Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toon de vreemde verkeersborden / verkeerssituaties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    geen

zoals gij geen leven hebt als ge dergelijke dingen opmerkt... jezus man, get a life!!!
    Ik heb gewoon nog geen last van Alzheimer.

Comment

• Liever Alzheimer dan acute Blaaskaakitis of Respectus gebrek zoals bij jou het geval is en dan spreek ik nog niet over het chronisch Hoogheidswaanzin syndroom waar jij ook constant last van hebt.
      Misschien dat een goeie psychiater nog iets kan redden.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Ik heb gewoon nog geen last van Alzheimer.
        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Liever Alzheimer dan acute Blaaskaakitis of Respectus gebrek zoals bij jou het geval is en dan spreek ik nog niet over het chronisch Hoogheidswaanzin syndroom waar jij ook constant last van hebt.
          Misschien dat een goeie psychiater nog iets kan redden.
          Het is alleen maar door reacties als deze te krijgen dat ik hier af en toe eens een opmerking teruggeef. Maar ik heb tenminste niet de gewoonte mensen te verwijten.
          Jij wenst zelfs anderen het slechtste toe en hebt leedvermaak in iemand anders zijn miserie. Dan vind ik de opmerkingen die ik soms geef nog zeer beleefd.
          Je hebt waarschijnlijk zelf niet eens door wat voor een dingen je hier soms post, die face to face ook not done zijn.
          Je denkt waarschijnlijk van jezelf dat je dubbelposts en lege edits en honderdduizend Duitse filmpjes, muziekclipjes en achterlijke mopjes zeer veel bijdragen aan dit forum.

Comment

• Jou wens ik in ieder geval het slechtste toe want jij stalkt mij hier nu al een paar jaar

Ik wil gerust jouw geschiedenis en jouw lijflied hier nog eens posten om te bewijzen welke leuke dingen jij post en hoe populair jij hier wel niet bent, daar moet ik niet lang voor zoeken

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
            Je denkt waarschijnlijk van jezelf dat je dubbelposts en lege edits en honderdduizend Duitse filmpjes, muziekclipjes en achterlijke mopjes zeer veel bijdragen aan dit forum.
            Je vergeet mijn Belgische Mercedes stealers missie nog en die Duitse filmpjes kun je onderaan de clip allemaal vertalen. Maar je hebt iets tegen de Duitse taal waarschijnlijk, ik zal vanaf nu dan Chinese filmpjes posten.

Maar toch bedankt voor het compliment, dat motiveert mij echt om daar zeker niet mee te stoppen want dit lijkt mij de enige manier om jou hier buiten te krijgen.

Wie zit nu ook op een forum of website met zoveel achterlijk gedoe? Heb je trouwens al een psychiater gevonden?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

.. jij stalkt mij hier ..

Jij vindt jezelf zo belangrijk hee, Calimero

Comment

• Tov verwaande kwallen zoals jij wel, ik heb een chronische afkeer aan blaaskaken

Blijf gewoon uit mijn buurt hier en kom niet elk topic verkloten met onzin, vele members en bezoekers zullen jou dankbaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Maar ik heb tenminste niet de gewoonte mensen te verwijten.

misschien eens uw laatste 100 posts nazien.

Er bestaat een mooie spreekwoord over een pot en een ketel dat perfect op u van toepassing is.

En als er ene calimero is, dan zijt gij het wel.
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Kleine samenvatting :
                    Ik :
                    Wat is het verschil met die in post 132 behalve dat die foto iets groter is ?

En dan de anderen :
                    zoals gij geen leven hebt
                    Je moet weten dat die 'perfecte' jongen nooit zelf een fout maakt
                    acute Blaaskaakitis of Respectus gebrek zoals bij jou het geval is
                    chronisch Hoogheidswaanzin syndroom
                    Jou wens ik in ieder geval het slechtste toe
                    jij stalkt mij hier nu al een paar jaar
                    Heb je trouwens al een psychiater gevonden?
                    verwaande kwallen zoals jij
                    blaaskaken

Een klein beetje buiten proportie en geëscaleerd, laat jullie maar eens goed gaan. Ik ben graag de boeman. Je moet toch tegen iemand al je frustraties kwijt kunnen, ik ben er voor jou hoor

Comment

• uwe kak zit hoog precies
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Die uitspraak begrijp ik niet, misschien regio gerelateerd ? Wat bedoel je daarmee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                          uwe kak zit hoog precies
                          Hahaha, idd! Nu gaat hij het slachtoffer uithangen

Er is hier maar ene al jaren bezig met allerlei beledigingen (zie zijn profiel), foto's van Calimero naar andere members toe, laatdunkend doen over alles en nog wat, onnozele opmerkingen over een bepaalde post, een taalfout of andere taal, meneer spreekt enkel Vlaamsch en is blijkbaar ook niet voor regio gerelateerde taal dus let op wat en hoe je iets schrijft. Hij heeft hier al verschillende goeie kerels verjaagd

Kortom een internet trol pur sang. Nu meneer eindelijk terecht de volle laag krijgt begint hij ook nog te klagen. Ocharme de boeman ook nog

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ene met dyslexie
                              www.peugeotforum.be

Comment

Duidelijk een slechte photoshop.

Zo zou het nog een beetje geloofwaardig geweest zijn :

Last edited by RX-8; 25/09/2023, 23:13.

Comment

• Gelukkig is er dan mr Perfect om deze onnozele opmerking alweer te maken terwijl hijzelf voor de 2de keer in een week in de fout gaat (Last edited by RX-8; 8 Uren Geleden)

Get a liFe man!​
                                  Last edited by Jocar; 26/09/2023, 12:45.

Comment

• ? Waar is dat nu weer voor nodig ? Wat doe ik daar nu weer mee verkeerd ? Wie stalkt er nu wie ?
                                    In de fout gaan omdat ik een post edit ? Wat een zielige opmerking zeg. Ik heb gewoon nog dat 2e prentje toegevoegd. Ja, jij zou er nog een extra post aan toevoegen, natuurlijk ..
                                    Je bedoelt waarschijnlijk life. Als je Engels niet zo goed is, gebruik het dan niet. En wie heeft er hier geen leven. Als je 1000 posts per week moet maken op een forum, heb je denk ik weinig interessants te doen in je leven

Comment

• als ge constant ander mensen moet wijzen op hun fouten, nog veel minder
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• Lap, zijne sidekick is daar ook.
                                        Ik wijs toch niemand op fouten. Jullie kunnen alles nogal persoonlijk opnemen zeg .. zitten er hier een paar met een kort lontje of wat ?
                                        Ik toon gewoon dat het een simpele photoshop is.
                                        Je moet niet overal blindelings in meegaan wat er op internet te vinden is, je mag best een kritisch oog hebben.
                                        Komt de boosheid terug naar boven van die keer dat je die phishingmail ook niet herkend had en daar ook ingetuimeld was misschien ?

Comment

• Nog altijd interessanter dan jouw gestalk en misselijkmakend gezeik. Er staan hier honderden foutjes van anderen, zoek een ander slachtoffer aub of nog beter, toon eens wat karakter en verdwijn hier

Misschien kun je dan ook slapen 's nachts en heb je geen psychiater of pillekes meer nodig

Comment

Working...
                                          X