Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Ik kan moeilijk gaan redeneren als een Fin, Eskimo of Zuid-Afrikaan.
Ik ben inderdaad begonnen met een benzineauto, daarna overgeschakeld op verschillende diesels en dan op verschillende EV's.
Mijn voorbeeld van 'tanken' was niet zozeer om het als negatief te omschrijven.
Het was maar om aan te geven dat omdat iets onbekend is (in- en uitpluggen) het daarom in de praktijk nog geen 'gedoe' moet zijn.
Ik heb er ook niets op tegen of jij tanken al dan niet een leuk tijdverblijf vindt. Ieder zijn plezier.
Ik heb met benzine, diesel en elektriciteit gereden.
Tot nu toe is, voor mij, op de openbare weg en met een vierwieler, elektrisch rijden het leukste.
Uiteraard komt er vanalles bij kijken.
Die impact van de parameters verschillen dan ook volgens de noden van de gebruiker. De uitkomst kan dan ook voor iedereen anders zijn.
Ik heb geenzins de missie om wie dan ook er van te overtuigen dat elektrisch rijden voor iedereen is weggelegd of de beste oplossing is. Dat is het nl. niet.
Moest ik elke dag honderden km op de autosnelweg rijden, geen thuislaadpaal kunnen plaatsen, afhankelijk zijn van betalende openbare laadpalen,...... reed ik ook niet met een EV.
Ik heb momenteel een profiel waarbij een EV op bijna alle punten de beste uitkomst was.
Die enkele negatieve punten neem ik er dan wel bij. De ideale oplossing bestaat (nog) niet.
Voor een ander kan de uitkomst totaal anders zijn. Heb ik dan ook geen probleem mee.
Comment