Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lakkleuren: Belgen worden alsmaar "saaier"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb champagnekleur. Dat is ook behoorlijk saai hoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
      Als dat kleur iets zegt over je levensstijl, valt dat nog wel mee
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
        ik had vroeger zelfs een beige ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Sinds wanneer is een kleur saai ? Een mens kan saai zijn. Een spel. Een tv programma of film ... ok. Maar een kleur ?
            Hebben jullie dan allemaal een groene keuken of gele badkamer of oranje salon ?
            Als het saai is in mijn auto ligt het bij mij toch niet aan de auto's die ik passeer. Ik zou eerder denken omdat het niet vooruit gaat, of omdat er achterlijke muziek opstaat, of omdat je op een lange steenweg rijdt ...
            Van het eerste heb ik geen last, van het tweede zou pas stom zijn, en er is wel een saaie weg van thuis naar 't werk, met 9 km in 11 minuten steenweg rechtdoor. Maar ik neem dikwijls een binnenweg, met 9,5 km en 14 minuten bochtenwerk. Veel leuker, en of er daar grijze of witte auto's geparkeerd staan, dat stoort mij niet hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
              Sinds wanneer is een kleur saai ? Een mens kan saai zijn. Een spel. Een tv programma of film ... ok. Maar een kleur ?
              Hebben jullie dan allemaal een groene keuken of gele badkamer of oranje salon ?
              Als het saai is in mijn auto ligt het bij mij toch niet aan de auto's die ik passeer. Ik zou eerder denken omdat het niet vooruit gaat, of omdat er achterlijke muziek opstaat, of omdat je op een lange steenweg rijdt ...
              Van het eerste heb ik geen last, van het tweede zou pas stom zijn, en er is wel een saaie weg van thuis naar 't werk, met 9 km in 11 minuten steenweg rechtdoor. Maar ik neem dikwijls een binnenweg, met 9,5 km en 14 minuten bochtenwerk. Veel leuker, en of er daar grijze of witte auto's geparkeerd staan, dat stoort mij niet hoor.
              Saai heeft een betekenis (weinig levendig, vervelend,...), dus saaie kleuren kunnen ook. Net zoals saaie rechte wegen, saaie vergaderingen, enz.. .

Comment

Okee :-)
                In de betekenis weinig levendig kan ik meegaan, daar had ik niet aan gedacht, want een kleur kan moeilijk vervelend zijn hee :-)

Comment

saai zijn is een bewuste keuze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    saai zijn is een bewuste keuze
                    Daar ben ik toch niet in alle gevallen zeker van.

Comment

en dat mag

Comment

Ik heb net een karreke met rood vanonder en zwart vanboven besteld. Misschien "saaie" kleuren maar het is al niet monotoon...

Comment

Working...
                        X