Mededeling

Collapse
No announcement yet.

batterij booster / lader combinatie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• batterij booster / lader combinatie

Na enkele problemen met mijn auto batterij (intussen vervangen) zoek ik een oplossing zodat ik niet meer ergens gestrand kom te staan.

Deze compacte booster packs lijken mij ideaal.

Maar wat ik me afvroeg; zijn er geen toestellen die een booster/jump starter en lader combineren en waarom vind je die zo moeilijk ?

Nu moet je deze apart aanschaffen. Ik vind het eigenaardig dat dit ondertussen niet standaard in elke wagen aanwezig is. Een toestel die de staat van je batterij in het oog houdt, waarmee je een jump start kan maken en je in het net kan pluggen om 's nachts je batterij op te laden met een druppellader. Of eventueel zelfs warm houd

bedankt

Als je auto een beetje in orde is, dan heb je dat nooit nodig.
    wat jij wil, is dater 2 batterijen in zitten… waarom? Kost extra geld en weegt veel.

Als je zonder aantoonbare reden (bv licht laten branden of radio uren laten spelen) noet meer gestart geraakt op een koud ochtend, dan laat je best de batterij direct vervangen. Een halve winter aanmodderen met boosters of laders…. De volgende winter sta je toch terug stil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zagato Bekijk Berichten
      Na enkele problemen met mijn auto batterij (intussen vervangen) zoek ik een oplossing zodat ik niet meer ergens gestrand kom te staan.

Deze compacte booster packs lijken mij ideaal.

Maar wat ik me afvroeg; zijn er geen toestellen die een booster/jump starter en lader combineren en waarom vind je die zo moeilijk ?

Nu moet je deze apart aanschaffen. Ik vind het eigenaardig dat dit ondertussen niet standaard in elke wagen aanwezig is. Een toestel die de staat van je batterij in het oog houdt, waarmee je een jump start kan maken en je in het net kan pluggen om 's nachts je batterij op te laden met een druppellader. Of eventueel zelfs warm houd

bedankt

Heeft je wagen geen start/stop systeem? Wanneer dat niet meer werkt zonder aantoonbare reden (bvb verwarming vol aan of ruitenwissers op hoge snelheid) wordt het tijd om de batterij te testen.

Comment

Working...
      X