Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mitsubishi stopt ermee in Europa
Collapse
X
-
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
-
Ik ben 51 nu en sinds bij bewustzijn hebben we in ons dorp een Subaru-dealer. Een schandaal eigenlijk dat ik er nooit een auto gekocht heb maar de Renault-dealer in het naastgelegen dorp heb gesteund.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenIk ben 51 nu en sinds bij bewustzijn hebben we in ons dorp een Subaru-dealer. Een schandaal eigenlijk dat ik er nooit een auto gekocht heb maar de Renault-dealer in het naastgelegen dorp heb gesteund.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Maar Subaru's zijn ook nooit gericht geweest op de Europese markt hé. Zijn pas een dikke 10 jaar terug met een diesel gekomen (die ondertussen ook al weer afgevoerd is), en hun boxers benzines zijn nooit een toonbeeld van zuinigheid geweest (mijn broer heeft nog een Impreza Gt Turbo gehad, niet te zot rijden en die zat al snel aan de 11l/100 km), en dan had je ook nog die permanente 4x4 toestanden, ook al niet echt nuttig in onze contreien en enkel maar trot meerverbruik leiden.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIn Wallonië verkopen die nog steeds redelijk hoor, hangt echt van de geografie af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIn Wallonië verkopen die nog steeds redelijk hoor, hangt echt van de geografie af.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
In Nederland zijn er heel veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
In Nederland zijn er heel veel.
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Maar Subaru's zijn ook nooit gericht geweest op de Europese markt hé. Zijn pas een dikke 10 jaar terug met een diesel gekomen (die ondertussen ook al weer afgevoerd is), en hun boxers benzines zijn nooit een toonbeeld van zuinigheid geweest (mijn broer heeft nog een Impreza Gt Turbo gehad, niet te zot rijden en die zat al snel aan de 11l/100 km), en dan had je ook nog die permanente 4x4 toestanden, ook al niet echt nuttig in onze contreien en enkel maar trot meerverbruik leiden.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
M'n vader heeft nog Legacy 2.0 4WD gereden, 14 jaar en 160.000 km dacht ik, buiten jaarlijkse smeerbeurt geen garage aan de binnenkant gezien. Als je niet te veel km's deed, maakte dat hoger verbruik niet zo veel uit... en 10 liter / 100 km was eind jaren 80 nu ook niet zooo uitzonderlijk hoog voor een 2 liter naft. Weggedaan wegens zin in iets anders, ander reed die nu nog rond denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenM'n vader heeft nog Legacy 2.0 4WD gereden, 14 jaar en 160.000 km dacht ik, buiten jaarlijkse smeerbeurt geen garage aan de binnenkant gezien. Als je niet te veel km's deed, maakte dat hoger verbruik niet zo veel uit... en 10 liter / 100 km was eind jaren 80 nu ook niet zooo uitzonderlijk hoog voor een 2 liter naft. Weggedaan wegens zin in iets anders, ander reed die nu nog rond denk ik.
Maar inderdaad, oerdegelijk. Mijn broer heeft nog een Impreza Gt Turbo gehad, zuipen als een ketter, maar nooit pannes gehad en echt wel stevig gebruikt (wel altijd rustig warm gereden en turbo laten nadraaien).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenMijn moeder was nog niet bij een dealer geweest met die wagen en kreeg een brief thuis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
ik kan nog beter. De eerste wagen van een bepaald model moest nog aan de dealer geleverd worden en de eerste recall was al binnen...
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
mja... japanners zijn verre van feilbaar en doen soms ook alle moeite van de wereld om fouten te verdoezelen. De airbags van een japanse leverancier. Men wist al jaren dat er problemen waren en toch heeft het nog een hele tijd geduurd eer men de problemen is beginnen oplossen. En zelfs met die vervangingsairbags waren er ook problemen.
en dan andere dingen waarvan ik niet durf zeggen of ze waar zijn of niet. zoals dat de bestuurderskant sterker was dan de passagierskant om door te normen te geraken. Kan evengoed fabeltje zijn natuurlijk, maar er is in de autowereld wel lang sprake van geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenmja... japanners zijn verre van feilbaar en doen soms ook alle moeite van de wereld om fouten te verdoezelen. De airbags van een japanse leverancier. Men wist al jaren dat er problemen waren en toch heeft het nog een hele tijd geduurd eer men de problemen is beginnen oplossen. En zelfs met die vervangingsairbags waren er ook problemen.
en dan andere dingen waarvan ik niet durf zeggen of ze waar zijn of niet. zoals dat de bestuurderskant sterker was dan de passagierskant om door te normen te geraken. Kan evengoed fabeltje zijn natuurlijk, maar er is in de autowereld wel lang sprake van geweest.
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenmja... japanners zijn verre van feilbaar en doen soms ook alle moeite van de wereld om fouten te verdoezelen. De airbags van een japanse leverancier. Men wist al jaren dat er problemen waren en toch heeft het nog een hele tijd geduurd eer men de problemen is beginnen oplossen. En zelfs met die vervangingsairbags waren er ook problemen.
Het is soms ook gewoon niet vol te houden om vast te houden aan je eigen gelijk of het wordt je eigen ondergang.
In het "huwelijk" tussen Nissan en Renault zijn ook al rare dingen gebeurd'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
Dat laatste heb ik ook gehoord van één Japanse constructeur voor één auto. En het gaat hier zeker niet om Honda,ik ga het merk niet noemen omdat er ook aanwijzingen zijn dat het broodje aap is. Al is er maar een tiende van waar dan vind ik het compleet niet kunnen en mag het zware sanctie krijgen,want met veiligheid speel je niet. Het gerucht deed ook de ronde dat GM dit lange tijd gedaan heeft en die zijn niet Japans. Gelukkig zijn die niet meer op onze markt aanwezig.
De small overlap test gaat over een crash test specifiek aan de linkerzijde van de wagen, die de normale kreupelzones passeert. Rechts bestond geen test voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIn de jaren 80-90 waren de modellen bij Honda sowieso mooi. Civic (15i GT bvb), Accord, CRXNu jammer genoeg zum kotsen.
Een Colt was ook zeker niet mis, een Galant was voor oude zakken. Je zag deze toch redelijk imo.Type R, atmo 9k rpm. Een van de beste FWD-auto's ooit gemaakt.
Of een Legend met V6...
Ik was een echte Honda-fan, nu nog steeds maar minder dan toen.
In de USA hebben ze nog steeds een meer dan mooi gamma. Hier is het een beetje minder.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
IntegraType R, atmo 9k rpm. Een van de beste FWD-auto's ooit gemaakt.
Of een Legend met V6...
Ik was een echte Honda-fan, nu nog steeds maar minder dan toen.
In de USA hebben ze nog steeds een meer dan mooi gamma. Hier is het een beetje minder.
Mijn vrouw kon echt voor een knappe optima gaan in haar budget, maar die wou dat zelfs niet bekijken. Zelfs de superb die ze een tijd had was voor veel mensen al exotisch of speciaal. Waarom zou je een full option superb nemen wanneer je een BMW 3 kan hebben voor dat budget krijg je dan als vraag.
Belgen shoppen gewoon heel klassiek. Het best zie je dat in Nederland vind ik, daar zie je die wagens. De Outlander is daar een succes bijvoorbeeld.
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment