Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mitsubishi stopt ermee in Europa
Collapse
X
-
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
Dat is bij BMW ook wel hoor....E46 en E39 die bij de dealer komen hebben vaak een recall voor nieuwe airbags'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
vraag is,de kip of het ei....in de jaren 90 hadden dergelijke merken toch een mooi dealernet denk ik me te herinneren.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenJa is gewoon eigen aan wat je verkoopt, Subaru in Wallonië werkt wel. Mitsubishi heeft met zijn Outlander en L200, twee modellen die goed gaan, maar dat is te beperkt de dag van vandaag.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met TapatalkBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
vraag is,de kip of het ei....in de jaren 90 hadden dergelijke merken toch een mooi dealernet denk ik me te herinneren.
Hier hebben we altijd een Mazda, Mitsubishi, Honda en een Toyota garage gehad.
Toyota is ondertussen weg de andere 3 zijn er nog altijd.
Aan de andere kant van de stad heb je ook een Toyota en Mitsubishi dealer die er al heel lang zijn.
Subaru is hier nooit geweest volgens mij.
Suzuki had 2 dealers maar die zijn al lang weg.
Dat was nochtans in hun goede tijd.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk BerichtenOei. En wat vinden Renault en Nissan hiervan?
Het voordeel van Mitsu is dat deze nog hun eigen techniek aanbieden.
Nissan stelt niets meer voor sinds de overname door Renault. Bvb QQ,Juke,Xtrail,....allemaal mediocre auto's zoals de Renaults,Opels,....van deze wereld.
Er is echt wel een rede waarom die meuk niet over de hele wereld verkocht wordt hoor... Maar toch,zoals ik al zei die domme Europeanen blijven erin trappen want degelijke generalisten zoals de Japanners of Ford verliezen marktaandeel.... Maar ik dram waarschijnlijk te hard door hierover.
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk BerichtenOei. En wat vinden Renault en Nissan hiervan?
Jammer, want de Outlander PHEV was een van de weinige niet-fake hybrides op de markt...
Comment
-
Ik volg je daarin maar over 25 jaar hadden ze wel een compleet gamma,alle Japanners...en kwaliteit zat altijd goed. En toch is de consument naar andere wagens gegaan die vaak minderwaardig zijn. Ik heb werkervaring met zowel Japanners als bvb Renault/Dacia, Opel,.... dan zie je het verschil echt wel hoor in de positieve zin van de Japanners
Waarom kopen we toch liever andere producten? Aandacht voor dingen zoals interieur. Kijk maar naar een Hyundai en Kia, die zijn echt naar Europees design gegaan.
Moesten Honda's er niet zo gek uitzien zouden ze hier ook veel meer rijden.
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
In de jaren 80-90 waren de modellen bij Honda sowieso mooi. Civic (15i GT bvb), Accord, CRXNu jammer genoeg zum kotsen.
Een Colt was ook zeker niet mis, een Galant was voor oude zakken. Je zag deze toch redelijk imo.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIn de jaren 80-90 waren de modellen bij Honda sowieso mooi. Civic (15i GT bvb), Accord, CRXNu jammer genoeg zum kotsen.
Een Colt was ook zeker niet mis, een Galant was voor oude zakken. Je zag deze toch redelijk imo.
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Dan heb je nooit kunnen bestellen bij de Jappen hè want ze zitten allemaal al op de boot als je besteld.
(Zoals eerder gezegd dus)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIn de jaren 80-90 waren de modellen bij Honda sowieso mooi. Civic (15i GT bvb), Accord, CRXNu jammer genoeg zum kotsen.
Gouden tijd!!!BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Honda uit de jaren 80 en begin 90 is het beste wat er ooit op de planeet rondgereden heeft. Ze hadden stijl,reden innemend,gingen nooit kapot,....wat wil je nog meer?
Gouden tijd!!!
Comment
-
Goeie herinneringen aan dat merk, thuis hebben we er een paar gehad. Een Sapporo, Lancer, Space Wagon. Zelfs een maand met een Sigma break gereden van de garage toen de Space Wagon was uitgebrand.
Die garage heeft die Sigma nog steeds, zijn vrouw blijft daar maar km's mee doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenUiteindelijk is Mitsubishi toch nooit een topper geweest in zijn personenwagens zoals ze dat bij hun 4x4 waren. Zo een Pajero en een L200 zijn toch hun belangrijkste producten altijd geweest. En die kopen maar weinig mensen om ze elke 5 jaar te vervangen. Enkel heeft de rallye sport ergens zijn moment gehad.
Waarom kopen we toch liever andere producten? Aandacht voor dingen zoals interieur. Kijk maar naar een Hyundai en Kia, die zijn echt naar Europees design gegaan.
Moesten Honda's er niet zo gek uitzien zouden ze hier ook veel meer rijden.
Was dat ook vergeten maar nu ik er aan weer denk reden er toch heel veel rond.
Zeker de breaks met de haaien neus zoals men toen zei was één van de sportiefste op de markt.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Amai, dan heeft demijne 5 maand op diene boot gezeten ? Die moet ne serieuzen toer gedaan hebben .. :-S
Waarom vaste pakketten denk je?
Er zullen natuurlijk uitzonderingen zijn van net veel en uitverkochte of net weinig gevraagde modellen voor onze markt.
Staat ook op YouTube een mooie documentaire van hoe de Japanse wagens die wij bestellen hier geraken.
Met een link van het hele proces in de fabriek.
Een aanrader.
Op nen auto uit Europa moet je al zo lang wachten.Last edited by Gixxer; 15/12/2020, 11:25.den borre
Int3x0r
Comment
-
Honda uit de jaren 80 en begin 90 is het beste wat er ooit op de planeet rondgereden heeft. Ze hadden stijl,reden innemend,gingen nooit kapot,....wat wil je nog meer?
Gouden tijd!!!
Ipv een schuivertje duwde je een verlicht knopje in en hoorde je de ene klepjes dichtgaan en de andere opengaan.
Ook de meedraaiende achterwielen bij het parkeren was niet gezien.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Amai, dan heeft demijne 5 maand op diene boot gezeten ? Die moet ne serieuzen toer gedaan hebben .. :-S
Comment
-
japanners vroeger waren een stukje goedkoper en beter uitgerust dan een opel, cit, ford of renault en ze haalden hogere vermogens uit kleinere moteurkes (galant turbodiesel voor de prijs van een ford atmo sierra diesel etc)
maar das weggevallen en ze ze zijn niet specifiek op de wltp-procedure geent waardoor ze theoretisch meer zuipen en belast worden
Comment
Comment