In de praktijk lijkt het me belangrijker welke range je in de slechtste omstandigheden (autosnelweg - temp beneden 10°C- tegenwind) met de specifieke rijstijl van de bestuurder kan halen en welke minimum range je als gebruiker in normale omstandigheden altijd wil halen.
Alle andere keuzes zijn eerder een kwestie van smaak en wat je ervoor wil of kan betalen.
Allee, dat is toch het eerste criteria waar ik me op baseer om tot een uiteindelijke kezue te komen.
Wat een ander of eender welk testprogramma er uit kan persen lijkt me minder belangrijk.
Het is wel een aanwijzing om zelf al een eerste uitsluiting beginnen te maken met praktijktesten. Uit een EV met een marketingrange van 300 km ga je zelf geen 400 km puren. Anderzijds, een gepubliceerd cijfer van 500 km zou ik toch zelf eerst eens goed willen testen (minstens één hele dag). Ik test een kandidaat opvolger ook altijd in de periode januari-februari.
Alle andere keuzes zijn eerder een kwestie van smaak en wat je ervoor wil of kan betalen.
Allee, dat is toch het eerste criteria waar ik me op baseer om tot een uiteindelijke kezue te komen.
Wat een ander of eender welk testprogramma er uit kan persen lijkt me minder belangrijk.
Het is wel een aanwijzing om zelf al een eerste uitsluiting beginnen te maken met praktijktesten. Uit een EV met een marketingrange van 300 km ga je zelf geen 400 km puren. Anderzijds, een gepubliceerd cijfer van 500 km zou ik toch zelf eerst eens goed willen testen (minstens één hele dag). Ik test een kandidaat opvolger ook altijd in de periode januari-februari.
Comment