Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de mooiste bandenprofielen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de mooiste bandenprofielen

misschien een beetje een nutteloos topic, maar dat mag en ik kijk bij auto's toch ook naar de banden die erop liggen...en hoewel mooi en goed daarom niet samen een adjectief van een band moeten zijn gaat het hier over de - voor u - knapste profielen

ben al wat ouder dus ik neem aan dat dat ook een invloed heeft

favoriet is de michelin TRX

de fulda y2000 is een beetje een generatiegenoot en ik verdenk ze er wel een beetje van de TRX in het achterhoofd hebben gehouden bij ontwerp

deze vond ik niet mooi, moest ergens 1995 zijn geweest, maat had ze op een 730i
    maar die uitgesproken regengoten waren toen wel echt heel nieuw

uniroyal 550

er was vroeger een band met een V profiel over heel de breedte van de band... en weet niet meer welke het is. Fulda? Al gekeken daar, maar niet direct gevonden...
    www.peugeotforum.be

Comment

vredestein

www.peugeotforum.be

Comment

toyo

www.peugeotforum.be

Comment

...just, weet ook ni gelijk welke ik dacht ook een oude uniroyal

Comment

elke fabrikant zijn versie

goodyear

Comment

goodyear

www.peugeotforum.be

Comment

damn, ge was me voor
                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  vredestein
                  dat was écht een designer-band giugaro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    er was vroeger een band met een V profiel over heel de breedte van de band... en weet niet meer welke het is. Fulda? Al gekeken daar, maar niet direct gevonden...
                    Yokohama?

@bobo

Naar aanleiding van mijn opmerking elders?
                    Last edited by Gixxer; 18/12/2020, 20:04.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Van die schuine groeven zijn ze nu wel wat afgestapt. Ik heb zo'n 15 à 20 jaar terug op korte tijd Kleber Dynaxer, Pirelli P7000 en Michelin Pilot Sport gehad. Die hadden allemaal wel zo'n schuine groeven.

Comment

AD08RS van Yokohama, Toyo R888R, Nankang AR1, Pirelli Super Trofeo R,

Allen hebben ze een mooi profiel en zijflank.

Hoe een semi op een velg ligt

Comment

wel een hoge band he namaz

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

klopt, hoe het profiel eruitziet is mss ondergeschikt, ik vind een knappe band wél knap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Yokohama?

@bobo

jaaaaaaaaaaaaaa

www.peugeotforum.be

Comment

en die hebben meerdere schoon profielen

www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                wel een hoge band he namaz

klopt, hoe het profiel eruitziet is mss ondergeschikt, ik vind een knappe band wél knap
                                185/60/14, Stock mx-5 NA maat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  misschien een beetje een nutteloos topic, maar dat mag en ik kijk bij auto's toch ook naar de banden die erop liggen...en hoewel mooi en goed daarom niet samen een adjectief van een band moeten zijn gaat het hier over de - voor u - knapste profielen

ben al wat ouder dus ik neem aan dat dat ook een invloed heeft

favoriet is de michelin TRX

de fulda y2000 is een beetje een generatiegenoot en ik verdenk ze er wel een beetje van de TRX in het achterhoofd hebben gehouden bij ontwerp

Ik wou deze naar voor schuiven maar dat heb je zelf al gedaan. Heb ik destijds op verschillende wagens gehad en is voor mij nog steeds de mooiste band. Waren trouwens ook helemaal niet slecht, zelf zéér goed in ons regenachtig Belgisch weertje.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Dat vind ik nu echt geen mooi profiel. Ik vind het zelfs wat lijken op een 4x4 band voor een jeep ofzo. Voor offroad en goede modderafvoer.

Comment

Ik heb nog Dunlop SP Sportmaxx gehad. Dat vond ik wel een heel mooi profiel. Vier dikke langsgroeven en dan die schuine streepjes, knap.

Comment

doet me denken aan de continental M3... heb die ook gehad op de 607 en wat een banden

www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                        X