Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oplaadtijden EV's en PHEV's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten

Uh? In welke uithoek leef jij dan?
    Hier betekent 'de kerk' al decennia lang niets meer. Laat staan een opgelegd juk.
    Waarschijnlijk op den buiten he Ivo
    In de stad is die invloed helemaal weg.
    Er zijn nu andere religies
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
      8k per jaar voor vakantie alleen... dan denk ik niet dat ge qua inkomen bij de gemiddelde belg hoort
      nou, ik vlieg regelmatig voor mijn werk en als ik dat allemaal zie... Het probleem is dat het tegenwoordig bon ton is om te doen of iedereen gelijk is... Dat is niet zo. Vroeger begreep men dat en had meneer doktoor en de notaris een Jaguar en reed de rest met een fiets... Nu is het alsof het normaal is dat we allemaal een vrijstaande woning, een Tesla, 2 iphones en een playstation hebben en dan ook nog eens tijd om 3 keer op vakantie te gaan…

Comment

niet iedereen gaat dat kunnen betalen...

ge zijt de hele tijd al aan het zeggen hoe ieder het vanuit zijn eigen standpunt moet kunnen invullen. Maar meer dan genoeg mensen hebben daar gewoonweg de middelen niet voor.
        Ja en?
        Wat wil je dat ik daar aan doe?

Je wil toch niet dat ik ga voorschrijven aan wat ze hun middelen dan wel moeten besteden?

En wat je niet hebt daar moet je ook niet voor betalen.
        Je kan beter nadenken (op voorhand) hoe je kan vermijden om lasten te betalen dan gewoon op het onvermijdelijke te zitten wachten en vervolgens willoos ondergaan.

Comment

• ik denk dat gij eens moet gaan leven bij een gezin die het echt niet breed hebben

alsof die de keuze hebben... tsss, sorry maar da's een wel heeeeeeeeeeeeel elitaire instelling van uwentwege...
          www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Waarschijnlijk op den buiten he Ivo
            In de stad is die invloed helemaal weg.
            Er zijn nu andere religies
            Ik ben geboren op 'den buiten' en woon nu terug op den buiten (of wat daar nu nog voor moet doorgaan ).
            Daartussen zowat overal gewoond en uitgehangen.
            Op de eerste 18 jaar na geen last meer gehad van welke religie dan ook.

Comment

• 'net' is relatief he, oma werd 103 en zij droeg haar kruis, das in mijn leven

Comment

ik denk dat gij eens moet gaan leven bij een gezin die het echt niet breed hebben

alsof die de keuze hebben... tsss, sorry maar da's een wel heeeeeeeeeeeeel elitaire instelling van uwentwege...
                Ik begrijp uw punt niet.
                Omdat sommige mensen (om wat voor reden dan ook) het niet breed hebben moet iedereen zo maar gaan leven?
                Zoniet zijn ze 'elitair'?
                Ik denk dat er in België nu niet bepaald echt een probleem is met 'herverdeling'.

En een (PH)EV gaat er niet trager noch sneller door laden.
                Last edited by ivob2; 11/12/2020, 20:16.

Comment

8k per jaar voor vakantie alleen... dan denk ik niet dat ge qua inkomen bij de gemiddelde belg hoort
                  Ik zie rond mij niet anders. En ik ben ook maar een gewone werknemer. 2 verdieners, 1-2 kinderen, en reizen maar! Hoe verder hoe liever! Geen kritiek op die mensen, iedereen doet met zijn geld wat ie wil. Maar ik wou het als voorbeeld aanhalen, bij activiteiten die geld kosten, zonder enige financiële return. Het kan natuurlijk minder, maar ook meer.
                  Last edited by order66; 11/12/2020, 20:18.
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik ben geboren op 'den buiten' en woon nu terug op den buiten (of wat daar nu nog voor moet doorgaan ).
                    Daartussen zowat overal gewoond en uitgehangen.
                    Op de eerste 18 jaar na geen last meer gehad van welke religie dan ook.
                    Dan heb je geluk. Ik ben als vrijwillig veel bezig met slachtoffers van sektes en geloof me vrij... ik kan je een aantal waanzinnige verhalen vertellen.

Comment

• Ik kan uit het hoofd enkele gemeenten opnoemen waar nog veel lakens uitgedeeld worden door religie. Ik heb er vrienden wonen, daar hoor je wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Dan heb je geluk. Ik ben als vrijwillig veel bezig met slachtoffers van sektes en geloof me vrij... ik kan je een aantal waanzinnige verhalen vertellen.
                        Geluk?
                        Ik ben geen alcoholverslaafde, dus ik heb geluk?
                        Ik ben niet gokverslaafd, dus ik heb geluk?
                        Ik ben geen slachtoffer van phishing, dus ik heb geluk?
                        Ik ben niet arm, dus ik heb geluk?
                        Ik ben niet uitzonderlijk rijk, dus ik heb geluk?
                        ......
                        Ik neem mijn eigen verantwoordelijkheden en draag gewoon de gevolgen van mijn eigen keuzes (goed of slecht).

De meeste mensen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn gewoon het 'slachtoffer' van hun eigen keuzes.
                        Met 'geluk' of 'ongeluk' heeft dat voor het grootste deel weinig te maken.
                        Ik ben net zo naakt en dom geboren als iedereen.
                        En al helemaal niet per geluk in een 'bevoorrechte' omgeving.

Ik geef toe, ik had wel het geluk in een land als België geboren te worden. Waar bijna iedereen kansen geboden krijgt. Je moet ze alleen willen grijpen en je beter niet verschuilen in de slachtofferrol.

