Ja ik snap uw punt hoor, alles is een keuze, wonen in het stadscentrum is niet goedkoop maar het heeft ook voordelen, ik bespaar vooral veel tijd uit door niet naar een stad te moeten rijden en mijn auto er te parkeren als ik eens wil gaan winkelen of een andere activiteit te doen. tijd is ook geld uiteindelijk. als ik elke dag mijn auto in gent centrum zou willen parkeren, zou ik meer aan parking betalen dan dat ik nu aan huur betaal voor mijn appartement 
we kunnen er nog lang over doorbomen, maar ergens vind ik het toch wel frappant dat op de ene plek de stroom gratis is en op de andere peperduur. het gaat toch om dezelfde stroom.
met benzine heb je dat fenomeen niet of toch veel minder (20 cent duurder op de snelweg ofzo).
Dat de peage in frankrijk duur is en het in duitsland gratis is, is even frappant.
Woon je hier in belgie dan maakt het wel uit of je thuis kan laden aan 25 cent of dat je een laadpaal aan 40 cent moet gebruiken. Want je laadt toch meestal thuis, die roadtrips met snelladen is idd een uitzondering die in het totale kostenplaatje weinig door weegt.
Voor mij was goedkope stroom ook niet de reden om elektrisch te gaan rijden, wel het werkingscomfort en het vermogen dat je krijgt. Als ik een uur aan het rijden ben met een ICE dan werkt dat motorgeluid op mijn systeem op den duur, dat geeft een soort vermoeidheid, en dat ervaar ik niet met een EV, mijn kop blijft dan veel langer fris.

we kunnen er nog lang over doorbomen, maar ergens vind ik het toch wel frappant dat op de ene plek de stroom gratis is en op de andere peperduur. het gaat toch om dezelfde stroom.
met benzine heb je dat fenomeen niet of toch veel minder (20 cent duurder op de snelweg ofzo).
Dat de peage in frankrijk duur is en het in duitsland gratis is, is even frappant.
Woon je hier in belgie dan maakt het wel uit of je thuis kan laden aan 25 cent of dat je een laadpaal aan 40 cent moet gebruiken. Want je laadt toch meestal thuis, die roadtrips met snelladen is idd een uitzondering die in het totale kostenplaatje weinig door weegt.
Voor mij was goedkope stroom ook niet de reden om elektrisch te gaan rijden, wel het werkingscomfort en het vermogen dat je krijgt. Als ik een uur aan het rijden ben met een ICE dan werkt dat motorgeluid op mijn systeem op den duur, dat geeft een soort vermoeidheid, en dat ervaar ik niet met een EV, mijn kop blijft dan veel langer fris.
Comment