Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tanken, pistool erin en prijs verhoogt(Texaco)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tanken, pistool erin en prijs verhoogt(Texaco)

Geen bord op de straatkant maar op de pomp stond 1,153 €. Denkelijk is dat het laagste bedrag en Diesel(staat er niet bij of't diesel of naft is).
    Ik plaatste het pistool in de vuldop en plots veranderd die prijs naar 1,314€. Wat voor praktijken zijn dit nu weer?
    Overal staat Diesel bijna 1,1...€ of lager. Maar hoe dikwijls mag men prijsaanpassingen doen?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

zoveel men wil als men onder het maximum blijft. Prijs op de pomp was waarschijnlijk van het laatst getankte product...

Comment

zou ik ook denken

...ik was net de officiele prijzen aan het checken, benzine 95 1.367 diesel 1.337

zou straf zijn dat op het éne zoveel korting wordt gegeven als op het andere

Comment

Ik heb dat wel eens gehad om exact middernacht. We worden hier weer eens echt in ons kruis gepakt want diesel in Nederland staat al weken een pak goedkoper trouwens.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

...ik denk al zolang ik met huidige auto rij eigenlijk, vanaf ergens rond 2015 betalen we meer...en wat wij in nl aan diesel tanken wordt ruimschoots gecompenseerd door de nl-benzine rijders die daar tegen €1.6 aankijken

Comment

Working...
          X