Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwarte doos verplicht in nieuwe auto’s

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het probleem, globaal gezien, is dat we gewoon met teveel op een te klein plekje rond willen rijden... dat zal er ook niet op beteren, vrees ik.
    Al zal het klimaat ons mss toch wel inhalen, is mijn idee.

Comment

20 jaar geleden waren we in ons land niet met 5 miljoen mensen minder he. en 20 jaar geleden was het overal nooit zo druk. Iedereen bleef veel meer thuis. ik snap ook echt echt het nut niet om elk weekend ergens naar toe te moeten gaan.
      en hier aan zee wat doen al die dweeps? ze verliezen al veel tijd op de baan, nog meer tijd en geld om te parkeren en dan zijn kunnen ze amper iets doen omdat je over de koppen moet lopen.
      en ja iedereen mag genieten van de zee en in tijden van mooi weer logisch ook maar tegenwoordig loopt dat hier op een verlengd weekend in de winter ook al vol met idioten. je gaat toch ook niet op skireis wanneer er geen sneeuw ligt op de bergen?
      lets have some more member berries

Comment

20 jaar geleden waren er ook bijna geen winkels open op zondag. ik verbaad me er zelfs om hoeveel auto's er in de dag onderweg zijn. Ik stel me dan vaak de vraag: moeten die niet werken?
        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          20 jaar geleden waren we in ons land niet met 5 miljoen mensen minder he. en 20 jaar geleden was het overal nooit zo druk. Iedereen bleef veel meer thuis. ik snap ook echt echt het nut niet om elk weekend ergens naar toe te moeten gaan.
          en hier aan zee wat doen al die dweeps? ze verliezen al veel tijd op de baan, nog meer tijd en geld om te parkeren en dan zijn kunnen ze amper iets doen omdat je over de koppen moet lopen.
          en ja iedereen mag genieten van de zee en in tijden van mooi weer logisch ook maar tegenwoordig loopt dat hier op een verlengd weekend in de winter ook al vol met idioten. je gaat toch ook niet op skireis wanneer er geen sneeuw ligt op de bergen?
          De kustgemeentes hebben er ook genoeg aan gedaan om dat allemaal te promoten hé?
          Om daarna inderdaad exuberante bedragen te vragen voor parking ed...

Voor mij ook compleet onbegrijpelijk om in het hoogseizoen naar de kust te komen trouwens.
          Geef mij maar de stille kempen dan....alhoewel die ook steeds minder stil wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Al zal het klimaat ons mss toch wel inhalen, is mijn idee.
            Daar moet je niet aan twijfelen dat dit gaat gebeuren en wel sneller dan we denken

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Dat is wel raar, ik kom bijna wekelijks bij een goede vriend die in Runkst woont, net achter het station.
              En op een uitzondering na rijden ze daar toch wel allemaal traag. Misschien is dat soms wel eerder 35 dan 30, maar geen 50 en al zeker geen 80.
              Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              jocar bedoelt een andere wijk: straat vd delhaize tot aan ring. als je bijna aan de ring bent naar rechts richting de kerk. In die wijk rijden ze als zot. Ken ze goed genoeg.
              Eens even terugkomen op de discussie hierover van vorige week. Ik ben de dag erop een foto gaan maken.

Dit dus, deze weg is ongeveer 800 meter lang en komt uit aan een groot kinderdagverblijf, halfweg liggen nog een paar veel te lage verkeersdrempels waar die madammekes (want het zijn meestal vrouwen) met hun X5en, Range Rovers en GLE's overvliegen. Een lang recht stuk waar ze ook nog tijd hebben om te Appen, te bellen zonder bluetooth of zelfs te facetimen

Als ze hier een paar keer zouden komen flitsen 's morgens is de staatskas gevuld en zouden er een paar zelfs hun rijbewijs kwijt zijn. Ze brengen hun kinderen naar de crèche en riskeren het leven van onze kinderen. En het is niet alleen daar maar in de hele wijk, ze komen van alle kanten. De grondmarkeringen met 30 km/h kunnen ze niet veel groter meer maken. Er zal eerst iets ergs moeten gebeuren

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Eens even terugkomen op de discussie hierover van vorige week. Ik ben de dag erop een foto gaan maken.

Dit dus, deze weg is ongeveer 800 meter lang en komt uit aan een groot kinderdagverblijf, halfweg liggen nog een paar veel te lage verkeersdrempels waar die madammekes (want het zijn meestal vrouwen) met hun X5en, Range Rovers en GLE's overvliegen. Een lang recht stuk waar ze ook nog tijd hebben om te Appen, te bellen zonder bluetooth of zelfs te facetimen

Als ze hier een paar keer zouden komen flitsen 's morgens is de staatskas gevuld en zouden er een paar zelfs hun rijbewijs kwijt zijn. Ze brengen hun kinderen naar de crèche en riskeren het leven van onze kinderen. En het is niet alleen daar maar in de hele wijk, ze komen van alle kanten. De grondmarkeringen met 30 km/h kunnen ze niet veel groter meer maken. Er zal eerst iets ergs moeten gebeuren

Ik woon zelf ook vlak bij een kleuterschool en ik herken het scenario helemaal.

Tijdens de periode dat ik thuiswerk deed, me heel veel aan geërgerd.

En tussen de dames onderling gaat het om wie boven mij, heb ik zo de indruk.

GLE AMG, Dodge RAM, X5M,...

Comment

Ram is voor boeren, en nix mis met boeren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    Ram is voor boeren, en nix mis met boeren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Nou de dame die er in rijdt is anders allerminst een boerin ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Nou de dame die er in rijdt is anders allerminst een boerin ;-)
                      Hopelijk zonder rijbewijs binnenkort, ze zullen het laag vliegen nog wel afleren

Comment

https://vereende.nl/kenniscentrum/he...schadeoorzaak/

Comment

Working...
                        X