Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Touchscreen dashboard vs knoppen
Collapse
X
-
Zeg dat wel, overdreven. Ik kan mijn Mbux op 4 manieren bedienen. Touchscreen, touchpad, kleine knopjes op het stuur en met voice.
Nu na de facelift van de A-klasse zou de touchpad verdwenen zijn en laat nu net dat voor mij het gemakkelijkste zijn Gelukkig zit het nog op de mijne
Touchscreen gebruik ik nooit, vette vingers op het scherm, bah! Als Pietje Precies is dat een rampEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik rij inmiddels ruim 3 jaar met een A6 avant C8 model , deze heeft quasi geen knoppen meer... Mis ik die knoppen , helemaal niet eigenlijk ... echt veel heb je dat touch screen niet nodig , spraakbesturing werkt perfect en dit gebruik ik ook vaak...
Grappige van de zaak is dat toen door enkelen hier die wagen afgebrand werd omwille van het feit dat die wagen quasi knoploos was maar nu een Tesla subliem vinden met die touch screens... het kan verkeren :-)
Ik ben eind vorig jaar terug gaan shoppen omdat ik wil overschakelen naar een plug in hybr... de enige die in het lijstje overbleven die ik graag zag en kon configureren naar mijn zin waren een 5 reeks en terug een A6 avant ... ik heb terug een A6 besteld ... het interieur van de 5 reeks is voor mij persoonlijk 15 jaar terug in de tijd ....Last edited by Audidriver; 26/08/2022, 14:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenLaat mij dan maar 15j terug in de tijd gaan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment