 3.8 csi E9 werd reeds volledige gerestaureerd naar absolute nieuwstaat, zowel het koetswerk, het interieur als het mechanische gedeelte zijn in topconditie. De eigenaar zocht een originele look om de wagen echt uniek te maken. Ons design team ging aan de slag met het populaire GULF thema en maakte er een beschadigde, verroeste versie van, dat sterk contrasteert met de uitmuntende staat van de auto. Door het gebruik van hoge resolutie elementen en onze HD print technologie is het eindre
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenZijn die niet zo goed als failliet?
Een aantal van hun franchisenemers zijn er toch mee gestopt.
Comment
-
Als je het bij een Toyota livery wil houden, dan is het IMSA palet (zie post van Utah hierboven) wel een leuke basis om van te vertrekken. Dat kan je met een vintage patroon toepassen, of ook wat moderniseren. Voorbeelden genoeg te vinden voor inspiratie.
Een andere klassieker is een zwart/rode Advan livery. Past op verschillende wagentypes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten
Nee zijn helemaal niet failliet. Franchise is wel volledig gestopt.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenIk heb in het verleden 2x een trackday-auto laten wrappen en het resultaat was niet goed. Nu krijg ik binnen enkele weken een Yaris Gr die ik graag in een vintage race-livery wil laten zetten. Iemand die een bedrijfje kan adviseren dat topresultaat levert ? Zijn er andere opties dan wrappen ? Iedeeën voor liveries zijn ook altijd welkom.
Neem gerust eens een kijke op www.instagram.com/UNITM.be
Buiten het polijsten, coatings en PPF folie hebben wij ook ervaring met wrappen.
bijvoorbeeld deze Porsche Boxster Spyder werd voorzien van een Le Mans Livery... op maat van de wagen gemaakt.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Even inhaken op dit bestaande draadje…
Na een 1 jaar staat de motorkap van onze auto serieus gespikkeld van de steenslag. Dus zou dit willen laten wegwerken en tegelijk een PPF folie over de motorkap (enkel daar) wil laten zetten.
Heeft er iemand een idee van de prijs? En iemand een goed adres op de as Sint-Truiden/Tienen/Leuven?
Thx!Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)
Comment
Comment