Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e hands wagen invoeren uit Zweden.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2e hands wagen invoeren uit Zweden.

Hallo . Heeft er iemand al ervaring met het aankopen en invoeren van een 2e hands uit zweden ? Is de import even simpel als bv uit Duitsland? Wat is de algemene reputatie van de Zweden met het behandelen en onderhouden van hun wagens ? ( uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd ) Zo slecht als het zuiden of zo goed als de Duitsers? Hebben ze daar ook een soort van TC ? Kilometer registratie ? Grts Patrick

geen zorgen maken,op mijn vroeger werk kochten wij dikwijls wagens daar. Meestal heel goed onderhouden.
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Zo goed als de Duitsers is een lachtertje. Daar is 1/3 van de verkochte wagens eentje met teruggedraaide teller.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Zo goed als de Duitsers is een lachtertje. Daar is 1/3 van de verkochte wagens eentje met teruggedraaide teller.
        in Zweden? Ik denk in Duitsland dat je dat eerder tegenkomt.
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Dat is wat ik bedoelde.

Comment

Ik heb ondertussen wat gegoogeld en het lijkt redelijk ok wat ik lees over aankopen in Zweden. Is roest geen probleem met al het pekel strooien? Hebben zij ook een TC ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              geen zorgen maken,op mijn vroeger werk kochten wij dikwijls wagens daar. Meestal heel goed onderhouden.
              Hallo. Toevallig bekend met de dealer "AUTOREMA" uit Norrkoping ? Krijgt goede reviews.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickB Bekijk Berichten
                Ik heb ondertussen wat gegoogeld en het lijkt redelijk ok wat ik lees over aankopen in Zweden. Is roest geen probleem met al het pekel strooien? Hebben zij ook een TC ?
                ik dacht dat ze daar zand strooiden ipv pekel(ik kan verkeerd zijn)
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Ik heb ook ooit eens gelezen dat de wagens voor die markten extra roest preventie coating krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

ik dacht dat ze daar zand strooiden ipv pekel(ik kan verkeerd zijn)
                    Volgens mijn info enkel in het Noorden ( wegens te koud voor pekel ) maar onder de lijn van +- 100km ten Noorden van Kopenhagen wel degelijk met pekel.

Comment

Working...
                    X