Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toon de vreemde verkeersborden / verkeerssituaties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
    Lap, zijne sidekick is daar ook.
    Ik wijs toch niemand op fouten. Jullie kunnen alles nogal persoonlijk opnemen zeg .. zitten er hier een paar met een kort lontje of wat ?
    Ik toon gewoon dat het een simpele photoshop is.
    Je moet niet overal blindelings in meegaan wat er op internet te vinden is, je mag best een kritisch oog hebben.
    Komt de boosheid terug naar boven van die keer dat je die phishingmail ook niet herkend had en daar ook ingetuimeld was misschien ?
    ik kan alleen maar vaststellen dat ge steeds anderen verwijt niet relevante comments te geven terwijl uw historiek bulkt van comments die er niets toe doen, maar eerder gericht zijn op het neerhalen van andere mensen. En dan verwijt ge mij een kort lontje. Heb ik niet, en zal ik nooit hebben. Ge zijt een 50'er vermoed ik? Of toch wat ik uit een aantal comments van u kan uitmaken. Dan vraag ik me af wat voor 'a little angy man' je eigenlijk bent. Ik erger me totaal niet aan u, mocht ge dat misschien hopen. Maar als iemand van plus 50 met zo'n gedrag aankomt, dan stel ik me wel vragen.
    Als Jocar zijn posts niet wilt lezen, doe het dan niet. Als het forum stoort, lees het dan niet. En als ge met bepaalde frustraties zit, dan zijn er andere manieren om die te ventileren en die meer gepast zijn bij een man van +50 jaar.

Nog een fijne dag voor u trouwens
    www.peugeotforum.be

Comment

• Ik wou gewoon tonen hoe je vervalste foto's kunt herkennen hee :-)
      Ik snap niet wie ik daarmee neergehaald heb, maar 't zal wel aan mij liggen, ik zal te dom zijn mijn eigen gedrag te snappen :-D
      Of, tenzij het joker zelf is die een slechte fotoshopper is ?
      Ontmaskerd

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Working...
        X