Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krassen motorkap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Krassen motorkap

Hallo iedereen, door een voorval in de carwash heb ik verschillende krassen van +/- 20cm op de motorkap van mijn lichtgrijze auto.
    (erg)
    Heeft iemand een idee hoe ik deze zou kunnen "opvullen"? (een verf- of lakborsteltje is geen optie, het zijn er veel te veel, en ze zijn te lang en op een te zichtbare plaats).
    Bestaat er een goed middel waarmee je de krassen kan insmeren, opvullen enz? Ik hoor dat het ook afhangt van de diepte van de krassen, en daar kan ik geen antwoord op geven eigenlijk.
    Ik hoor ook dat er veel middeltjes zijn die totaal niet helpen.

Heeft iemand echter wel een goed idee wat betreft een product?

Alvast bedankt.
    Last edited by Sarah1973; 27/08/2021, 09:56.

Die bric & brac toestanden van verfborsteltje en insmeren gaat het resultaat alleen maar erger maken, vrees ik

Heb je geen foto?

Als de krassen te diep en te storend zijn kan je beter de motorkap opnieuw laten spuiten.

Comment

Hij laadt de afbeelding niet, en is al heel erg verkleind.

Comment

Via laptop kan je tegenwoordig gewoon copy paste doen, anders tapatalk gebruiken.

Comment

https://imgbb.com/ Gebruiken en gewoon linken.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Comment

Hierzo

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Gewoon uit polieren.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Als je de kras niet voelt als je er met je nagel over passeert, of als die ‘verdwijnt’ als de auto nat is, dan is dit perfect en onzichtbaar te polieren.
                  Is dit niet het geval, dan ga je met polieren toch een grote verbetering krijgen
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

en dat polieren moet machinaal gebeuren want met de hand krijg je dat er noooooooit uit
                    www.peugeotforum.be

Comment

Of course…
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Heb een product gekocht toen, en met microvezel doek fel in te wrijven (manueel), volgens man van de autoshop, is mee gaan kijken naar de auto... Het is al wat beter, maar nog niet helemaal in orde.
                        Last edited by Sarah1973; 13/09/2021, 17:06.

Comment

Working...
                        X