Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laadpassen en laadpalen prijzen opladen EV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    zoals zo vaak on onze pers, een let's go brandon persbericht van groen zeker
    Binnenkort kunt ge quoten uit Trumps TMTG mediakanalen, eindelijk uw waarheid!
    Wat is een let’s go brandon persbericht?

Comment

• alle media is propaganda, ook bad man orange

de vraag stellen is ze beantwoorden, das geen marginaal fenomeen, vroeger werden we dagelijks overdonderd met presidentieel (non)nieuws om de eu-vivaldi opposant af te kraken in onze staatsgesponsorde pers, nu hoor je...nix meer (goedkeuring nog 37%)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
        Gaat gij nu alle dagen zo een screenshot blijven posten in een topic over prijzen van laadpalen ?
        uiteindelijk met de slimme meter gaat die tabel bepalen hoeveel we aan de laadpaal betalen...wachten op zon en wind, als tinne haar zin krijgt...om een schappelijke prijs te krijgen (in de periode die we zelf nog mogen sturen met eigen vervoer)

Comment

• en wat bepaalt de prijs van de gas en elektriciteit? Soms is het woord van een verkozen dictator genoeg om de gasprijs door het dak te laten gaan... En dat gaat met de toekomstige elektriciteit die uit gelijk welke bron gaat aangemaakt worden niet anders zijn. Als ge het spel slim meespeelt dan zal het allemaal minder erg zijn dan men vaak wil laten uitschijnen.
          www.peugeotforum.be

Comment

• ik doe ook mijn best, flappy...maar alles vergt investeringen en toch wel een dikke trui of gewoonteverandering

De uitbreiding van de CO2-emissiehandel kan de energie-uitgaven van de Vlaamse huishoudens tegen 2030 met 460 euro de hoogte injagen. Dat blijkt uit een studie besteld door Vlaams minister van Omgeving Zuhal Demir (N-VA).

maar dit gaat naast dictators of al dan niet zelf uiteglokte verstoringen in vraag en aanbod

Comment

• dit stond toch als een paal boven water dat dit stond te gebeuren... wie weinig energie gebruikt/verbruikt die voelt de prijsstijging momenteel niet zo hard
              ik hoop dat het voor veel mensen een wake up call is dat men zijn energie toch wel op een betere manier moet gaan gebruiken anders gaat men in de toekomst nog meer mogen betalen
              www.peugeotforum.be

Comment

• ja; dat stond in de sterren geschreven, maar of elke kiezer die minder geinteresserd was zich ervan bewust was is de vraag maar...hoe zou men stemmen als men dit op tafel legt voor de verkiezingen+ dat onze extra belastingen niet de uitstoot van de wereld gaan bepalen

ik steek daar graag mijn centen, geeft me voldoening meer als een reis

china heeft modelsteden, maar wat de wereld heeft gesloten aan steenkool, zet china datzelfde jaar dubbel online

https://www.reuters.com/article/us-c...-idUKKBN2A308U

de winst van nl die van het gas afgaat, stoot china in 3 uur uit, etc, etc

Comment

• ge moet het meer op europees niveau bekijken

zelfs de states lijken nu overstag te gaan voor de green deal... hoewel ik dat woordje groen haat. Ik noem het eerder intelligent energiegebruik.

china zijn steenkool verbruik is zelfs een tijdelijk fenomeen. Daar is men er al langer van overtuigd dat het anders moet en de lange termijn planning is er al navenant aan aangepast.
                  www.peugeotforum.be

Comment

• 2060 is hun doel, als je onze bangmakers moet geloven...is dat véél te laat

trouwens paris climate agreement is netto meer co² wereldlijk in de lucht omdat india en china hun doelstellingen gekoppeld zijn aan hun groei, en ze groeien aan 8% per jaar

(mr green biden infrastructuurplannen geven een nooit geziene piek in co², beton staal en asfalt zijn energieverslindend en alles draait daar vandaag zga op fossiel)

maar genoeg gezaag voor vandaag van mij over dit ;D

Comment

..beton staal en asfalt zijn energieverslindend..
                      Hoe stel jij dan voor van te bouwen ? Kartonnen huizen en aardewegjes ?

Comment

• ja, das een spagaat he waar hij inzit, uw partij als groen alternatief voordoen maar toch uiteindelijk fel meer broeikasgas in de lucht gaan pompen dan uw voorgangers

tis natuurlijk veel te simpel te stellen dat ze eerst wat kernenergie gaan neerpoten, en als dan uw electriciteit low carbon wordt gemaakt, dan pas aan die infrastructuur starten

Comment

maar genoeg gezaag voor vandaag van mij over dit ;D
                          ‘Ondertussen is alweer een nieuwe dag aangebroken, dus… green light!
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

‘Ondertussen is alweer een nieuwe dag aangebroken, dus… green light!
                            Oei, dan gaan we wel weer in een ander topic zagen
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

green light!
                              dat komt uit...de lyrics van let's go brandon

bewust ofni?

Comment

• Goed nieuws voor wie geen (lelijke ) Tesla wil.

https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...andere-merken/

Tesla is maandag begonnen met een pilot waarbij tien eigen laadlocaties in Nederland worden opengesteld voor elektrische auto's van andere merken. Volgens de Amerikaanse fabrikant moet dat zorgen over bijladen wegnemen bij het grote publiek, zodat uiteindelijk meer mensen elektrisch gaan rijden.

Comment

• en blijkbaar aan faire prijzen ook, nu is in nl de stroom wel wat goedkoper...maar fair

Volgens de Tesla app (bron: bijdrage op tweakers):
                                  Laadtarieven "non-Tesla-owner": Tesla Supercharger Eemnes 250 kW: € 0,57 / € 0,24*
                                  Tesla Supercharger Naarden: 150 kW: € 0,57 / € 0,24*
                                  Tesla Supercharger Breukelen: 150 kW: € 0,59 / € 0,26*
                                  Tesla Supercharger Tilburg: 250 kW: € 0,57 / € 0,24* Prijzen zijn per kWh.
                                  * = met een abonnement (€ 12,99 per maand) zijn dit de laadtarieven.

Comment

• die 0.57€ is voor wie?
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• als je geen abbo wil nemen van €13, musk maakt geen winst op elec

Comment

• als ge daar dan veel gebruik van maakt een te overwegen keuze. 0.24€ is wat ge ongeveer thuis betaalt... zonder deftige laadpaal. daar zie ik er geen ene 250w halen.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• in be vraagt tesla 31 cent, op dit moment

prijzen ionity
                                          Ionity vervijfvoudigde de prijzen voor snel laden, maar klanten van enkele automerken genieten van gunsttarieven

Comment

Working...
                                          X