Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bucketlist terminaal ziek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bucketlist terminaal ziek

Beste forummers,

Dit is geen makkelijke post, dus ik ga het kort houden.
    Ik ben hier al bijna 15 jaar actief, vooral als lezer. Als autofreak heeft het forum mij altijd veel waarde geboden en ook enkele leuke mensen leren kennen. (Vooral in de periode pre 2010)

Mijn gezondheidstoestand (waar ik hier publiek niet in detail over ga gaan) is in die mate verslechterd dat ik terminaal ziek ben. De dokters hebben geen zicht op de termijn maar ik ben wel bezig om alles af te handelen. (Testament, begrafenis, etc)

Mijn fysieke mogelijkheden zijn zeer beperkt geworden maar ik kan nog steeds enorm genieten van autorijden. Dat brengt mij bij de vraag die ik hier wil stellen.

Op mijn bucketlist staan enkele wagens waar ik nog graag mee gereden wil hebben. Ik heb de kans gehad om met de meest exclusieve wagens ter wereld te rijden, van AMG’s, Ferrari, Lamborghini, M-cars, Porsche etc.

Met stipt op nummer 1 staat mijn heilige graal, de Mercedes-Benz Gullwing. Ik besef mij terdege dat dit niet vanzelfsprekend is maar gezien de situatie wil ik vragen of iemand die dit leest mij kan helpen om deze droom waar te maken.

Alvast bedankt voor de vele leuke momenten op het forum en ik hoop dat iemand hier gehoor aan kan geven. Ik wens jullie in ieder geval allemaal het beste toe.

Damm, deze komt toch even binnen. Ben ook al heel veel jaren forumlid hier, dus vele posts van jou zien passeren.

Ik ga je jammer genoeg niet kunnen helpen met je bucketlist, maar in ieder geval een heel groot hart onder de riem in de moeilijk tijd die je ongetwijfeld nog tegemoet gaat.

Comment

Ik kan je alleen helpen met een 350 SL - R231 edition 1 voor het 60 jarig bestaan van die iconische wagen.
      Dat is natuurlijk niets vergeleken met een Gullwing.
      Veel sterkte.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

carpe diem Rames!!! En hopelijk leidt de zoektocht tot de vervulling van je droom!!
        www.peugeotforum.be

Comment

Veel sterkte Rames.
          Volgend weekend vindt het Classic Car event / Tour Amical plaats in Brasschaat.
          Daar komen steeds vele unieke wagens naartoe.
          Eventueel kan je eens mailen naar de mensen van de organisatie? Ze kunnen wel eens op hun deelnemerslijst checken of er zo'n eigenaar onder de deelnemers zit?
          Of met hun connecties kunnen ze je via-via wel helpen?

Onderdaan de website https://acce.be/ staan een aantal emailadressen dus ik zou zeggen : probeer hen te contacteren?

Het zal geen makkelijke zoektocht zijn, maar wie weet kunnen ze je toch helpen die droom nog te verwezenlijken.
          Ik hoop heel hard mee dat je dit lukt!

Comment

Sterkte man, kan je helaas niet helpen met deze droom.

Comment

Aikinoodle007 kent iemand die er ene heeft, net als een F50 Spider.
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Was dat geen cabrio van de 300 SL Utah?
                IRIDIUM
                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
                  Was dat geen cabrio van de 300 SL Utah?
                  Kerel heeft van alle staan. Is ook dikwijls aanwezig op de meeting in Zoute.
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oei dat is hard, veel sterkte.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                    X