Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Laadpassen en laadpalen prijzen opladen EV
Collapse
X
-
Ik heb al sinds 2009 terugdraaiende teller en nog meer dan 8 jaar groenestroomcertificaten aan de volle pot dus ik heb volgens sommigen geen reden om te zagen wegens al lang terugverdiend en veel meer maar ik doe het toch omdat mensen continu op het verkeerde been worden gezet. Eerst met die GSC's, dan met prosumententarief, nu met terugdraaiende teller. De regels veranderen constant tijdens het spel. Er is nul rechtszekerheid en nul energiebeleid hier. Scandinavië bewijst nochtans dat het wel kan.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
...de zp zijn in feite nog maar een voorsmaakje op onze minipensioentjes die zelfs onbetaalbaar zullen blijken, wat we allemaal ook al jaren weten maar niets aan doen
maar goed...zie great reset komt er toch aan en dan build back better zeker, toch voor de davos-club
Comment
-
we zijn allemaal gejost2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
- Likes 1
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenEr is nul rechtszekerheid en nul energiebeleid hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar goed...zie great reset komt er toch aan en dan build back better zeker, toch voor de davos-club
Comment
-
Daarmee dat ze vorig jaar al afkwamen met de aankondiging dat firmawagens vanaf 2025 full ev moeten zijn.
Dat nieuws krijgen ze vanaf vorige donderdag niet meer verkocht aan de vlaming.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenDaarmee dat ze vorig jaar al afkwamen met de aankondiging dat firmawagens vanaf 2025 full ev moeten zijn.
Dat nieuws krijgen ze vanaf vorige donderdag niet meer verkocht aan de vlaming.
Ik denk dat er heel veel mensen graag electrisch gaan rijden, zeker als ze de ervaring er mee niet helemaal zelf moeten financieren.
Het probleem dat zich stelt is dat je electrisch wel een categorie lager gaat vallen als je zowat budgetneutraal wil zijn.
Iemand die vandaag een BMW 318D business keeft gaat in dat budget moeilijk een Tesla Model 3 of i3 krijgen.
Maar ik ga voor mijn volgende auto niet meer naar een diesel of benzine kijken.
Comment
-
Met een auto van het werk met een tankkaart, of vergoeding voor stroom kan ik het begrijpen.
Maar ik, als particulier, die overdag m'n opgewekte stroom bijna gratis weg moet geven, en 's avonds moet betalen om m'n elektrische auto met duurder gekochte stroom op te laden, denk er nog niet aan om elektrisch te gaan. En honderdduizenden anderen met mij.
Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk
- Likes 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenMet een auto van het werk met een tankkaart, of vergoeding voor stroom kan ik het begrijpen.
Maar ik, als particulier, die overdag m'n opgewekte stroom bijna gratis weg moet geven, en 's avonds moet betalen om m'n elektrische auto met duurder gekochte stroom op te laden, denk er nog niet aan om elektrisch te gaan. En honderdduizenden anderen met mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenMet een auto van het werk met een tankkaart, of vergoeding voor stroom kan ik het begrijpen.
Comment
-
Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Als gepensioneerde die zo graag een EV wou ben ik ook helemaal van gedacht veranderd. Wat een ingewikkelde dure boel is mij dat zeg
Not plug-in hybrid it will beEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAls gepensioneerde die zo graag een EV wou ben ik ook helemaal van gedacht veranderd. Wat een ingewikkelde dure boel is mij dat zeg
Not plug-in hybrid it will be“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenAls je niet zo veel rijdt of als 2de wagen kan het nog wel, je hangt die bij goed weer overdag aan de granny charger tegen 2,3 kwh, laadt traag en is nog altijd beter dan je elektriciteit gratis wegschenken zoals nu het geval zal zijn.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Idem! Behalve het gepensioneerd danEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
please elaborate?
dit hebben ze voor ons in petto, er was er éne - plus zijn aanhang natuurlijk - die liever zelf beslisten naar waar we naartoe, wouden, maar die zijn verkiezing is gestolen he
jij zal nix hebben, en alles huren (van ons) en je zal blij zijn (herhaal dat als een mantra tot je er zelf in gelooft)
Comment
Comment