Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voor- en nadelen auto kopen buitenland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor- en nadelen auto kopen buitenland

Zijn er die een wagen int buitenland gekocht hebben en daar voor- of nadelen aan ondervonden hebben . Prijs uiteraard .
    Maar meer ervaringen als je iets tegenkomt met garanties en dergelijke . Of dingen die niet direct opvielen omdat het geen nieuwe wagen is maar een jonge 2dehands .
    Stel we hebben een wagen op het oog van 60K euro , minder dan 10.000 km , 6 maand oud . Sommige zeggen dat het bedrag en risico te hoog en je beter in belgie koopt . Moest je eens iets tegenkomen .

Wat zijn de ervaringen ?
    2015 Nissan Leaf Acenta .
    1986 Lamborghini Jalpa

Ik heb zowat al mijn wagens in Duitsland gekocht, waarvan 1 MX-5 een privéverkoop was, de rest bij officiële dealers. Wat mij vooral aanspreekt is de veel grotere keuze die men daar heeft. Nadelen ? Tja, ik ben zo eens in 1 dag op en neer naar Berlijn gereden om daar naar een Mercedes te gaan kijken alleen al omwille van de kleur en uitrusting. Komt ook een beetje meer paperassenwerk bij kijken.

Comment

Het zou idd bij een off. dealer zijn .
      1986 Lamborghini Jalpa

Comment

Dan zijt ge ook wat zekerder mbt de staat van de wagen en zijn historie. Nog een vraag, hoeveel kms heeft de wagen precies?

Comment

Een mercedes eqc , jonge 2de hands . Km's varieert . Is het 6000 km EN 6 maand of 1 van de 2 . Scheelt wel een 10 tot 15K euro . Prijsverschil is leuk ,
          Maar het moet een beetje betrouwbaar zijn .
          1986 Lamborghini Jalpa

Comment

De wagen moet minimum 6000km gereden hebben en minimum 6 maanden oud zijn. Zoniet moet ge hier ook btw betalen, maar krijgt ge de Duitse btw wel terug gestort.

Comment

Working...
            X