Comment

• ivo je bent een wijze mens

(wijs opgevoed?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                            Ik kan uit het hoofd enkele gemeenten opnoemen waar nog veel lakens uitgedeeld worden door religie. Ik heb er vrienden wonen, daar hoor je wat.
                            Ik ga toch liever af op eigen ervaringen dan op wat ik zoal hoor (of lees).
                            Geen last van. Nergens. Zal wel weer aan mij liggen.
                            Het is niet omdat iets of iemand tracht een laken uit de delen dat je het dan moet aannemen.
                            Weigeren staat je nog altijd vrij.

Inmiddels tijd genoeg om de EV rustig te laten bijladen.....
                            En gezien de recente "uitwijdingen" ben ik niet alleen.
                            Last edited by ivob2; 11/12/2020, 20:29.

Comment

Ik begrijp uw punt niet.
                              Omdat sommige mensen (om wat voor reden dan ook) het niet breed hebben moet iedereen zo maar gaan leven?
                              Zoniet zijn ze 'elitair'?
                              Ik denk dat er in België nu niet bepaald echt een probleem is met 'herverdeling'.

En een (PH)EV gaat er niet trager noch sneller door laden.
                              euhm, ik zeg niets wat gij moet doen. Laat maar zien waar ik dat beweer. Maar gij laat het uitschijnen dat iedereen zich zo maar gaat kunnen aanpassen. Ik denk dat ge uw oogkleppen eens moet afdoen.

Ik heb het voorrecht om in mijn werk met alle lagen van de bevolking in contact te komen. En er zijn er genoeg die van dag tot dag MOETEN leven. Laat staan dat die zich kunnen voorbereiden op hetgeen gaat komen.
                              En laat me duidelijk zijn, hoeveel gij verdient maakt mij niet uit. Wat ge ermee doet maakt mij niet uit. Maar aub stop ermee om te denken dat iedereen de middelen heeft om zo vooruitziend te kunnen zijn als gij. Mensen die op het einde van hun loon nog een stuk van de maand over hebben, hebben die luxe namelijk niet.

En herverdeling?? Ik weet niet in welke wereld gij leeft??
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ivo je bent een wijze mens
                                Hmm.
                                Ironie, sarcasme, mouwstrijkerij,.....

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                (wijs opgevoed?)
                                Eerder 'ervaring' door jaren op de teller.
                                En tegendraadse genen, dat helpt ook .

Comment

• stukje bewondering voor uw typekunsten, nuchterheid en radvantongzijn

Comment

Geluk?
                                    Ik ben geen alcoholverslaafde, dus ik heb geluk?
                                    Ik ben niet gokverslaafd, dus ik heb geluk?
                                    Ik ben geen slachtoffer van phishing, dus ik heb geluk?
                                    Ik ben niet arm, dus ik heb geluk?
                                    Ik ben niet uitzonderlijk rijk, dus ik heb geluk?
                                    ......
                                    Ik neem mijn eigen verantwoordelijkheden en draag gewoon de gevolgen van mijn eigen keuzes (goed of slecht).

De meeste mensen (uitzonderingen zijn er altijd) zijn gewoon het 'slachtoffer' van hun eigen keuzes.
                                    Met 'geluk' of 'ongeluk' heeft dat voor het grootste deel weinig te maken.
                                    Ik ben net zo naakt en dom geboren als iedereen.
                                    En al helemaal niet per geluk in een 'bevoorrechte' omgeving.

Ik geef toe, ik had wel het geluk in een land als België geboren te worden. Waar bijna iedereen kansen geboden krijgt. Je moet ze alleen willen grijpen en je beter niet verschuilen in de slachtofferrol.
                                    In veel gevallen klopt dat maar als je bijvoorbeeld geboren bent compleet geïsoleerd van anderen en opgevoed in de zekerheid dat God iedereen binnenkort gaat doden en enkel jij en je ouders zijn uitverkoren om dit met nog een handvol mensen te overleven... Dan kan ik je garanderen dat het leven voor iedereen niet even simpel start... Het zijn verhalen die ik dagelijks zie passeren en die mensen tekenen en soms breken voor de rest van hun leven.

Comment

Ik ga toch liever af op eigen ervaringen dan op wat ik zoal hoor (of lees).
                                      Geen last van. Nergens. Zal wel weer aan mij liggen.
                                      Het is niet omdat iets of iemand tracht een laken uit de delen dat je het dan moet aannemen.
                                      Weigeren staat je nog altijd vrij.

Inmiddels tijd genoeg om de EV rustig te laten bijladen.....
                                      En gezien de recente "uitwijdingen" ben ik niet alleen.
                                      Mijn fiets is ondertussen ook aan het laden...
                                      Als het het zo lees heb je veel leugenaars tussen je vrienden

Comment

• Waar slaat dat nu weer op?
                                        En waar lees je dat ik uberhaüpt vrienden heb?
                                        Last edited by ivob2; 11/12/2020, 20:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

In veel gevallen klopt dat maar als je bijvoorbeeld geboren bent compleet geïsoleerd van anderen en opgevoed in de zekerheid dat God iedereen binnenkort gaat doden en enkel jij en je ouders zijn uitverkoren om dit met nog een handvol mensen te overleven... Dan kan ik je garanderen dat het leven voor iedereen niet even simpel start... Het zijn verhalen die ik dagelijks zie passeren en die mensen tekenen en soms breken voor de rest van hun leven.
                                          Ahum.
                                          Ik ben tussen mijn 12de en 18de 'opgevoed' door de jezuïeten.
                                          De beste 'opvoeding' om voorgoed van alle geloof verlost te zijn.

Ik ontken zelfs je stelling hieboven niet.
                                          Maar, zoals steeds, maakt de uitzondering nog altijd de regel niet.

Comment

Working...
                                          X