Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke 100% aftrekbare PHEV met wat peper?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha, Mercedes topics genoeg hier om die spannende verhalen te lezen vanaf mei 2018. Vergeet de popcorn niet
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pikwadraat Bekijk Berichten
Je maakt me nieuwsgierig?
http://www.autoforum.be/forum/aankoo...35#post6400735
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Die van mij ga je hier ook nog wel ergens vinden als je goed zoekt. Wel al van vóór 2017...Mercedes ML250...voor als je wat avontuurlijk bent aangelegd.
Potentiële particuliere klanten waarschuwen tegen de onkunde bij hun stealers is mijn missie en dat lukt vrij goed tot nuEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
Is 10 k duurder dan een nieuwe T6 weliswaar maar dan naar mijn goesting geconfigureerd.
Comment
-
Als de Hyundai's of Kia's toch niet in aanmerking komen ging ik ook voor een Volvo. Mooie karren toch!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten330e touring?
heb de berlineversie en tot nog toe tevreden van (niet evident want ben Lexus gewoon)
292pk, 100% aftrekbaar en 50km elektrisch in de zomer, min. 40km in winter
2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAls de Hyundai's of Kia's toch niet in aanmerking komen ging ik ook voor een Volvo. Mooie karren toch!
Niks voor u.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ook niet meer probleemloos hè.
Niks voor u.
Te veel problemen natuurlijk, dan was het de laatste keerDe Volvo kennissen die ik heb zijn toch allemaal tevreden.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Nu donderdag een afspraak bij BMW Roeselare en ga proberen daarna nog eens test te rijden met de Hyundai Tucson hybride, de plug in van die laatste is nog niet op de markt, ergens in maart pas.
De Sorento zal ik waarschijnlijk niet nemen wegens zeer groot (4m85 lang) en 99% van de tijd zit ik alleen in de wagen, soms eens mijn vrouw mee en de kinderen zijn half uitgevlogen dus eigelijk zo'n grote SUV niet meer nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDe Volvo kennissen die ik heb zijn toch allemaal tevreden.
Comment
-
Al wat ik kan zeggen is dat mijn schoonbroer afgezien heeft van de aankoop van een V60 hybride en een gewone V60 diesel gekocht heeft. De wagen op zich is zeer goed, maar er waren toen onnoemelijk veel problemen met de hybride-aandrijving.
Of dat intussen opgelost is, weet ik niet.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ge hebt hier de jocar van volvo toch, onze kefkie...die is gewoon een beetje discreter, ik waarschuw maar alvast...dan ben je er 2 waard
Kefkie komt hier toch bijna niet meer, zal wel zijn dat hij discreter is
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHyundai Tucson is wel een heel sterke aanbieding met alle toeters en bellen op voor een redelijke prijs.En hier heb ik wel mee gereden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Kga voor de Bentley Bentayga PHEV gaan
- Likes 1
Comment
-
Zondag ganse dag testrit geboekt met de 330e touring, offerte voor een nieuwe 330e touring met wat toeters en bellen valt nog relarief mee door de hoge kortingen op de 3 reeks nu.
Had liever de X3 gehad doch valt buiten budget door zeer geringe korting op dit model momenteel.
Ne keer kijken of ik die lage instap gewoon kan worden of niet. (rij nu met een Rav 4)
Gisteren korte testrit (10 tal km) met de nieuwe Tucson hybrid (plug in nog niet beschikbaar) en dit viel ook heel goed mee.
Op die laatste alle mogelijke toeters en bellen aanwezig voor 10 k minder dan de BMW .
Moeilijke keuzes, denk dat Volvo afvalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenZondag ganse dag testrit geboekt met de 330e touring, offerte voor een nieuwe 330e touring met wat toeters en bellen valt nog relarief mee door de hoge kortingen op de 3 reeks nu.
Had liever de X3 gehad doch valt buiten budget door zeer geringe korting op dit model momenteel.
Ne keer kijken of ik die lage instap gewoon kan worden of niet. (rij nu met een Rav 4)
Gisteren korte testrit (10 tal km) met de nieuwe Tucson hybrid (plug in nog niet beschikbaar) en dit viel ook heel goed mee.
Op die laatste alle mogelijke toeters en bellen aanwezig voor 10 k minder dan de BMW .
Moeilijke keuzes, denk dat Volvo afvalt.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenGisteren korte testrit (10 tal km) met de nieuwe Tucson hybrid (plug in nog niet beschikbaar) en dit viel ook heel goed mee.
Echt benieuwd! Ook naar jouw uiteindelijke keuze uiteraard
Comment
Comment