het laatste bord telt... zucht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toon de vreemde verkeersborden / verkeerssituaties
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenhet laatste bord telt... zuchtEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Om verwarring te voorkomen doen ze toch beter het andere weg. Staat er toch vlakbij.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk heb vorige week vrijdag ergens in Hasselt exact dezelfde situatie gezien (in Runkst op de Vredestraat, waar ze aan het werken zijn)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
geen
zoals gij geen leven hebt als ge dergelijke dingen opmerkt... jezus man, get a life!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtengeen
zoals gij geen leven hebt als ge dergelijke dingen opmerkt... jezus man, get a life!!!
Je moet weten dat die 'perfecte' jongen nooit zelf een fout maakt. Het is ook zoveel leuker om iemand anders constant te stalken en op een kleine vergissing te wijzen. Stel je voor zeg, een dubbele post van een half jaar geleden
Hoog tijd dat ze mij bannen hier, iets wat ze bij hem al jaren geleden moesten gedaan hebbenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
Comment