Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wrakken bij dealers en handelaars

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wrakken bij dealers en handelaars

Misschien een raar topic maar wat mij opvalt is dat bij dealers en handelaars steeds veel (zelfs oude) wrakken staan die nooit geen toegevoegde waarde meer hebben.
    Wat zou hier de bedoeling van kunnen zijn? Het ontsiert toch vaak het bedrijf en neemt veel plaats in ipv deze wagen op te laten halen voor oud ijzer en recyclage?
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Das vaak just het interessantste wat er nog te beleven valt bij een garage, dus laat ze maar mooi staan !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
      Misschien een raar topic maar wat mij opvalt is dat bij dealers en handelaars steeds veel (zelfs oude) wrakken staan die nooit geen toegevoegde waarde meer hebben.
      Wat zou hier de bedoeling van kunnen zijn? Het ontsiert toch vaak het bedrijf en neemt veel plaats in ipv deze wagen op te laten halen voor oud ijzer en recyclage?
      Ze hebben dus altijd een toegevoegde waarde.
      Heb je niet enkele voorbeelden? Zonder foto’s heeft dit topic geen toegevoegde waarde.

Comment

zou 't niet kunnen dat die wrakken er staan te wachten tot ze opgehaald zijn door de opkoper? mijn ongeval V60 staat na bijna 2 weken nog altijd bij de dealer,(zie ik aan de Volvo app), woensdag 2/12 bericht gekregen dat de auto voor vrijdag 4/12 moest leeg zijn van alle losse accessoires en eigen materiaal omdat dan de opkoper om de auto zou komen, nu staat ze er nog
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Ik werk bij zo'n dealer... het heeft met zwart geld te maken. De zaak koopt de wrakken aan, de baas verkoopt ze in't zwart en strijkt een deel van het geld op. De zaak slikt het verlies. Als ze weg gaan voor recyclage heeft hij niets.

Comment

ik vermoed inderdaad ook dat het wel zo iets als rede heeft....
            @tigra: ik bedoel niet de liefhebbersgarage die een oldtimer in afbraak heeft maar de grote tweedehandsmarchanten en dealers waar auto's van pakweg 10 jaar buiten staan de omgeving te ontsieren.

het zijn zo allemaal dingen die me storen aan de autowereld en die niet bijdragen tot een positief imago van de sector dewelke veel autoliefhebbers en degelijke bedrijven soms moeten bekopen...net zoals over enkele jaren die rijdende wrakken met O platen er nu voor zorgen dat liefhebbers het gelach betalen
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ze hebben dus altijd een toegevoegde waarde.
              Heb je niet enkele voorbeelden? Zonder foto’s heeft dit topic geen toegevoegde waarde.
              Goh,google streetview van de gemiddelde Belgische N baan toont al veel hoor

Comment

.. het gelach betalen
                hahaha

Comment

Mij is geleerd dat een (glim)lach niets kost.

Comment

We hebben een periode gehad dat er overal nog enkel mooie wagens stonden en ze de oude wegstaken maar nu is het inderdaad weer een mengelmoes.

Als er op de eerste rij recente Porsches en andere luxewagens staan met net daarachter een hoop wagens (die hier zo goed als niemand wil) voor export dan gaan weinig mensen daar vertrouwen in hebben.

Mensen hebben nu eenmaal liever dat alles netjes is en dat geeft hun vertrouwen ook al heeft dat er niks mee te maken.

Zal wel kloppen wat unter zegt.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

bij de plaatselijke bmw dealer, met nochtans hele chique toonzaal, welke zijn zaak op de hoek van de straat heeft, staan de niet BMW's vanvoor en de gecrashte auto's die naar de carrossier moeten gaan aan de andere kant. Nou, nodigt toch niet echt uit om binnen te gaan.
                      www.peugeotforum.be

Comment

Op de rotonde ter hoogte van campus AZ Zeno in Maldegem is woensdag om 11 uur een spectaculair ongeval gebeurd.

Hoort hier mss niet helemaal thuis, maar ik blijf het toch altijd bizar vinden dat die dingen soms gewoon uit elkaar spatten bij ongevallen.

En je ziet daar dan vaak kinderen in zitten achteraan, zonder gordel of wat dan ook...

Comment

glasvezel zonder enige versteviging... 't is al langer een heikel punt bij campers en een paar jaar geleden ook al aangekaart geweest door testaankoop.
                          www.peugeotforum.be

Comment

Zal ook weer ne sjieke marginaal zijn die het veroorzaakt heeft: drank, drugs, geen rijbewijs en dan zo een wit krel met vier verschillende wielen... kom het maar tegen !

Comment

Working...
                            X