Ik heb champagnekleur. Dat is ook behoorlijk saai hoor...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lakkleuren: Belgen worden alsmaar "saaier"
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk BerichtenIk heb champagnekleur. Dat is ook behoorlijk saai hoor...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk BerichtenIk heb champagnekleur. Dat is ook behoorlijk saai hoor...
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Sinds wanneer is een kleur saai ? Een mens kan saai zijn. Een spel. Een tv programma of film ... ok. Maar een kleur ?
Hebben jullie dan allemaal een groene keuken of gele badkamer of oranje salon ?
Als het saai is in mijn auto ligt het bij mij toch niet aan de auto's die ik passeer. Ik zou eerder denken omdat het niet vooruit gaat, of omdat er achterlijke muziek opstaat, of omdat je op een lange steenweg rijdt ...
Van het eerste heb ik geen last, van het tweede zou pas stom zijn, en er is wel een saaie weg van thuis naar 't werk, met 9 km in 11 minuten steenweg rechtdoor. Maar ik neem dikwijls een binnenweg, met 9,5 km en 14 minuten bochtenwerk. Veel leuker, en of er daar grijze of witte auto's geparkeerd staan, dat stoort mij niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenSinds wanneer is een kleur saai ? Een mens kan saai zijn. Een spel. Een tv programma of film ... ok. Maar een kleur ?
Hebben jullie dan allemaal een groene keuken of gele badkamer of oranje salon ?
Als het saai is in mijn auto ligt het bij mij toch niet aan de auto's die ik passeer. Ik zou eerder denken omdat het niet vooruit gaat, of omdat er achterlijke muziek opstaat, of omdat je op een lange steenweg rijdt ...
Van het eerste heb ik geen last, van het tweede zou pas stom zijn, en er is wel een saaie weg van thuis naar 't werk, met 9 km in 11 minuten steenweg rechtdoor. Maar ik neem dikwijls een binnenweg, met 9,5 km en 14 minuten bochtenwerk. Veel leuker, en of er daar grijze of witte auto's geparkeerd staan, dat stoort mij niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensaai zijn is een bewuste keuze
Comment
Comment